*~¿ : Ne yapıyorsun?
Camın kenarına geçip cevap verdim.
Siz: Misafir var evde. Ölüyorum sanırım.
~¿ : Bizde de aynı durum. Sıkıldım.
Siz: :p
~¿:
Siz: jsjsjsmaljdksk Allah belanı vermesin mskkskskskkdjdksksmsmdmdmx~¿: Sajalakakksa
Gözlerimi devirdim. Bir yandan da sırıtıyordum. O an da bir ses duydum. Kafamı telefondan kaldırdım. Annem elinde ki tepsiyi düşürmüş dudakları ve gözleri kocaman açık bana bakıyordu.
"G-gülüm-süyordun." dediğinde babamda gelmişti. Telefonumu cam kenarına bıraktım. Annem babama baktı . "Dudakları kıvrılmış. Gördüm!" dediğinde alt dudağımı ısırdım.
Ah anne.
Ulan sanki uzaylı gördün.
Babam bana baktı. Annem babamın koluna yapıştı. "Mehmet senin arkadaşındı. Ara gidiyoruz."
*
Karşımda duran kırklı yaşlarda ki adama baktım. "Merhaba Alya." dediğinde "Merhaba Memet Amca." dedim. Elini çenesinin altına koyup esnedi. "Gülümsedin diye annen benden bir sürü test istedi." dediğinde gözlerimi devirdim.
"Kusura bakma Memet amca." dedim. Psikoloji uzmanı Memet amcacım.
Tekrar esnedi.
Annem pat diye içeri girince Memet amca sıçradı. Babamda annemin peşinden içeri girdi.
"Yahu bırak Levent!"
Hı bırak baba bırak.
"Memet bu kız beş yaşından beri gülümsemiyordu diyorum. Niye beni kimse anlamıyor." annem bana bakıp yanağımı okşadı. "Yavruma ne oldu benim."
"Aşık olmuştur." dedi Memet amca.
Lan.
Memo.
Yaktın beni Memo.
"Ne aşkı!" dedi babam. "Ya ne aşkı. Yok öyle bir şey!" annem durdu. Durdu. Alt dudağını ısırdı. "İyi geceler memet." dedi.
Siktir.
Anladı.
Babam arabayı almaya giderken annem bana baktı. "Kimle mesajlaşıyordun sen?"
"Hı." dedim. "Alya." dedi uyarır bir sesle. "Alper 'le." dedim.
"Abi diyordun sen en son."Gelin gelin.
Üstüme gelin.
Öleyim ben değil mi?
Hassiktir be!
"Abi falan filan işte."
"Aranızda ne var?" kafamı iki yana salladım. "İnan o başkasını seviyor." dedim. "Sende buna üzülüyorsun?"
"Anne, bir şeyi de anlamaz mısın Please."
"Seni gülümseyişini göremeyeceğim sanıyordum. Beş yaşında ki kızım geldi gözümün önüne. Seni öyle gülerken görünce duygulandım. Hiç gülümsemiyorsun Alya ve bu isteğin dışında oluyordu. Gülümserken o kadar güzel oldun ki." ağlıyor muydu? Kollarımı anneme doladım." Anne üzgünüm. "
" Bebeğim tamam. Senin suçun değil. " saçlarımı öptü." Başkasını sevdiğine emin misin? " dedi annem." O çocukta sana karşı boş değil sanki. "
" Anne bana kızman gerekiyor. "dedim utanarak." Sen reşit olucaksın. 12 senedir güldüğünü görmedim ve bir çocuk seni gülümsetiyor. Kızabilir miyim? Mutlu ol sen bebeğim. "
" Melek annem. " babam geldiğinde arabaya bindik. Dikiz aynasından bana baktı babam.
Bir daha baktı.
"Yok." dedi.
"Benim kızım daha küçük."
"Yapmaz öyle şey." kafamı geriye yasladım.
Ulen Memo.
*
Eve geldiğimizde kapıda Fatih Amcalara karşılaştık. "Levent." dedi babamı görünce, "Bir şey oldu sandık. Hayrola?" babam bana baktı. Annem önden giderken "Bizim kız gülümseyince,"
Anne çok yanlış yerden giriyorsun anne...
"Anlamadım" dedi Fatih amca.
"Gel bir çay içelim anlarsın." dedi babam. "Bize gelin o zaman." dedi Fatih amca. Alper benim yanıma geldi. "Kızım öldün sandım bir an." deyince annemin burda olduğunu hatırladım. "Merhaba Reyhan Hanım." dedi Alper. "Alya gülümsedi." dedi Annem.
Abi, biri şu konuyu kapatabilir mi?
"Ben daha önce de görmüştüm." dedi Alper.
"Ne zaman?" dedi annem. "Anne!" dedim.
"Biz yan yana olunca-" annem elini kalbine koydu. "Ay Memet haklı." dediğinde "Anne!" dedim.
"Yok öyle bir şey."
"Nasıl bir şey?" dedi Alper. Annemin koluna girdim. "İyi geceler Alper." dedim. Annemi zorla eve götürüp sakinleştirdim.
Kadın beni gelinlikle hayal ediyordu yahu!
*
Oy vermeyi unutmayın lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazıyor... (Depresif Kız)
Short Story11-B grubuna eklendiniz. +9054: Alya gruptan çıkma. Önemli bir konu var. Siz : Özelden yaz. Gruptan ayrıldınız. +9054 yazıyor... +9054: Sen voleybol takımında bu sene kaptansın. O gruba yeni antrenörü aldık. O yüzden çıkma. Siz : Gerekli mi? ...