Aşk Çok Başkaymış

322 10 0
                                    

  ‘’Aras ? ‘’ dedim ve  Aras’ın elindeki 2 kutu nesquike bakarak sırıtmaya başladım. ‘’Çikolatalı. ‘’ dedi sütleri kaldırarak. ‘’Seversin değil mi ? ‘’ diye ekledi. ‘’Bayılırım ! ‘’ dedim birisini elinden kaparken.

  ‘’Ama terasa mı çıksak ? Yıldızlara bakarız filan ne bileyim. ‘’ boşta kalan eliyle başını kaşıyordu mahcup bir ifadeyle.

  ‘’Peki. ‘’ diye yanıtladım gülümseyerek. Bir üst kata doğru o önde ben arkada merdivenleri çıkıyorduk. Kocaman bir terasın kapısından girdiğimizde bu sefer şaşkınlıktan ağzıma hakim olmak için söz vermiştim kendime. Bu yüzden sadece polyanna gibi gülümseyerek baktım etrafa. ‘’Salıncağa oturalım mı ? ‘’ diye sordu Aras. Dünden razıyım ben zaten. Bana salıncağın olduğunu söyleseler ben gelir burada bile yatardım. Boşuna oda kirlettik şimdi. Neyse başımı sallayarak salıncağa doğru yöneldik. Aras salıncağın üstünü açıp yıldızları görmemiz için bir hamlede bulundu. Üstündeki kumaş yok olduğunda tamamen yıldızlarla bir aradaydık. Aras yanıma oturup sütüne pipetini geçirdi ve bir yudum alarak bana gülümsemeye başladı. Bende gülümseyerek pipetimi dudaklarıma götürüp sütümden bir yudum aldım.

   ‘’Hadi bana kendini anlat ! ‘’ dedim bir çırpıda Aras’a bakarak. ‘’Sonuçta aslında seni hiç tanımıyorum. ‘’ diye ekledim kaşlarımı kaldırıp.

  Aras bir süre düşünüp ‘’Hadii. ‘’ diye ısrar etmemle ‘’Peki’’ dedi ve anlatmaya başladı.

  ‘’İsmim Aras memnun oldum. ‘’ dedi elini bana uzatıp. ‘’Dalga geçme benimle ! O kadarını biliyoruz. ‘’ dedim uzattığı eline vurarak.

  ‘’Neden adım Aras biliyor musun ? ‘’ diye sordu nerden bileceksem.

  Dudaklarımı bilmiyorum anlamında kıvırıp ‘’Neden ? ‘’ dedim.

  ‘’Babamın adı ne ? ‘’ diye başka bir soru yöneltti.

  ‘’Arkın. ‘’ dedim emin bir şekilde.

  ‘’Annemin ? ‘’ diye sordu hemen sonra.

  ‘’Asya. ‘’ dedim tekrar emin bir şekilde.

  ‘’Ee ? Anlamadın mı ? ‘’ dedi kaşlarını kaldırıp.

  Salaklığım tutmuştu ‘’Arkın, Asya.. ‘’ diye sayıklayıp durduğum sırada ‘’Aras ! ‘’ diye bağırdım.

  Aras gülümseyerek eliyle sus işareti yaparak ‘’şş ‘’ dedi ve ‘’Aferin anladın sonunda şaşkın. ‘’ diye ekledi.

  Arkın’ın Ar’ı, Asya’nın As’ı oldu sana Aras. Vay bee yaratıcılık kalp ben.

  ‘’Benim ismim annemle babam sevgili olduklarında hazırmış. Hep ‘’Aras’’ demişler. Başka bir isim veya başka bir kız ismi düşünmemişler. Sadece ‘’Aras’’ varmış… ‘’ diyerek anlatmaya başladı Aras.

  Gülümseyerek onu dinlediğim sırada sütlerimizi bitirmiştik. Ben Aras’a doğru bağdaş kurarak salıncaktaki hakimiyeti Aras’a bıraktım ve onu dinlemeye devam ettim.

  ‘’Birine kendini anlatmak çok zormuş Selen ya. İlk defa kendimi anlatmaya çalışıyorum bu arada. Neyse İzmir’de doğdum ben. Babam o sıra Çınar Holding’de ‘’Marka İletişimi Yöneticisiymiş. ‘’ Annem de başka bir şirketin ‘’Çizim Koordinatörlüğünde ‘’ çalışıyormuş. Ama annem senin gibi tasarımcı değil. O daha çok mekan tasarımı yapıyor. Mimar gibi. Benim okul hayatım başladığında annem babam İstanbul’a transfer ettirmişler kendilerini. Daha sonra babam şimdiki şirkete ortak olarak eski şirketten ayrıldı. Annem hala aynı şirkette ‘’Çizim müdürü. ‘’ oldu. Neyse tek çocuğum biliyorsun. Ama ben yalnızlık çekenlerden değilim. Aksine annem babam hep yanımdaydı. Güzel bir ilkokul tembel bir lise hayatı geçirdim. ‘’ gözlerini devirerek gülmeye başladı.

FISILTIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin