42. rész

191 14 2
                                    

Nagy nehezen kinyitottam a szemeimet - most még ez is nehezen ment - és felültem az ágyban, de mintha az húzott volna vissza. Most vagy azt akarta hogy aludjak még egy kicsit vagy egyszerűen csak a gravitáció tette. A fejembe éles fájdalom nyílalt és csak ekkor ugrott be hogy mi is történt tegnap. A készülődés a bálra, aztán amikor kiderült hogy bejutottam a döntőbe, végül Josh és a barátnője. Ahogy visszagondoltam az egész estére rögtön hányingerem lett, úgyhogy gyorsan levágtattam a konyhába és bevettem egy tablettát hányinger ellen, aztán még egyet a fejfájásomra. Egy nagy poharat teletöltöttem hideg vízzel és leültem az asztalhoz, hogy nyugodtan elkortyolgassam. Csak bambán bámultam magam elé és gondolkodni kezdtem. Halványan derengett, hogy ittam egy kis alkoholt - ez megmagyarázta a rosszullétemet - aztán eszembe jutott hogy megismerkedtem Mr. Taylor fiával és hogy vele jöttem haza. Egyszer csak megszólalt a csengő, mire a fejembe éles fájdalom nyílalt és az ajtóhoz siettem, hogy megfojtsam azt az idiótát aki képes reggel 9-kor idejönni. Elfordítottam a kulcsot, kirántottam az ajtót és szembe találtam magam azzal az észveszejtő sötét szempárral.

- Szia - Josh kicsit feldúltan toporgott előttem, nem tudtam mire vélni a viselkedését.

- Jó reggelt - biccentettem és félreálltam az ajtóból.

Josh alaposan végigmért, nem nyújthattam egy szép látványt, a hajam kócosan állt, az arcom nyúzottan festett. Aztán rájöttem, hogy a kinyúlt póló amit pizsama gyanánt használtam, talán kicsit sokat mutatott belőlem. Még melltartó sem volt rajtam, csak egy bugyi és éreztem hogy az arcom lassan égni kezd.

- Gyere be! - szóltam rá talán kicsit túl erősen, de kezdtem zavarba jönni az átható pillantásától.

Megrázta a fejét miközben végre belépett és becsukhattam az ajtót utána. Bementem a konyhába és a pultot megkerülve vártam, hogy levegye a cuccait és ő is bejöjjön. Belül örültem hogy láthatom, de ezt előtte nem mutattam, próbáltam közömbösen viselkedni. Belépett ő is és leült az asztalhoz, miközben tekintetét végigjáratta a konyhán - mintha még soha nem járt volna itt.

- Kérsz valamit inni? - rám nézett és csak bólintott egyet - Csinálhatok teát - kezdtem sorolni és közben benéztem a hűtőbe, ami már megint tök üres volt - Vagy adhatok vizet - fejeztem be.

- A tea jó lesz - küldött felém egy apró mosolyt.

Megtöltöttem a vízforralót, bekapcsoltam és elkezdtem kutatni a teafiltert a polcon. Éreztem hogy a pólóm egyre feljebb csúszott, de nem foglalkoztam vele. Josh tekintetét végig magamon éreztem, aztán hallottam egy halk torokköszörülést, mire elmosolyodtam. Végül megragadtam a kis dobozt és levettem, aztán beletettem egy bögrébe és leforráztam. Josh egy szót sem szólt egész idő alatt, végignézte ahogy megízesítem és leteszem elé a gőzölgő teát. Továbbra sem ültem le mellé. Nem akartam érezni az illatát és egyébként messzebbről a szemei sem tűntek olyan gyönyörűnek. Na jó, igazából attól féltem hogy a végén rávetem magam.

- Szóval miért jöttél? - néztem rá semlegesen.

- Khm, csak gondoltam beszélnünk kéne - tekintetét beleméllyesztette az enyémbe, de elkaptam a fejem és inkább a padlót kezdtem bámulni.

- Miről kéne beszélnünk? - ismételtem meg őt.

- A tegnapról - gombóc keletkezett a torkomban, nem tudtam pontosan mire akar kilyukadni. Mondtam neki egy két dolgot, amit nem kellett volna.

- Szép jó reggelt! - egy magas srác lépett be hirtelen. A szemeim majd kiestek a helyükről, ugyanis csak egy boxer fedte a testét és úgy kezdett felém sétálni.

Vad JátszmákDonde viven las historias. Descúbrelo ahora