Az órák csigalassúsággal teltek, azt hittem soha nem fognak kicsengetni. Az ebédszünetben leültem David mellé, de végül az ölében kötöttem ki ami igazán nem zavart.
- Ne mozogj mert felizgatsz, te kis vadmacska - suttogta a fülembe és kuncogni kezdtem rajta.
- Mindjárt jövök, csak elszaladok a mosdóba - adtam egy puszit az arcára, majd felpattanva a wc-be siettem.
Feltéptem az ajtót és a tükörben ellenőriztem a sminkem, amikor az egyik wc-ből szipogást hallottam. Bekopogtam és vártam, hátha jön valami reakció, de semmi.
- Hahó, ki van ott bent? - kérdeztem kedvesen.
- Te ki vagy? - kérdezett vissza rekedten.
- Sam vagyok, vagyis Samantha Sparks, ha úgy nem ismerős.
Ekkor kinyílt az ajtó és kilépett rajta egy kócos vörös hajú, kisírt szemű lány. Rögtön felismertem, hatalmas sötétbarna szemei ugyanolyanok voltak, mint a bátyjának.
- Mi történt Mary, mi a baj? - simítottam végig a karján.
- Se...semmi - hajtotta le a fejét.
- Figyelj nekem elmondhatod, megbízhatsz bennem - bátorítóan rámosolyogtam.
- Nem fontos.
- De igen az, tudom hogy sírtál. Szeretnék segíteni.
- Hát jól van - kifújta az orrát és belekezdett - Tudod van egy gonosz csaj aki állandóan szekál és nem száll le rólam, pedig semmit nem tettem ellene. Jön a csatlósaival és amint meglát belémköt. Ma kitette elém a lábát, én meg megbotlottam benne és aztán mindenki rajtam röhögött.
- Nem tudod hogy hívják?
- Azt hiszem Melanie-nak.
- A kis ribanc - rögtön felment bennem a pumpa - Bízd csak rám, majd én elbeszélgetek vele.
- Ne, inkább ne. Lehet, hogy mégjobban rám szállna.
- Akkor is tennünk kell valamit. Josh tud róla?
- Isten ments, hogy megtudja. Így is elég problémája van, semmiképp sem tudhatja meg. Kérlek te se szólj neki - könyörgött.
- Jól van, nem szólok. De ezt akkor sem hagyom annyiban, beszélni fogok Melanie-val.
- Köszönöm, hogy segítesz.
- Ugyan, semmiség. Mary te jó lány vagy és nem érdemled meg, hogy így bánjanak veled. Viszont meg kell tanulnod kiállnod magadért, különben méginkább cseszegetni fognak.
- Tudom, csak nehéz főleg úgy, hogy nincs egy barátom se - bigyesztette le a száját.
- Akkor vedd úgy, hogy most már van egy - rámosolyogtam.
Becsengettek, úgyhogy elindultunk órára. Egész irodalmon azon gondolkodtam, hogy mit tegyek. Mióta ismerem Melaniet, azóta nem beszéltem vele normálisan, szóval egyértelmű volt hogy ez most sem fog összejönni. Valamit mégis muszáj mondanom neki, de úgy hogy nehogy méginkább Mary-re szálljon.
Egyszer csak kicsengettek én meg úgy gondoltam, hogy most vagy soha. Odasétáltam a padjához, mielőtt kisétált volna, közben a többiek már mentek is a folyosóra.- Mit akarsz Sam? - állt előttem karba tett kézzel.
- Beszélnünk kell - mondtam határozottan, de csak lenézően bámult tovább.
- Hű de komoly vagy, de ez sajnos nem változtat a tényen, hogy egy hatalmas kurva lettél - elégedetten vigyorgott a saját beszólásán. Lenyeltem a kitörni készülő oltásaimat és egy álmosolyt erőltettem magamra.
- Nem érdekel mit gondolsz és mondasz rólam, de most nem erről lenne szó.
- Hanem? - kérdezte felvont szemöldökkel.
- Mégis miért terrorizálsz másokat? Az még oké, hogy engem utálsz és tönkre akarsz tenni és én se bírlak. Viszont vannak akik nem ártottak neked semmit, őket miért nem hagyod békén?
- Jajj anyuci, mindjárt meghatódok hogy ennyire véded a gyengéket. Fogalmam sincs ki sírt neked, de te vagy az utolsó ember akinek bármiért is magyarázattal tartozok. Egyébként meg azt csinálok amit akarok, ne szólj bele a dolgaimba.
- Jól van, akkor megpróbálok érthetően fogalmazni. Ha nem hagyod ezt abba, megígérem hogy kicsinállak - mondtam neki durván, majd elviharzottam mielőtt reagálhatott volna valamit és még jobban felidegesített volna.
Este Daviddel elmentünk a haverjához bulizni és nagyon jól éreztük magunkat. Sokat ittunk és táncoltunk, megfeledkeztünk minden másról. Hajnalban értünk haza, és pár óra alvás után mehettünk suliba. Ezt egész héten eljátszottuk, suli után aludtunk, hogy este bírjuk a bulit. Egyre jobban megkedveltem Davidet, mindig odafigyelt rám, egy percre sem vesztett szem elől. Volt hogy Kate is velünk jött és együtt szórakoztunk. Maryt is hívtam magunkkal többször is, de azt mondta suli időben nem tud eljönni és amúgy sem engedték volna el.
Szabadnak éreztem magam. Senki nem mondta meg mit csináhatok és mit nem. A magam ura voltam. Minden nap részegre ittam magam, csak felejteni akartam. Elfelejteni a múltam, azt amit tettek velem, a sok sértést amit nap mint nap kaptam, a szüleimet és mindent ami fájt. Másnap minden ugyanúgy visszajött, de legalább amíg ittam nem emlékeztem. A rémálmaim viszont továbbra is kínoztak, nem tudtam szabadulni tőlük. Kezdtem beletörődni, hogy ez már talán egész életemben így lesz.
Szombat lévén újabb buliba készültünk. Már eléggé fáradt voltam, hiszen egy egész hetet végig szórakoztam, de nem akartam otthon kuksolni egyedül, így természetes volt, hogy nem hagyom ki ezt sem. Két óra alatt elkészültem, kiválasztottam egy fehér ruhát, a hajamat most kiegyenesítettem és kicsit feltupiroztam, hogy dúsabbnak tűnjön. Készítettem egy füstös sminket, a számra pink rúzst tettem.
Este David jött értem kocsival és elindultunk a buliba. Leparkolt egy hatalmas ház előtt, amiből dübörgő zene áramlott ki. Fogalmam sincs David honnan ismer ilyen gazdag ficsúrokat, még én se ismerem a környéken élő pénzes embereket.
- Szuper bulinak ígérkezik - vigyorgott rám és egy gyors csókot nyomott a számra. Átkarolta a vállam és beterelt a házba.
Annyi ember volt, hogy konkrétan nem lehetett megmozdulni. Már most fojtogatott a meleg és a tömény alkohol-izzadság szag keveréke. David megragadta a karom és maga után húzva átverekedtük magunkat a hatalmas tömegen. A konyhában töltöttünk magunknak italt és le is húztuk az egészet. Ittunk még két felest és elindultunk táncolni.
David derekamnál fogva közelebb húzott magához és úgy ringatóztunk. Egy ideig csak egymás szemeibe bámultunk, de aztán megcsókoltam és ő visszacsókolt. Pár percig csak csókolóztunk, kezeimet a nyaka köré fontam, ő pedig ha lehet mégjobban közelebb húzott magához. Kezei egész testemet bejárták, amivel halk nyőgéseket váltott ki belőlem, de persze a zenétől senki nem hallhatott semmit.
Folytatása következik...
Ui.: Igyekszem holnap vagy holnapután hozni a következőt!
ESTÁS LEYENDO
Vad Játszmák
RomanceSamantha Sparks egy igazi rosszlány. Szülei gazdagok és mindent megadnak neki, így aztán habzsolja az életet. Látszólag mindene megvan, de kapcsolatai sekélyesek és belül egy igazi roncs. Sorra jönnek a fiúk, de csak kihasználja őket, ám az egyikük...