19. rész

248 21 2
                                    

Olyan gyorsan hajtottam, ahogy csak tudtam, de természetesen kifogtam az összes piros lámpát. Mert miért ne? Ahogy befordultam az utcába, már láttam is egy kocsit a felhajtón állni, aztán megpillantottam Josht az ajtó előtt. Leparkoltam a ház előtt, gyorsan kipattantam a kocsiból és a tornácon ácsorgó fiú felé vettem az irányt. Ahogy meglátott ő is felém kezdett lépkedni, az arcáról viszont semmit nem tudtam leolvasni.

- Sajnálom - kezdtem el mentegetőzni rögtön - Tényleg nagyon sajnálom - megálltam előtte és zavaromban elkezdtem összevissza beszélni - Én csak pakoltam és aztán belemerültem a könyvekbe és elment az idő. Nem vettem észre hogy már ennyire késő van és nem tudtam szólni sem és... - aggódva néztem rá és próbáltam kitalálni, hogy egy 10-es skálán mégis mennyire haragudhat, de ekkor egyszerűen elnevette magát.

Csak álltam vele szemben értetlenül és ahogy rám nézett még inkább elkezdett nevetni úgy, hogy már a hasát is fogta. Én is elmosolyodtam, a nevetése ragályos volt. Josh lassan lenyugodott, és letörölte a szeme sarkából kicsorduló könnycseppeket.

- Szóval akkor nem haragszol? - néztem rá kérdőn.

- Nem, de látnod kellett volna magadat. Még nem láttam ilyet, hogy valaki ennyire megrémült volna egy kis késés miatt - újból elmosolyodott az előbbiekre gondolva.

- Jól van na. Én utálom ha valaki késik és mivel magamból indulok ki, ezért azt gondoltam hogy mérges leszel - kezdtem hülyén érezni magam, ahogy így magyarázkodtam neki.

- Azt hiszem ezt megjegyzem. Akkor mehetünk?

- Kaphatok 5 percet? Ígérem sietek, csak gyorsan átöltözök - bólintott egyet, mire gyorsan kinyitottam az ajtót és beengedtem őt is.

Elindultam fel a lépcsőn a szobámba, és meglepődtem amikor jött utánam. Gondoltam megvár majd a nappaliban vagy a konyhában, de nem szóltam egy szót sem. Benyitottam az almazöld színű szobába és rögtön a gardróbhoz léptem.

- Szép szoba - mondta és már el is kezdte körbejárni, hogy minden cuccomat végignézze.

Csak megforgattam a szemeim és kikaptam egy kényelmesebb farmert és egy lógósabb felsőt a gardróbból és bementem a fürdőbe átöltözni. Már csak a nadrágot kellett felhúznom magamra, de ekkor nagy csörömpölést hallottam kintről. Rántottam egyet a nadrágon ami sikeresen feljött és kirontottam a szobából. Ami először feltűnt, az Josh ijedt tekintete volt, aztán megláttam a földön elterülő széttört vázát is.

- Ne...ne haragudj, olyan béna vagyok. Csak nézegettem és kicsúszott a kezemből. Sajnálom, ígérem kifizetem - úgy nézett rám mint egy ijedt őzike, most rajtam volt a sor, hogy kinevessem.

- Semmi gond - legyintettem - utáltam azt a vázát. Csak azt sajnálom, hogy nem én vágtam előbb a földhöz.

- Nem, ez biztosan sokat ért. Majd veszek egy másikat - láttam, hogy komolyan gondolja, de azt a vázát tényleg utáltam, főleg azért mert a szüleimtől kaptam. Ez is a sok ajándékuk egyike volt, amit persze nem is ők választottak, csak megvetették és kiküldették a titkárnővel.

Óvatosan odasétáltam hozzá és a vállára tettem az egyik kezem.

- Meg ne próbáld. Felejtsük el az egészet, inkább induljunk - mondtam, de aztán feltűnt, hogy Josh lehajtott fejjel, zavartan néz rám. Először nem értettem, de ahogy én is lenéztem, rájöttem, hogy a sliccemet nem húztam még fel és a nadrág kicsit le is csúszott rólam. Kicsit zavarba jöttem az egész helyzettől, pedig én aztán nem az a típus vagyok. Gyorsan felhúztam és próbáltam úgy tenni mintha semmi nem történt volna, de igazából ez így is volt. De akkor miért pirultam el?

Vad JátszmákDonde viven las historias. Descúbrelo ahora