34. rész

211 14 9
                                    

Halihó!
Tudom, hogy megint lassan két hete nem hoztam részt, de most íme itt van és egy jó hosszú részt írtam kárpótlásul.
Remélem tetszeni fog nektek.
Jó olvasást! :)



- Na jól van, mindent el kell mesélned! - Mary előttem ült és nagyra nyílt szemekkel várta, hogy beavassam a tegnap történtekbe - Josht egyszerűen nem lehetett lelőni miután hazaért. Nem tudom mit csináltál vele, de rég nem volt ilyen jó kedve - mondta vigyorogva.

- Mi csak matekoztunk - kezdtem el mesélni, miközben a pincérnő letette elénk a palacsintákat.

Ez volt az egyik kedvenc helyem és mivel egyre hidegebb volt kint, úgy döntöttünk hogy palacsintázunk egyet.

- Várj, a matekozás alatt matekozást értesz? - nézett rám gyanakvón, mire elnevettem magam.

- Persze, mi mást? - furán néztem rá, de aztán leesett hogy mire gondol - Mary nem gondolhatod, hogy mi... Hogy azt csináltuk - éreztem ahogy a fejem egyre vörösebb lesz zavaromban - Mi tényleg CSAK matekoztunk - hangsúlyoztam a csak szót, hogy megértse.

- Jó hiszek neked, meg amúgy sem tartozik rám - vont vállat mintha mi sem történt volna - Amúgy azt tudtad, hogy miattad  lett elhalasztva a kirándulás? - bekapott egy falatot és gyorsan lenyelte ahogy meglátta az értetlen fejemet, hogy folytassa - Mármint miattad is és Scott miatt. Egyikőtök nélkül se akartam menni, ahogy Josh sem.

- Jó lenne azt hinni, hogy nélkülem nem akart menni. Olyan jól érzem magam vele, pedig tudom hogy köztünk úgysem lehet semmi - nagyot sóhajtottam és csak magam elé bámultam - Még ha hasonlítunk is és jól kijövünk, egyszerűen annyira más az életünk. Talán soha nem tudnánk átérezni a másik helyzetét.

- Ugyan ne gondolj ilyesmikre. Egyébként meg emlékeztetnélek, hogy amint megtudta hogy nem jössz, azonnal kocsiba pattant, hogy átmenjen hozzád. És én tudom hogy fontos vagy neki, látszik rajta.

- Hiába, Josh mindenkivel ilyen kedves és segítőkész.

- Adj időt neki, ismerjétek meg egymást még jobban - biztatóan megszorította a kezem, aztán tovább majszolgattuk a palacsintákat.

- És Scott miért nem ért rá?

- Azt nem tudom, csak Josh-al beszélt. Pedig alig vártam már hogy lássam és most várhatok még egy hetet.

- Kitartás - most én bíztattam őt - Muszáj lesz valamit kitalálni, hogy lépjen végre és ne toporogjatok egy helyben, mert rossz ezt nézni amit csináltok.

- Majd bevetem magam - kacsintott rám.

Miután megettük az utolsó falatot is és fizettünk beszálltunk a kocsimba és haza indultunk.

- Eszembe jutott valami pár napja és segíthetnél benne - körbenéztem a hatalmas szobámon és kitártam a gardróbom ajtaját.

- Oké, de mi lenne az? - szemügyre vette a halmokban lógó ruháimat és a polcokon lévő cipőket, aztán kíváncsian rám nézett.

- El akarom adni ezeket, legalábbis a legtöbbet.

- Micsoda? De mégis miért? - nézett rám értetlenül.

- Nincs szükségem ezekre a cuccokra, a nagy részét nem is használom, sőt van ami egyszer nem volt rajtam. Viszont nagyon drága ruhák. Szeretném elajándékozni a bejövő pénzt.

- Ez.... Ez annyira csodás. Akkor gyerünk.

Belevetettük magunkat a ruhák válogatásába, ami egy kicsit is normálisnak tűnt azt félretettük, a többit meg feltettük a netre, ahol aztán szépen megvették a drága darabokat. Ráment az egész napunk, de megérte, mert több mint 17 ezer dollárt szereztünk és még volt amit nem sikerült eladnunk.

Vad JátszmákWhere stories live. Discover now