15. rész

279 13 0
                                    

Figyelem +18-as tartalom!!
Jó olvasást 😘😘

Folytatás...

- Gyere igyunk valamit, megszomjaztam - fogta meg a kezeimet.

- Igen, én is.

Miután megittunk még egy pohár italt és táncoltunk vagy egy órát, teljesen kimerülve pattantunk le a kanapéra.

- Nem gondolod, hogy előreléphetnénk a kapcsolatunkban? - kérdezte egy perverz mosolyt villantva.

- Ez nem is rossz ötlet - viszonoztam a mosolyát.

- Gyere, biztos van itt valahol egy üres szoba.

- Ne, várj. Azt szeretném ha inkább átmennénk hozzám. Ott sokkal nyugodtabb lenne minden és addig maradhatnál ameddig csak akarsz.

- Nekem jó, de a szüleid nincsenek otthon? - célzott a múltkori incidensre.

- Nem, most tuti nincsenek.

- Akkor menjünk.

A taxival negyed óra alatt hazaértünk. Amíg David kifizette, addig én kinyitottam az ajtót és a konyhába vettem az irányt.

- Nem vagy éhes? Kérsz valamit enni? - kérdeztem amint ő is belépett.

- De igen, nagyon éhes vagyok. Legszívesebben most azonnal felfalnálak - egyre közelebb jött hozzám, szemeiben tűz égett a vágytól.

Egyszerre léptünk egymás elé és vad csókolózásba kezdtünk. Egyik kezével belemarkolt a seggembe, ezzel egy hatalmas nyögést váltott ki belőlem. Combomnál fogva felkapott az ölébe, én a nyakába kapaszkodtam, de a csókot nem szakítottuk meg. A nyakamat kezdte csókolgatni, közben beletúrtam a hajába. Nehezen, de elszakadtunk egymástól és letett a földre. Kezénél fogva húztam az emeletre, a szobámba. Felkapcsoltam az éjjeli lámpámat, ekkor David megfogott és az ágyra lökött. Az ágy mellett állva megszabadult a ruháitól, csak a boxert hagyta magán. Ámulva néztem csodásan kidolgozott testét, izmai minden monzdulatnál megfeszültek. Fölém tornyosult és az arcomat körülfogva finom csókot lehelt a számra. Végigsimítottam a hátán, kitapintottam minden izmát. Az állam mentén lefelé haladva, a kulccsontomat csókolta végig. Lehúzta a vállamról a ruha pántját és egész a csípőmig letolta. Kezébe fogta melleimet és masszírozni kezdte, aztán szájával kényeztetett. Hátrahajtott fejjel élveztem amit csinál, közben én is simogattam. Visszatért az ajkaimhoz és mohón csókolni kezdte.

- Ohh babe, ha tudnád mióta vágyok erre - suttogta a fülembe.

Még lejjebb tolta a ruhám, ami végül a földön kötött ki. Egyik kezével a tangám szélét huzogatta amíg be nem jutott alá, ezután izgatni kezdett, amivel nyögéseket váltott ki belőlem.

- Ahh David, ez nagyon jó - már sok fiúval volt dolgom, de ez a srác nagyon értette a dolgát.

Pár perc múlva annyira felizgatott, hogy a testem megfeszült és remegve elélveztem. Meg akartam hálálni neki, úgyhogy fordítottam a pozíciónkon és most én kerültem felülre. Letoltam a boxerét és először csak a kezemet huzogattam férfiasságán, de amikor láttam mennyire élvezi bekaptam a farkát és szopni kezdtem. Amikor már majdnem elélvezett abbahagytam, erre mérges pillantásokat kaptam.

- Miért hagytad abba? - kérdezte rekedten.

- Mert azt akarom, hogy bennem menj el.

- Ez nem probléma - maga alá gyűrt, lábaimat kicsit megemelte és először lassan tolta belém hatalmas férfiasságát.

Amikor megszoktam a méretét lassan mozogni kezdett, de aztán gyorsított a tempón amit nagyon élveztem. Egy-egy gyors döfésnél szinte felsikítottam, de tovább folytatta. Már szinte önkívületi állapotba kerültem annyira jól csinálta. Még lökött párat és egyszerre élveztünk el. Lihegve fordult le mellém és a karjaival átölelt én meg hozzábújtam.

- Ez csodálatos volt - mosolyogtam rá.

- Igen, tényleg az volt - homlokon csókolt - Szeretlek Sam - mondta, én meg nem is tudtam hirtelen reagálni annyira megdöbbentem. Még egy fiú se mondta ezt nekem.

- Én is szeretlek - válaszoltam pár perc után.

- David szeretnék mondani valamit - úgy éreztem itt az idő, hogy valakinek elmondjam miért vagyok olyan amilyen. Tudtam, hogy ő nem ítélne el ez miatt, hiszen azt mondta hogy szeret. Boldog lehetek vele, végre megbízhatok valakiben.

- Hallgatlak - mosolygott bátorítón, tudta hogy egy számomra fontos dolgot fogok megosztani vele.

- 16 éves voltam, amikor este hazafele tartottam a barátnőmtől - kezdtem mesélni és visszagondolva újra átéltem. Az egészet elmeséltem neki és ő figyelmesen hallhatott végig. Néha kicsordultak a könnyeim, ilyenkor letörölte azokat és szorosabban ölelt magához - szóval ezért vagyok ilyen - fejeztem be a történetet.

- Istenem Sam, ez szörnyű. Csak tudnám meg ki volt, már nem élne - dühös volt.

- Már nem számít ki volt. Csak szerettem volna ha tudod, hogy megbízok benned. Ezt még senkinek sem mondtam el, te vagy az egyetlen aki tud róla.

- Köszönöm, hogy elmondtad. Nem lehet könnyű bárkivel is megosztani.

Lehajolt és lágyan megcsókolt, mielőtt lefeküdtünk aludni. Csodás érzés volt a karjaiban álomba merülni. Biztonságban éreztem magam mellette.

Ui.: ha tetszett a rész, ne felejtsd el jelezni! 😊😚

Vad JátszmákWhere stories live. Discover now