Camdan Düşen Piyano

566 20 0
                                    

Mesajı atanın kim olduğunu uzunca bir süre düşündüm.Hatta o kadar çok düşünmüşüm ki içerden gelen ''güüüm'' sesini duyduğumda yerimden zıplayıp kalbimi ağzımdan çıkardım.Derin, koltuktan düşmüş meğer.Ben salona koşunca Derin'de yerde battaniyeye sarılmış bir şekilde meczup bir gülümseme attı bana.Bense kahkata atıyordum.Tutamıyordum kendimi.

''Kızım gülme kendimden geçmişim ya napıyım.Her yer sen kokuyo nasıl mayış mıyım burda? Sana sarılıyorum diye attım kendimi yerlere zaten.''

Ben bu inanılmaz bahanesine tekrar kahkahayı basarken beni kolumdan yakaladı ve yanına düşürdü.

''Al sende düştün şimdi.Ben sana yanlışlıkla camdan düşmüş piyano gibi gülüyo muyum?''

''Gülersen gül be hahaha.Sen nasıl düştün ya kıyamam gel gel hahah.''

''Git ya amaan.'' bozulmaya başlıyordu daha fazla sürdürmemem gerekiyordu yani.

Dııt dııt-dıııt dıııt

''Ooo mesajlar filan geliyo hayırdır? Kimdenmiş?'' iki kaşımı da kaldırarak imalı bir şekilde yöneltmiştim sorumu.

''Arya'dan ya''

''Arya mı? He şu bizim Arya he tamam tamam.''

''Ne ''He tamam tamam'' nerden tanıyosun da ''He tamam tamam'' diyosun hahah.''

''Nerden tanıycam ya hem banane kimse kim.'' Bozulmuştum ama asla yansıtmıyordum.Ya da ben öyle sanıyordum.

''Hee tabi canım sanane.Neyse buluşalım yazmış.Dışarda ararım ben onu.''

Dışarda yolarım ben onu Derin.Dışarda onun ağzını açtırıp basamak olarak kullanırım Derin.!!

Aklıma telefonuma mesaj atan Sıla geldi.Sahi kimdi bu Sıla yahu?

Cevap vermek üzere mesaj yaz kısmına girdim ve;

''Çok özür dilerim tanıyamadım.'' yazıp yolladım numaranın sahibine.

''Sıla,Sılaaa,Sılaaaa..'' diye düşünürken cevap geldi.

''Ya ben Tekirdağ'dan.Aynı lisedeydik. 2 yıl beraber okuduk.Tanışıyoruz da zaten ama sen hatırlayamadın sanırım :) ''

''Heee şu Sılaa '' diye içimden tekrar ederken niçin bunca zaman sonra bana mesaj atabileceğini düşünmeye başladım şimdi de.

''Hatırladım canım şimdi oldu :) '' yazdım samimiyetimin nerden geldiğini anlamayarak.

''İstanbul'da okuduğunu öğrendim.Bende İstanbul'dayım.Açıkcası seninle bir mevzu konuşmak istiyorum.Olabilecek en kısa zamanda, uygun bir anında bana haber verir misin?''

''Allah Allah'' diye geçirdim içimden.Bu kızın benimle ne işi olabilirdi ki acaba?

İçerden gelen Derin'in kahkahaları mıydı? Neye gülüyordu bu kadar? Ha bir de biriyle konuşuyor.Yani biri mi güldürüyor onu. Kim bu Arya mı yoksa.Off Allahım yine mi Arya belası yaa.

''Tamam o zaman cançik. Ben yarın dersten sonra uğrarım yanına görüşürüz.''

Lan sen kimle görüşüyosun? Noluyo? Cançik ne? Nasıl bir lakap? Sevgi sözcüğü mü?Aranızda bulduğunuz bir şey mi yoksa? O da sana cançik diyor mu? Kafamda deli sorular..

FISILTIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin