Romantis Day

4.4K 174 2
                                    

Aku tahu ni jijik tapi percayalah ni moment paling bersejarah dalam hidup aku.
Aizat--Oppss Husband.Tak pepasal kena kiss.Actually I pun nak muntah kalau tengok sendiri.Aizat berubah.

"Takde class shoot ke?" rambut aku panjang paras pinggang.Aku sikat dengan lembut.Dengan kasih sayang--Okay aku nak muntah.Korang pun mesti nak muntah jugak kan?

Aku tak sediakan baldi ye

"Takde..Aku cancel kan" Aizat mengukir senyuman.Aku dah naik gerun.

"Kita pergi ngan Couple Sugar" Couple Sugar?Sapekah pasangan itu?

"Kalau diorang Couple Sugar.
Kita apa pulak?" anak tudung moden aku sarung di kepala.
Bukan anak tudung kat sekolah.

"Kita Romance Couple" aku tergelak kecil.Kiut lah gelaran tu.

"Ready?" Aizat meniarap atas katil.Aku melilit lilit tudung shawl di kepala.Ready for what?

"Pe?" adiyy,ada yang aku lilit tudung ni kat ular.Tak jadi pulak.Aku merengus.Aizat menggelengkan kepala.Tulah,suka sangat tudung lilit tu.Baik lilit ular kat leher.

"Saya akan jadi sweet.Lagi sweet dan romantik.Trust me,it's really really disgusting"
Hohoho

Saya lagi suka Husband saya sweet.

***

Ajvgdhhvdjbfu

Aku dah tahu.Pasangan Sugar Couple tu rupanya Hakimi dengan Sofea.Mereka memang sesuai digelar Sugar Couple.Hakimi memang sweet gila wei.Untunglah Sofea,dia suka kat Hakimi.
Hakimi pun suka kat sia.

Saling mencintai lah katakan
Hokhok

Aku pulak terpaksa kahwin paksa dengan Aizat.Tak pernah lagi bersweet-sweet ngan dia.Even after married.
Peluang jangan sia siakan.
Zaman sekolah aku masih segar ketika aku masih form4.Aizat selalu cari pasal.

Jauh nya bilik guru.Aku berjalan lambat,kaki dah lenguh beb!Buku yang mencecah leher aku ni diperkemaskan takut jatuh.Berlambak gila kat tangan aku ni,redho je lah.Aku sanggup tolong cikgu demi upah RM5.

Aku tolak pertolongan cikgu tadi masa nak ke tandas,last2 sanggup cikgu baru tu bagi upah.Aku pun terus setuju,DEMI RM5!!!

"Argghh!"

Aku mengusap punggung aku.Aizat direnung tajam,aku rasa nak tumbuk je muka dia.Buku dah berterabur atas lantai dikutip segera.

"Sorry,Miss Honey!" laung Aizat dan lari dari situ.

"MISS HONEY KEPALA HOTAK KAU!!!" buku di tangan sebelah di remuk remukkan.Eeii,bahalul punya mamat kerek.Sesedap hati je langgar aku.Aku pun terus kutip buku yang berselerak tu.

Aku tersenyum sendiri.
Ada ke patut dia langgar aku?
Aku menggelengkan kepala.
Walaupun Aizat suka ganggu aku.Dia tetap tolong aku ketika aku susah.

Dulu aku kena buli.Dia lah selamatkan aku.

Dulu aku tak kuat bila diorang kata Sofea dah takde.
Dia ada disisi aku.

Walaupun dia ni tak sweet mana,tapi aku suka cara dia.
Romantik bukan dari segi ungkapan dan ayat.

Tapi Sweet
































Dari segi perbuatan.

Caring

"Helloo~" Aizat mengibai kibai tangannya.Pelik lah,
Asal ngan wife dia ni?

[C]Gangster Mafia Suami aku???Where stories live. Discover now