Figyelem +18-as rész!!
............- Mehetünk vagy akkor kerestek egy jobb csajt? - kérdeztem szemrebbenés nélkül.
Ledermedtek, mikor rájöttek, hogy mindent hallottam.
- Mi-mi csak.. - kezdte David.
- Aha, ti csak.. Na gyertek. - elindultam, David pedig a nyomomban jött.
- Ne haragudj, nem úgy értettem. Egyáltalán nem gondoltam komolyan.
- Jól van most az egyszer megbocsátok és kapsz még egy esélyt.
- Köszönöm.
Körbevezettem őket, amit csak lehetett megmutattam nekik, végül az aulában kötöttünk ki.
- Ennyi lett volna az egész. - mondtam miközben megszólalt a csengő.
- Találkozunk még?
- Igen, biztosan, de nekem most rohannom kell mert ma már egyszer elkéstem.
- Akkor később. - kacsintott még rám David, én pedig már mentem is. Még egyszer visszamosolyogtam rá, aztán a matekterem felé vettem az irányt.
Még éppen beértem a tanár előtt és levágtam magam egy üres padba, hogy aztán két órán keresztül matekpéldákat oldjak meg. Ez volt az a tantárgy amiben verhetetlen voltam. Minden feladatot hibátlanul megoldottam órán, viszont a dogákban szándékosan elrontottam mindent. Mr. Taylor ezt pontosan tudta és megszámolni se tudom hányszor könyörgött, hogy ne csináljam ezt. Hidegen hagyott mit gondol, minden tantárgyból épphogy átmentem egy gyenge 2-sel.
A többi óra unalmasan telt és amint kicsöngettek indultam is ki a kocsimhoz. Már az udvaron jártam, amikor egy ismerős hang szólított meg.- Hey Sam. Milyen rég láttalak baba. - Talán nem véletlenül, úgy kerültem ahogy csak tudtam.
- Marcus, szia. Igen, tudod sok dolgom van mostanában. - Marcus tipikus rosszfiú, teli van tetoválva, legalább négy piercingje van és persze akkora mint egy két ajtós szekrény. Kb két hónapja került a sulinkba, mert az előzőből kirugták. Az életbe nem kezdtem volna ki vele, de az egyik buliban annyira berugtam, hogy elkezdtem flörtölni vele. Mire észbe kaptam már csókolóztunk és fogdosott mindenhol. Úgy tettem mintha rosszul lennék és mindjárt lehánynám, ezért leszállt rólam. Tudtam, hogy ezt folytatni akarja később, ezért is kerültem annyira. Túl erőszakos volt, és habár nem mutattam ki, de féltem tőle.
Egyre közelebb jött, nekem meg liftezni kezdett a gyomrom.
- Szerintem együtt is csinálhatnánk dolgokat. - hajolt még közelebb.
- Marcus gyere már, nem érünk rá egész nap! - kiabált az egyik haverja.
- Kussolj már, mindjárt megyek!
- Nekem is sietnem kell, majd máskor beszélünk. - léptem egyet hátra.
- Majd megkereslek. - szemei sötéten ragyogtak, semmi nyugtatót nem találtam bennük.
- Oké, csao.
- Viszlát szivi. - kacsintott rám, majd megfordult és a haverjaival leléptek.
A szívem még mindig kicsit hevesen vert, de már kezdtem megnyugodni. Amint hazaértem átöltöztem, kényelmes melegítőt vettem fel, a sminket lemostam és a hajamat copfba fogtam. Máris jobban éreztem magam, tudtam hogy igazából ez vagyok én, nem az a picsarázó kurva akinek nap mint nap látnak az emberek.
Betettem egy adag mosást, addig nekiálltam az ebédemet megfőzni. Amíg elkészült a brassói gyorsan felporszívóztam és felmostam a szobámban és a konyhában. Csak ezt a két helyiséget használtam a házban, plusz a fürdőt. Ez másoknak fura lehet, főleg hogy egy hatalmas villában lakok, de egyedül vagyok az év nagy részében, ezért nincs szükségem ekkora házra. Persze néha napján szervezek bulit és akkor minden ismerős és ismeretlen eljön, hogy aztán hullarészegek legyenek.
KAMU SEDANG MEMBACA
Vad Játszmák
RomansaSamantha Sparks egy igazi rosszlány. Szülei gazdagok és mindent megadnak neki, így aztán habzsolja az életet. Látszólag mindene megvan, de kapcsolatai sekélyesek és belül egy igazi roncs. Sorra jönnek a fiúk, de csak kihasználja őket, ám az egyikük...