Kapitulli 14

2.7K 227 258
                                    

Vazhdoja te flisja, derisa ai hoqi kemishen e tij dhe shikimi me shkoi te trupi i tij i mireformuar.

Pas disa sekondash, vendosa doren te syte e mi dhe u ktheva me kurriz nga ai.

-Rian, vishe menjehere kemishen!

-Ajo eshte e lagur!

-Per ate pune te jane lagur dhe xhinset, po ato nuk po i heq!

Kur e kuptova se cfare thashe, leshova nje britme jo shume te madhe dhe nxitova te flisja:

-Nuk doja te thoja ashtu!

Ai nuk i mori per baze fare fjalet qe i thashe ne fund.

-Ti deshiron qe une te heq xhinset?

-Jo jo jo, harroje. Zere se nuk e thashe. Dhe mos guxo te heqesh xhinset!

Degjova te qeshuren e tij mbrapa meje dhe u ktheva ta shikoja.

-Nuk ka gje per te qeshur ketu. Tani shko ne tualet dhe atje vishu, nderrohu, bej cfare dreqin te duash. Por ne pranine time mos guxo te besh asgje.

Ngriti njeren dore ne ajer dhe e shkundi pakez si per te treguar se nuk i interesonte se cfare po thosha une dhe filloi te ecte drejt tualetit.

-Si guxon dhe ben indiferentin me mua?!

-...

-Rian, derr. M'u pergjigj!

-...

-Do te te vras! Betohem se do te te vras. I ke ditet e numeruara.

Ai kishte qendruar te dera e tualetit dhe here pas here qeshte ironikisht.

-Rian, e sheh ate vazon? Sigurisht qe e sheh, nuk te kane lane syte. C'tragjedi do ishte sikur te te kishin lene vertet, se do ndodhte nje lenie e dyfishte: edhe prej syve, edhe prej mendjes. Nejse, ku e lashe une? Ahh, po.
E shikove vazon. Tani m'u hiq sysh ne qofte se nuk do qe te te trullos koken.

-Beje. Cfare pret?

-Cfare?!

-Merre vazon dhe me godit.

-Kujton se nuk e bej?!

-Beje pra, po merzitem duke pritur.

-Mos me provoko Rian!

-Akoma nuk me ke gjuajtur, - tha ai duke e shperfillur ate qe i thashe.

Shkunda koken lehte dhe mora ne dore vazon.

-Meqe deshe.

Pa u menduar dy here e gjuajta vazon drejt tij, por ai mbylli deren e tualetit dhe arriti t'i shpetonte vazos.

-He pra! E gjuajta vazon. Pse ike? - thashe duke ngritur pak zerin ne menyre qe ai te me degjonte.

-Pse, budalla te dukem une ty? Vetem ai mund te qendroje duke pritur per nje vazo kokes! Nuk mendon se ti je shembulli me i mire per kete?

- Do te te vras! Do behem kriminele ndonje dite! Ta dish, do te te torturoj. Do te te djeg te gjalle.

-Kam pershtypjen se ke pare shume filma horror.

Hapi deren dhe nxorri prej saj vetem koken, sa per te me pare mua.

-Nuk e ke idene se sa. Do me ndihmojne shume.

-Ne rregull, perdori. Edhe une po mendoj te perdor disa detaje eratike prej filmave 18+.

-Riannnn! Mos guxo te flasesh me teper.

Qeshi njehere dhe me pas e mbylli deren perseri.

Pashe veten ne pasqyre dhe shikova se faqet me ishin bere te kuqe si prushi.

Truproja  Where stories live. Discover now