‘’Sinemaya mı gitsek ? Önce bir kahvaltı yaparız sonra sinemaya gireriz ? Olur mu ? ‘’ dedi Aras heyecanla. Bana sardığı kollarından çıkarak ‘’Olur. ‘’ dedim ve gülümsemeye başladım.
‘’O zaman yarım saat sonra burada seni bekliyor olacağım. ‘’ diyerek burnumu sıktı Aras. Ama benim ağzımdan normalde ‘’Tamam. ‘’ olarak çıkması gereken kelime Aras burnumu sıktığı için ‘’Tımım. ‘’ diye çıkınca istemsizce kahkaha attık. Sonra aşağıya inerek odalarımıza dağıldık ve ben hazırlanmaya başladım. Havanın çok sıcak olması nedeniyle askılı bir bluz ve kısa bir kot giyerek saçlarımı her zamanki gibi açık bıraktım. Hafif bir makyaj yaparak çantamı da kıyafetime uydurarak odadan çıktım. Tekrar terasa çıktığımda Aras henüz gelmemişti. Salıncağa oturup beklemeye başladım. O sırada çalan telefonumu çantadan çıkararak arayan kişiye baktım. Ben Aras arıyor sanırken arayan Beril’di. Liseden tanıdığım sevdiğim bir arkadaşım Beril. Arada bir araşırız onunla. Dedikodu time işte klasik Beril.
‘’Canııııım.’’ Diye açtım telefonu tüm sevecenliliğimle.
‘’Aşkım sen neredesin ya ? ‘’ diyerek muhabbete balıklama atladı Beril.
‘’İstanbuldayım bebeğim. İşe başladım. Sen neredesin görüşeliiim. ‘’ dedim hemen.
‘’Antalyadayım şekerim ben. Biliyosun tatiller matiller. Akıyorum yine hahaa. Neyse bana bak sen şu Derin mi sığ mı alçak mı yüksek mi adı anlamsız çocuktan ayrıldın mı ? ‘’ Beril ve saçma benzetmeleri.
‘’Derin.’’ Diye atladım hemen.
‘’Hee Derin işte. Ayrıldınız mı? ‘’
‘’Evet. ‘’ dedim bir çırpıda.
‘’Aa kötü olmuş be sığ oğlan iyiydi. ‘’ Beril’in esprili gününe denk geldim sanırım.
‘’Derin. ‘’ diyerek tekrar düzelttim Beril’i. Kısa bir kahkaha attıktan sonra Beril lafa girdi.
‘’Neyse Selenim kankim. Kapatıyorum ben şimdi. Beni sevdiğini söyle bakıyım. ‘’
‘’Seni çok seviyorum canım. Görüşürüz. ‘’ tekrar gülümsemeye başlarken arkamda beni izleyen Aras’a takıldı gözlerim. Çok sinirliydi. Anlamsız gözleriyle bana bakarken ‘’Aras. Hazırlandın mı ? ‘’ diyebildim güçlükle gülümseyerek. ‘’Çıkalım mı ? ‘’ diye de ekledim hemen. Ama Aras beni öldürecek gibi bakmaya devam ederken korkmaya başlamam kaçınılmazdı.
‘’Onunla hala konuşuyorsun , öyle mi ? ‘’ dedi kaşlarını çatıp bana doğru yaklaşırken.
‘’Kiminle ? ‘’ dedim o bana yaklaştıkça ben geri çekiliyordum.
‘’Onunla işte. Derin’le. Bir de onu sevdiğini söylüyorsun. ‘’ bağırmaya başlamıştı Aras. Ama ben Derin’le konuşmadım ki…
‘’Ben onunla konuşmadım Aras, sakin olur musun ? Bak sana en son kimin aradığını gösterebilirim. ‘’ dememle telefonumun tekrar çalması bir oldu. Tüm kötü zamanlamalar beni bulacak ya illa. Aras sinirli ama bir o kadar da meraklı bakışlarını telefonumun ekranına doğru yöneltince ben de kimin aradığına bakmak için telefonu kaldırdım.
Arayan Derin’di…
‘’Aras ben şey- gerçekten, onunla konuşmuyordum, yemin ederim. ‘’ derken Aras daha fazla sinirlenmiş bir şekilde yüzüme bakıyordu. Telefonu sessize alarak Derin’i susturmuştum ama Aras’ı susturmam imkansızdı…
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FISILTI
UmorismoKulağına eğilip ‘’Yemin ederim ki onunla konuşmadım. Konuşmuyorum da. ‘’ diye fısıldadım. Tatlı bir gülümseme kapladı suratını. Dudaklarını bana doğru çevirip ‘’Yemin ederim ki senden başkasıyla konuşmak istemiyorum. ‘’ dedi. Gülümsemem tüm hücreler...