😣Ermmm...😣

7.8K 293 9
                                    

Aku menggosok mataku."Lia,wake up.Dah sampai",ujar Shazwan dan mematikan enjin.Aku keluar dari kereta dan mengeliat.Aku tertidur tadi.Aku rasa aku berada di tengah2 hutan.Yelah,semua hijau kat mata aku.

"Shazwan,kita kat mana?"

Hasrul dan Zack dah jalan ke depan.Shazwan menarik tangan aku,aku pulak macam x cukup oksigen bila asyik pakai mask hitam ni.Kami berhenti di depan kilang/gudang lama(?).

"Hasrul,nak balik",rengekku.Malas lah nak masuk.Dahlah banyak nyamuk.

PAKK!!!!

Bunyi itu menarik perhatian Shazwan,Hasrul dan Zack.Mereka memandang aku,aku pelik.

"Apa????Aku tepuk tangan pun salah ke?nyamuk banyak ah",selamba aku kata.

Hasrul buat isyarat senyap.Jari telunjuk di letakkan di bibir.Aku menggaru kepala aku yang x gatal.Aku masuk ke dalam gudang lama itu.Membuntang mata aku.

Semua lelaki berlatih berlawan.Aku tutup mata guna tangan aku.

"Asal kau tutup mata?"tanya Zack.

"Semua body dorang seksi sangat 😅 Otot dorang...Pergh!!!Mantap dan berketul ketul.Aku tutup mata takut nanti tergoda *-*",kata ku dan peace ✌✌✌

"Cungkil kang mata kau",sampuk Shazwan.

😭😭😭

"Selamat datang,Black Shadow",mereka membongkokkan badan 160©.

Aku dah berdiri dengan dahi yang berkerut.Asal dorang tunduk?Shazwan ni gangster je,bukan King pun.😑😑😑Bengong.Tunduk pun macam adat orang jepun.

"Lia...",

"Lia!",

"Lia!!!!",

Aku tersedar dari alam mimpi.Tulah kau Lia,mengomel sampai x ingat dunia.Aku pandang Shazwan.

"Apa?"aku pandang dia.Dia jentik dahi aku.

"Adui",aku mengusap dahi ku.Punyalah kuat jentikan dia.Aku menahan sakit x semena mena air mata ku mengalir.Punyalah kuat 😢😢😢Air mata aku mengalir perlahan.Riak muka Shazwan berubah ke muka cuak.

"Opsss,sorry",kata Shazwan dan mengusap air mata aku.Aku menangis lebih kuat dan menggosok mata aku.Shazwan dah x tau nk buat macam mana.Dia terus memeluk aku dan menenangkan aku.Kepala aku di dadanya.Yelah,aku tinggi paras bahu dia je
😑Aku mengaku aku ni pendek😑

Aku berhenti menangis.Shazwan mengusap belakangku untuk menenangkan aku.Sudah puas aku nangis tadi,kami pun meleraikan pelukan.

"Sakit sangat ke?"tanya Shazwan bersimpati.

Dia boleh tanya lagi?!Kau tahu tak punya lah sakit macam kena enject je.Aku angguk perlahan.Hasrul dan Zack buat kedua belah tangannya tangan simbol 👍👍👍.Aku blushing tahap tinggi.Malu aku.

Bbang!!!

"Arghhh!!!!!"jeritku.Shazwan,Hasrul dan Zack aku tengok dah tutup telinga.Aku memegang dadaku.Takut aku dibuatnya.Semua anak buah Shazwan pandang aku.

"Apa pandang pandang!!!Fighting!!"marah+
jerit Shazwan dengan renungan tajam.Terkocoh kocoh anak buah Shazwan pergi buat latihan.

"X payah lah marah dorang.X kesian ke?"

"Kesian???Huh,x de erti kesian dalam life aku",kata Shazwan sinis.

X de rasa kesian???Kau biar betul?!

"Dorang semua tua ke?"tanya ku.

"Tak,diorang umur bawah 18 tahun semuanya.Tua??? lembik ah...Paling tua pun kalau aku nak ambil 18-29 tahun je",balas Shazwan.

[C]Gangster Mafia Suami aku???Where stories live. Discover now