3. rész

648 19 0
                                    

+18-as rész!
......

Amint odaértem hallottam kiszűrődni a benti zajokat. Beléptem a sötét, kissé kivilágított helyiségbe és szememmel rögtön Kate után kutattam. Egyenlőre nem láttam, úgyhogy megindultam a bárpult felé, ott tud a legkönnyebben kiszúrni. A csapostól kértem egy korsó sört, muszáj volt innom valamit. Nagyokat kortyolva ittam le a felét, amikor meghallottam Kate hangját.

- Na végre megvagy. Nagyon jó a buli, már táncoltam vagy négy pasassal. Neked milyen volt?

- Egynek elment, de ma talán még valakivel játszadozhatnék.

- Hű nagyon ki vagy éhezve - kacagott nagyokat.

- Van ez így.

Kate-el megittunk két kör tequilat, aztán mentünk táncolni. Nagy volt a tömeg, de pár perc múlva helyet csináltunk magunk körül. Ráztuk magunkat és egymáshoz simulva felkeltettük a fiúk figyelmét.

- Majdnem mindenki minket néz - kiabált a fülembe, a hangos zene miatt.

- Az a jó - vigyorogtam rá - Póbáljanak meg nem minket nézni.

- Sam az a pasas akivel táncoltam, azt hiszem megindult ide. Olyan jól néz ki, beszéltem is vele kicsit, nagyon rendesnek tűnik.

- Várjunk csak, most úgy beszélsz mintha valami komolyat akarnál tőle.

- Nem is tudom, talán jobb lenne egy hosszabb kapcsolat, mint állandóan egyéjszakás kalandokba bonyolódni.

- Hát te tudod, én inkább ezt választom.

Ekkor egy kéz érintette meg a vállam és amint megfordultam egy barna szempárral találtam szembe magam.

- Táncolsz velem? - kérdezte csábos mosollyal.

- Hát hogyne, ki tudna ellenállni neked?

Sajnálkozva néztem barátnőmre, nehogy megharagudjon rám. Látszott rajta hogy nem tetszik neki, de egy legyintéssel rámhagyta.
Táncolni kezdtem a magas jóképű sráccal és rájöttem, hogy egész jól táncol. Egyre jobban belejöttünk. Néha hozzápréseltem csípőmet és úgy ráztam magam. Összesimult a testünk és kezeivel simogatni kezdett. Széles vállaiba kapaszkodtam, ő pedig lefele haladva csípőmre tette kezeit és méginkább magához húzott.

- Megbolondítassz - súgta a fülembe, majd a fülcimpámba harapott. Nyakamat kezdte csókolgatni és közben belemarkolt a fenekembe. Látszott, hogy kezd felizgulni. Ezt szerettem, az ujjaim köré csavarni a fiúkat. Sokszor mondták már, hogy valamiféle bűvköröm van, amibe bevonzom a férfiakat és ők nem tudnak ez ellen tenni.

Hirtelen egyik kezét a combomon éreztem meg, amit egyre feljebb húzott. Benyúlt a ruhám alá, ahol a bugyimnak kellett volna lennie, de persze nem volt rajtam. Megérintette szeméremajkaimat, és a belső combomat kezdte simogatni én pedig éreztem hogy kezdek nedvesedni.

- Miért nem megyünk egy eldugottabb helyre? - kérdeztem.

- Hű egy rossz kislánnyal van dolgom.

- Ahogy mondod.

Kimentünk a szabadba és egy közeli parkba siettünk. Rögtön elfektetett egy padon és már húzta is le a nadrágját. Elkezdtünk csókolózni, aztán egy hirtelen mozdulattam belém hatolt. Hatalmas volt a farka, éreztem hogy teljesen kitölt. Mozgott bennem én pedig nemsokára el is élveztem, még lökött párat majd ő is eljutott a csúcsra.

- Ez jó volt, most mennem kell - indultam el és vissza sem néztem.

- Várj, a nevedet legalább megtudhatom?

- Elég híres vagyok, biztos hallani fogsz még rólam.

Gyorsabbra vettem a tempót, nehogy utánam tudjon jönni. Egy este két pasi, ez nem is rossz teljesítmény. Ahogy visszaértem, az épület előtt megpillantottam Kate-et két sráccal beszélgetni.

- Helloka - mosolyogtam rájuk.

- Merre voltál? Megint eltűntél - vetett rám mérges pillantást.

- Csak volt egy kis dolgom, de már elintéztem.

- Mindegy is. Ők itt Justin és Adam. Pont egy házibuliba tartanak, nem megyünk velük?

- Ja tök jó lesz - mondta Justin.

- Messze van?

- Nem csak pár sarokra.

- Oké, menjünk.

Justin elindult, mellette pedig Kate ment, míg én Adammel mögöttük. Rendes srácok voltak, kiderült hogy a házibulit David Turnernél tartják. Hát persze, ki másnál. Talán meglesz ma a harmadik jelöltem is?

Vad JátszmákWhere stories live. Discover now