Megugrottam a hirtelen zajra ami leginkább egy fúrógéphez hasonlított a néma csendben. Azt sem tudtam mi lehet ez, csak pár pillanat múlva jöttem rá, hogy rezeg a telefonom. Felemeltem az egyik párnát a kanapéról, de be kellett nyúlnom a karfa melletti résbe, hogy megtaláljam,aztán nagy nehezen kirángassam onnan. Tudtam ki keres, ugyanis egyetlen egy ember volt, akit még érdekelt mi van velem. Sóhajtottam egyet és rányomtam a zöld ikonra mielőtt letenné, mert tudtam hogy úgysem hagyna békén.
- Na végre, ma már legalább négyszer kerestelek. Hol vagy, mi van veled egyáltalán? Egész héten alig írtál vissza - egy kis megrovás volt a hangjában, de leginkább aggodalmat fedeztem fel.
- Tudom - csak ennyit tudtam kinyőgni, de még ez is olyan idegenül hangzott a saját számból.
- Na jól van, ez nem mehet így tovább. Most szépen beülsz a kocsidba és lassan, nyugodtan idegurulsz - olyan magabiztosan jelentette ki, hogy ellenkezni sem mertem.
- Rendben - mondtam fáradtan és kinyomtam.
Bebotorkáltam a fürdőbe, gyorsan letusoltam és hajat is mostam, mert már elég igénytelen ábrázatot keltettem. Törölközőbe csavart hajjal megálltam a tükör előtt és megállapítottam, hogy egyre szörnyebben néztem ki. A szemeim szomorúan csillogtak, nem volt benne semmi a tengernyi bánaton kívül. A bordáim is kezdtek jobban kirajzolódni a bőrőmön, de valahogy annyira nem volt étvágyam. Egy sóhajtás kíséretében bevonultam a szobámba és kiválasztottam egy bordó kötött pulcsit meg egy fekete nadrágot, amit magamra is kaptam. Ezután megszárítottam a hajam, ami már eltakarta a lapockáimat is, egy kicsit jobban festettem így és nem volt olyan rémes szagom sem. A sminket feleslegesnek tartottam feltenni, úgyhogy a kabátomat és a csizmámat magamra kapva nekivágtam az útnak.
Egész gyorsan odaértem, még úgyis hogy pénteken nagy volt a forgalom a városban. Miután leparkoltam és lezártam a kocsit, megpróbáltam egy kicsit jobb kedvre derülni, nem akartam lelombozni a barátnőmet. Egy erőteljes kopogtatás után Mary nagyra tárta előttem az ajtót, de mielőtt bármit is mondott volna alaposan végigmért.
- Jaj szívem, gyere ide - azonnal egy ölelésbe húzott.
Miután elváltunk egymástól beljebb invitált és becsukta mögöttem az ajtót. Óvatosan körbekémleltem a folyosót, aztán a konyhát is.
- Nyugi, nincs itthon senki - mondta, mire megnyugodtam. Semmi kedvem nem volt egy újabb balhéhoz.
- Na jó, muszáj lesz kezdenünk veled valamit, ez így nem mehet tovább - karon ragadott, behúzott a nappaliba és leültetett a kanapéra.
Ezután ki is ment és pár perc bambulás után végre visszajött egy tányérral a kezében. A kezembe nyomta a nagy tál sajtos rántottát és csípőre tett kézzel figyelt.
- Egyél, addig úgy sem mehetsz el amíg az a tányér üres nem lesz - úgy beszélt mintha az anyám lett volna, erre elmosolyodtam és neki is felderült az arca.
- Értettem főnök - szalutáltam egyet és lapátolni kezdtem a meleg ételt, amit a gyomrom egy elégedett korgással fogadott. Nem gondoltam hogy ennyire éhes lennék, de mégis pár perc alatt elpusztítottam a hatalmas adag rántottát.
- Hogy ízlett? - vette ki a kezemből Mary a tányért és kíváncsian figyelte a reakcióm.
- Szerintem elég egyértelmű, hogy isteni volt. Nagyszerű szakács leszel - kacsintottam rá.
- Én biztos nem leszek szakács - húzta el a száját.
- Akkor jó háziasszony, hm márcsak egy helyes férjet kell neked szerezni - kezemet az állam alá tettem és úgy csináltam, mint aki nagyon töri a fejét - Mi a helyzet veled és Scottal?
ESTÁS LEYENDO
Vad Játszmák
RomanceSamantha Sparks egy igazi rosszlány. Szülei gazdagok és mindent megadnak neki, így aztán habzsolja az életet. Látszólag mindene megvan, de kapcsolatai sekélyesek és belül egy igazi roncs. Sorra jönnek a fiúk, de csak kihasználja őket, ám az egyikük...