36 ¿

75.1K 5.2K 2K
                                    

İyi geceler arkadaşlar.

İyi okumalar.

*

Elimdeki kahve bardağının çöpünü, çöp kutusuna atıp dudağımı sildim. Okuldan içeri girip dinlediğim şarkıyı mırıldanmaya başladım.

Sınıfa girdiğimde susup başımda ki bereyi çıkardım. Bugün kar yağmıştı. Her yer bembeyaz olmuş bir sabaha uyanmıştım. Ben sonbaharı severdim. Sıraya oturduğum da kapıdan da Yağmur girmişti. Yanıma geldiğinde burnu kızarmıştı.

"Çok üşüdüm yavrum ya." dedi. Parmaklarım soğuktan kızarmıştı benim de. "Neyse onu bunu bırakta sonra ne oldu. Yatıyorum deyip kaçtın ama şimdi anlatmadan gidemezsin."

Evet Yağmur bana dün baya bir dil döktüğü için yarım yamalak Alper 'in geldiğini anlatmıştım. Annesi ile birlikte.

"Böcek gördüm dedim sonra geri oturduk. Daha ne olacak?"

"Sen yalancılığa da başladın ha." dedi yağmur gülerken.

"Ne alakası var be."

"Hemen de çirkefleş." omuz silktim.

"Bence o da seni seviyor." Yağmur 'a baktım.

"Yanlışlarını sıralıyorum. - da eki olmadı. Çünkü ben sevmiyorum. İkincisi cümle. Baştan sona yanlış. Bir de sözelim iyi dersin," kolunu omzuma koydu.  Kulağıma eğildi.

"Aşıksın kızım. Hemde sırılsıklam!" omzundan ittim. "Değilim!"

"Ya çok güzel duruyorsunuz. Halinize bak."

"Hayır."

"Evet."

"Öylesin!"

"Lanet olsun yeter." dediğimde durdu.

"Öyleyim diyeceğim şimdi daha çok canım yanacak. "

"Ama neden ki?" dediğinde yutkundum. "Çünkü başkasını seviyor." diye bağırdım. Yağmur gülmeyi kesti. Etrafa baktım. Gözlerimi yumdum. Hangi ara bu sınıf dolmuştu. "Özür dilerim bebeğim." dedi Yağmur. Sırt çantamı alıp sınıftan çıktım.

Gözlerimden yaşlar akarken ellerimle silmeye çalıştım. Spor odasına girip dolapların kenarına oturdum. Dizlerimi kendime çektim.

İtiraf.

Cidden.

Aşık mı olmuştum?

Evet gerizekalı Nehir Alya Erel.

Aynen öyle oldun. 

*

Üçüncü dersin zili çalarken oturduğum yerden kalktım. Belim, bacaklarım  her yerim ağrıyordu. Burnumu paket peçeteden çıkardığım selpağa sildim. Çöp kutusuna diğer peçetelerle attım.

"Vay be Alya, sen böyle olacak kız mıydın?" dedim iğrenç sesimle. Spor odasından çıkıp lavaboya girdim. Yüzümü yıkayıp Yağmur 'a mesaj attım. Beş dakika kadar sonra yanıma geldiğinde dediğim gibi sırt çantası da omzundaydı.

Beni görünce gözleri kocaman açıldı. Elimi kaldırdım." Sus, konuşmak yok." dedim. Dudaklarını birbirine bastırdı. "Şu göz altınlarımı kapatsana." dedim. Sırt çantasından özel sivilce kapatması için aldığı baya bir para bayıldığı kapatıcıyı çıkardı.

*

"Belli olmuyor değil mi?" dedim. Yağmur yüzüme bakıp "Yok be  model gibi oldun." kantine girip bir masaya oturduğumda Yağmur da bize tost almak için sıraya girdi. Kantine göz atarken Alper kapıdan girince elimi enseme koyup başka tarafa baktım. Sandalye çekilip Yağmur oturduğunda bana bakıp sırıttı.

Yazıyor... (Depresif Kız) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin