A vasárnap gyorsan elment, egész nap csak lustálkodtam. Délután belenéztem a töri könyvembe, mert dolgozat lesz, de különben semmi hasznosat nem csináltam. Este David felhívott és megbeszéltük, hogy együtt megyünk be a suliba. Sajnos nem tudtunk találkozni, mert valamit el kellett intéznie, de nem baj, nem is jó ha minden nap találkozunk, még megunnánk egymást. Nem tudom mi is van pontosan köztünk, mert így konkrétan nem mondtuk ki hogy járunk. Habár az nem rám vallana, ha most csak úgy összejönnék vele. Eddig sem volt komoly kapcsolatom, és ez után sem terveztem, csak hát Daviddel más ez az egész. Mindegy inkább nem agyalom túl a dolgokat, majd alakul ez magától.
Reggel felvettem egy fekete trikót és hozzá egy maxi szoknyát ami végig felvágott.
Hajamat hátul kontyba fogtam, de elől pár tincsemet szabadon hagytam. Egy természetesebb hatású sminket készítettem. Gyorsan csináltam még két szendvicset magamnak amit eltettem. Csengettek. Gyorsan felkaptam a topánkámat és nagy lendülettel robbantam ki a lakásból David karjaiba.
- Jó reggelt gyönyörűm - adott egy szenvedélyes csókot a számra amibe belemosolyogtam. Ennél jobban nem is indulhatna a napom.
- Hű de jókedved van - simítottam végig az állán. Érintésemre ledermedt én meg őt kikerülve indultam meg a kocsi felé. Amint visszatért a valóságba utánam indult és kinyitotta előttem a kocsiajtót.
Csak ekkor vettem észre, hogy társaságunk van, ugyanis mindkét haverja a hátsó ülésen ült. Kérdőn néztem rá.
- Bocsi, csak hát reggelente mindig viszem őket is, de nem fognak zavarni ígérem - nézett rám félősen.
- Nekem okés - mosolyogtam rá, majd behajoltam a kocsiba és úgy köszöntem nekik - Sziasztok srácok.
Greg pirulva köszönt vissza, mire rájöttem hogy kicsit sokat mutat a blúzom, így hogy még be is hajoltam. Nem jöttem zavarba, megszoktam hogy bámulnak, úgyhogy a szerepemet tovább játszva mikor beszálltam a szoknyámat félrehúzva megmutattam hosszú combomat is. Greg ha lehet még inkább elvörösödött, Josh viszont egyáltalán nem lepődött meg. Tekintete minden egyes négyzetcentiméteremet bejárta, míg végül szemeimbe nézett és hanyag félmosolyt eresztett felém. Csak biccentett egyet, aztán kibámult az ablakon. Eközben David is beszállt és elindultunk.Már pár perce utaztunk amikor a telefonom rezegni kezdett én pedig rögtön felvettem.
- Haló.
- Sam ma mikor érsz be? - kérdezte Kate.
- Képzeld már úton vagyok, szóval nem fogok elkésni.
- Micsoda? Ez nem rád vall, te legalább az első órát le szoktad késni.
- Tudom, de már unalmas minden napot az igazgatónál kezdeni.
- Aham, csak ezért fogsz ma időben beérni?
- Nem, azért mert David visz be.
- Az a David? Akinek a bulijába voltunk?
- Igen, de majd megbeszéljük, most leteszem.
- Okés, kint várlak.
- Csao.
Egy meleg tenyér kezdte simogatni a combomat. Oldalra néztem és David mosolygós arcával találtam szembe magam.
- Minden redben? - kérdezte.
- Igen persze.
- Itt is vagyunk - mondta, miközben leparkolt. Hátul a fiúk rögtön kipattantak, de mi még ültünk bent egy kicsit.
- Köszönöm a fuvart - simítottam végig izmos karján, majd belenéztem tengerkék szemeibe.
- Szolgálatára hölgyem, máskor is - fülem mögé tűrte kilógó tincsem és lágy csókot nyomott először az arcomra, majd végig az állkapcsomon le a nyakamig. Megtalálta ajkaimat is és vadul csapott le rájuk. Mint egy vadállat úgy csókolt, szikrázott köztünk a levegő. Gyomrom fel- le liftezett és azt hittem meggyulladok. Mikor nem volt már levegőnk elváltunk, de továbbra is egymás szemeibe néztünk.
- Fantasztikus vagy - nyomott még egy csókot a kezemre, majd kinyitotta az ajtót.
Amint kiszálltunk minden szempár ránk szegeződött. David ezzel nem törődve összekulcsolta ujjainkat és beindultunk az épületbe. Megláttam az ajtó mellet Kate-et ácsorogni.
- Menj csak, én is megyek nemsokára - fordultam Davidhez és elengedve a kezét barátnőmhöz léptem.
- Csajszi miért nem szóltál, hogy együtt vagytok - nézett rám felháborodva.
- Azért, mert tulajdonképpen nem vagyunk együtt.
- Pedig nagyon úgy tűnik. De akkor mi van köztetek?
- Ezt még én sem tudom. Jól érzem magam vele és... - nem tudtam befejezni.
- Te szereted?
- Nem erről szó sincs. Amúgy sem lenne ehhez ennyi idő elég. De azt hiszem kedvelem.
- Tudtam én, hogy van köztetek valami.
- Úgy tűnik. Na de menjünk be, nehogy pont most késsek el ha már ilyen korán bejöttem.
- Oké, majd szünetben találkozunk.
- Jól van - Kate is abba az osztályba jár ahova Davidék. Csak én vagyok ilyen szerencsétlen, hogy a szüleim német szakra irattak be.
Beléptem a terembe és még így is volt csengetésig pár perc. Leültem a helyemre és a gondolataimba merültem, amikor egy táska csapódott le az asztalomra, de akkora erővel hogy ijedtemben majdnem dobtam egy hátast. Melanie... Ki gondolta volna, hogy ez a vadbarom volt. Fenékig érő fekete póthaját hátradobva nézett le rám. Felpattantam a székemből, ami a hatás kedvéért hátradőlt. Farkasszemet néztünk. Ez a lány azt hiszi mindenkinél jobb és ott tesz keresztbe ahol csak tud. Egyszer majdnem kaptam egy intőt, mert bemesélte az igazgatónak hogy elloptam tőle a nyakláncát. Csak nehezen tudtam tisztázni magam, de azóta se szállt le rólam.
- Te mégis mit képzelsz magadról Sam?
- Én mit képzelek? Nem tudom most éppen mi a fasz bajod van, de rohadtul szállj le rólam.
- Hogy merészelsz így beszélni velem?
- Jajj bocsánat, csak azt hittem hogy a ribancokkal így szoktak beszélni - vigyorogtam a képébe.
- És ezt pont te mondod? A város legnagyobb kurvája? - kérdezte lenézően.
- Fu most aztán igazán megsértettél - játszottam a sértettet - Bár ha belegondolok mégsem. Én legalább a jobbik fajta vagyok, én kellek a férfiaknak, engem akarnak. Ellenben téged csoda ha bottal piszkálnak, egy ilyen picsarázó nyalizó kis utcalányt, mert odavaló vagy - még a szája is tátva maradt.
Amint felocsudott a döbbenetből vette a táskáját és sietve távozott, de előtte még fenyegetőzött egy sort, hogy ezt még megbánom. Ez a csaj nem százas az is biztos. Még neki áll feljebb, mikor ő kötött belém és még most sem tudom, hogy épp mi rosszat csináltam amivel kiérdemeltem. Viszont rossz emberrel kezdett ki én ugyanis megvédem magam. Nem félek tőle, ugyan mit tudna tenni ellenem?
KAMU SEDANG MEMBACA
Vad Játszmák
RomansaSamantha Sparks egy igazi rosszlány. Szülei gazdagok és mindent megadnak neki, így aztán habzsolja az életet. Látszólag mindene megvan, de kapcsolatai sekélyesek és belül egy igazi roncs. Sorra jönnek a fiúk, de csak kihasználja őket, ám az egyikük...