Son Dakika

419 16 0
                                    

  Derin ayağa kalktı ve kapıya doğru ilerledi. Bu sefer karşımızdakinin beni korkutmasına izin vermeyecekti Derin… Önce dışardakinin bütün kilitleri açmasını bekledik. Sadece asma kilit kalacaktı. Bekliyorduk çünkü biz buradan kilitleri açana kadar o çoktan kaçabilirdi. En son kilide sıra geldiğinde Derin içeri girmemi söyledi. Salon kapısından girmiş, başımı uzatıyordum korkuyla. Derin ani bir hareketle kapıyı açtı. Kaçamamıştı. Bunu beklemediği çok belliydi. Derin kolundan tuttuğu gibi içeri soktu hayatımı 1 günde söndürmeyi başaran kişiyi. Gözlerimi kapatıyordum çünkü görmek istemiyordum. Yine rüya olsun istiyordum. Ama bu kez olmuyordu işte..

  ‘’Nasıl ya ? ‘’ dedim zar zor.

  Derin içeriye aldığı Arya’yı kapının arkasına yasladı ve boğazını sıkmaya başladı. Yüzüne bir yumruk indirince bu kez devreye girmem gerektiğini düşündüm ve ‘’Derin ne olur dur ! Yapma ! ‘’ diye bağırdım. Ellerimle yüzümü kapattığımda Derin bana bakmadan ‘’Karışma sen  ! ‘’ dedi. Çıldırmış gibiydi. Beklemediğimiz biriydi bu..

  ‘’Ne yapıyorsun lan sen burada ? Ne işin var anlatsana ! ‘’ Derin’in ellerinden kurtulmaya çalışıyordu Arya. Kıpkırmızı olmuştu.

  Bir hareketle Derin’in karnına vuran Arya, Derin’i ittirdi ve yere düşen Derin’in üstüne çıkıp ona vurmaya başladı. Elimden hiçbir şey gelmiyordu. Birbirlerini dövüyorlardı bense hareket bile edemiyordum…

  ‘’Ne oluyor biliyor musun ? ‘’ diyerek bir yumruk daha geçirdi Derin’in suratına. ‘’Ben Selen’e aşık olmuştum. Onu bana ilk gösterdiğinde hem de. Hatırlıyor musun ? Bana fotoğrafınızı gösterdiğinde  ‘’Aranızda bir şey var mı ? ‘’ diye sormuştum. Sende ‘’ Yok bir şey, olamaz. Zaten ben başkasından hoşlanıyorum. ‘’ demiştin. Hatırla Derin iyi hatırla. Sana ‘’Selen’le tanışmak istiyorum. ‘’ dediğimde ‘’Ben ayarlarım aranızı. ‘’ demiştin. Bunu da hatırla Derin. Benim olanı aldın sen. Benim olanı ! ‘’

  Duyduklarım gerçek miydi ?

   ‘’Durun ne olur durun ! ‘’ diye bağırdığımda bana bakan Arya’yı tek hamlede üstünden attı Derin. Bu kez dayak yiyen Arya olmuştu. Dizlerimdeki gücü kaybedip kendimi yere bıraktığımda Derin bağırıyordu. ‘’Senin olan ne lan ? Senin olan ne ? Sende hatırlasana bir gece sarhoştum ve sana ‘’Selen’e aşığım ben ‘’ diye sızlanmıştım. Her şeyi itiraf etmiştim. Hatırlasana Arya ! Sende bunları hatırlasana ! ‘’

  ‘’Derdin benimle neden Selen’le uğraştın anlat bana ! ‘’ Derin sonunda istediğim cevabın sorusunu sormuştu Arya’ya.

  ‘’Derdim Selen’e yakın olmaktı. Ayrıca yalnız değildim. Sıla ‘da benimle bu işin içindeydi. ‘’

Ne ?

Sıla da mı ?

Gözlerim donmuş bir şekilde Arya’nın ağzından çıkacak cümlelere bakıyordu.

  ‘’Sıla bu eve taşınmasa biraz zor olurdu işim. Eve girip o kağıdı bırakamazdım mesela. Ya da siz hastaneye giderken eve girip Selen’in telefonundan numaramı silemezdim. Ayrıca- ‘’ dedi Arya kafasını bana döndürerek.

  ‘’Camdan gördüğün yakışıklı da bendim. ‘’ dudaklarını yandan kaldırarak gülümsemişti.

  ‘’O ışıklar, peşimden gelen koşma sesleri… ‘’Selen ! ‘’ diye bağıran-‘’ şaşırmamın boyutu sonsuz kadar fazlaydı…

FISILTIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin