part2

1.2K 33 1
                                    

ISLAK ISLAK

Sabahın ilk ışıkları gözüme vururken her şeyin sadece bir rüya olmasını istedim.Gözümü açmaya korkuyordum.Çünkü evimde değildim burası benim evim,benim yatağım,benim yorganım,benim yastığım kokmuyordu.Dün neler olmuştu da ben çok fazla içmiştim.Off hayır hatırlamak istemiyorum. Hayır yaa,bunlar gerçekten olmuş olamazdı. Ben bu şekilde sızlanırken gözlerim hala kapalıydı.Sanki japon yapıştırıcısıyla gözlerimi yapıştırmışım gibi hissediyordum. Sonunda bir tıkırtı duydum ve istemesemde gözlerimi yarım yamalak açmak zorunda kaldım. Başımda dikilmiş bir Müge vardı odada. Demek Mügelerde kalmışım.''Uyandın mı pis aşık?'' dediğinde hiç üstüme alınmadım. Telefonda konuşuyor olmasını diledim. Ama bizzat bana sorduğunu ''şşşş'' şeklinde belirtince gözümü ona diktim. ''Sana diyorum Selen Hanım,şuna bak dün artık hiç konuşmıycam derken ciddiydin galiba sen.'' Kahkaha atıyordu. Ben dün neler yaşamıştım? Salak Kaan. Hepsi onun yüzünden.Aklıma dün geceden kareler gelmeye başlayınca pikeyi kafama çektim sanki öyle yaparsam hatırlamayacakmışım gibi..

Müge perdeleri çekip camı açınca yüzleşmem gereken bir durum olduğunun farkına varmıştım.Savaşa gidermiş gibi kendimi topladım ve ufak bir plan program yaptım beynimde.Olabilecek saldırılara karşı her taraftan kendimi koruyabilmeliydim. Müge yanımdaki tekli koltuğa geçip telefonunu şarja taktı. Sadece izliyordum.Konuşmuyordum.Konuşacak ne vardı bilmiyordum.Bana bakıp sırıtan, bir açıklama bekleyen o surat ifadesi...Allah'ım bu kızla ben nerde ne zaman niye tanıştım ki acaba.''Aç mısın diye sormak istiyorum ama sen dün 2 yıllık utancını yedin toksundur'' diyip kikirdemeye başlayınca kafasına yastığı fırlattım. Haketmişti. ''Tamam be ne kızıyosun! Sanki ben naptıysam demeseydin öyle.''Hala işin dalgasındaydı. Birden Müge'nin telefonu çaldı.Benim telefonummuş gibi sanki benden açıklama bekleyenler arıyormuş gibi endişelendim.Benim verecek bir cevabım yoktu çünkü.Dün ne anlamış olursalar olsunlar,bir pişmanlığımda yoktu açıkçası..

Canım arkadaşım telefonu kapatır kapatmaz yanıma geldi ve ''Konuştum bizimkilerle kimse üstüne gelmeyecek merak etme'' dedi destek verircesine.''Teşekkür ederim.Ben,ben gerçekten ne olduğunu anlamadım ben ona öyle bir şey söylemedim Müge,of'' diyebildim. Müge yine kanatlarını açmıştı bana karşı ''Biliyorum ama sen çok kötü bir aşıksın '' dedi beni gıdıklamaya başlarken. Artık nefes almaktan vazgeçeceğim sırada telefonuma bir mesaj geldi. ''YARIM SAAT SONRA LÜTFEN SAHİLE GEL,ÖNEMLİ'' gönderen Derindi. Okurken kafamdan milyonlarca şey geçiyordu.

BAK SELEN ARTIK GÖRÜŞMEYELİM LÜTFEN

SELEN BEN SENDEN DAHA İYİLERİNE LAYIĞIM

NE KADAR REZİL OLDUN LAN DÜN O NEYDİ YAA AHAHA

GALİBA SENDE ÇORABIMIN TEKİNİ UNUTMUŞUM ONU İSTEYECEKTİMOha bunun neresi önemli hatlar karıştı bi sn.

Ben bunları ve yüzlercesini düşünürken Müge dürttü; '' E bi cevap ver istersen artık sonrada gel kahvaltı yapalım''. ''Tamam'' dedim ve sanki Derin ''Naber?'' demişte ''İyiyim senden naber?'' diye cevap yazacakmış gibi telefonu kavradım. Görüşmek istemiyordum.Yani şimdi olmazdı. Ne diyecektim ki zaten.

DERİN BAK BEN VALLA ÖYLE DEMEDİM VALLA DEMEDİM YA ALLAH BENİ KAHRETSİN BEN ÖYLE ŞEY DER MİYİM?

DERİN BUNDAN SONRA GÖRÜŞMEYELİM TAMAM MI SEN ZATEN BENİ HİÇ TANIMAMIŞSIN 

FISILTIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin