Gözlerimi açtığımda hala Aras’ın dizlerinde yatıyordum. Aras yan taraftaki demire yastık koyarak kafasını oraya dayamıştı ve uyuyordu. Bir eli omzumun biraz aşağısında diğeri ise kafasının yanındaydı. Öyle güzel uyuyordu ki… Ama uyandığında her tarafı tutulmuş olacaktı… Kolumdaki saate baktığımda fark ettim ki saat 12:49’du. Yani biz işe geç kalmıştık. Gerçi bugün benim gitmem gerekmiyordu fakat Aras gidecekti. Dolayısıyla beni de sürükleyecekti yanında.
Aras telefonunu arkama bırakmıştı ve ben telefonunu deli gibi karıştırmak istiyordum. Acaba içinde beni üzecek bir mesaj, bir konuşma var mıydı ? Aras’a diktim gözlerimi ama en az 3 saat daha uyuyabilecek kadar düzenli nefes alıp veriyordu. Merakıma yenilip telefonunu aldım elime. Kilit düğmesine bastım ekranı kaydırdım ve yesss ! Şifre yok ! Demek ki gizleyecek bir şeyi de yok.
Önce whatsapp’ı aradı gözlerim. ‘’Sosyal’’ klasörü adı altında whatsapp, facebook, twitter ve instagramına ulaşabiliyordum. Hemen whatsapp’a girdim ve oldukça uzun sohbet listesine hızlıca bakmaya başladım.
Keko Ahmet
Azgın Kerem
Elis
Top Nuri
Bi dakka Elis mi ? Hemen Elis’in adına tıklayarak konuşmalarına bakmaya başladım.
En üstte Elis’in hal hatır sorma girişimleri vardı. Aras hep geçiştirmişti. Ama en son dün gece Elis’le tartışmışlardı.
‘’Kim o kız ?! ‘’ Elis yazmıştı bunu. Konuşma saatine baktığımda bu konuşmanın ben uyuduktan sonra olduğunu tahmin ediyordum.
‘’Açıklamam yeterince açık gibiydi. ‘’ demiş Aras’ta kızı daha fazla sinirlendirerek. Hem kim bu kız lan cidden.
‘’Aras biliyorum benim inadıma yapıyorsun. Ama ben çok pişmanım. Sil o fotoğrafı hadi. Bak yanıma gel hem sana bir sürprizim var J ‘’ bu yoksa Aras’ın dün anlattığı kız mı ya ? Pişmanım falan demiş.
Lan yuh yuh bacak fotoğrafı mı o ? Kız Aras’a bacaklarını mı çekip atmış ? Ay daha fazla devam edemeyeceğim. Zaten bi dakka… Aras kızı engellemiş ?! Yürü be Aras’ım !
Hemen sohbet listesine geri dönüş yapıp konuşmaları taramaya devam ettim.
Asya Sultan
Cüneyt ARKIN
Ahaahha babasını Cüneyt ARKIN diye kaydetmiş. Kahkaha atmamak için kendimi bayağı bir sıkmıştım doğrusu.
Gülşen İstanbul
Evet. Bir kız daha. Hemen okuyalım.
‘’Araaaas. Oğlum çok sevindim lan senin adına. Bu kızla tanışmamız lazım. ‘’ haydaa. Bu da kızdan bahsetmiş. Kim lan bu Erol Egemen ?!
‘’Çok istiyorum bende ama daha zamanı var Güllü. Daha ortada bir şey yok J ‘’ yazmış Aras’ta. Bu fotoğraf ne lan ? Nerde lan bu fotoğraf.
İnstagramına doğru geçiş yaparken Aras’ın bu sosyal alemde baya fazla takipçisi olduğunu anladım. İnstagramda Aras’ın profiline girip son yolladıklarına bakmaya başladım. Aha ! O ne lan ? Lan ! Lan bu bizim dün çekildiğimiz fotoğraf ! Hani ben Aras’ın dizlerinde uyumuş numarası yaparken gözlerimi açıp sırıtmıştım o da şaşırmıştı. O fotoğrafı İnstagrama atmış Aras ! Altına ne yazmış bakayım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FISILTI
HumorKulağına eğilip ‘’Yemin ederim ki onunla konuşmadım. Konuşmuyorum da. ‘’ diye fısıldadım. Tatlı bir gülümseme kapladı suratını. Dudaklarını bana doğru çevirip ‘’Yemin ederim ki senden başkasıyla konuşmak istemiyorum. ‘’ dedi. Gülümsemem tüm hücreler...