Pakaian semua hitam.Abang Ash dan Abang Az ada disini.
Kak Sha turut ada bersama Sofea.Hakimi pun ada.Baru pulang dari overseas semalam.Baju aku semua hitam.Cuba colour lain sikit.Baju aku pun ada protection sekali bagi perempuan.Tudung pun hitam.Protection ni bila ada peluru ataupun benda tajan nak tembus badan.Protection ni ada untuk lindungi aku.
Bahagian yang tak ada protection adalah bahagian lengan dan kaki kecuali lutut.
Di pinggang dikelilingi tali pinggang untuk meletak senjata.Cuma tiada senjata."Sayang dah ready?" Aizat memeluk pinggang aku dari belakang.
"Maybe" kataku tak sure.
"You look pretty Babe"
Pipi aku membahang.Kenapa
Aizat yang baru ni romantic dan sweet.Nakal jarang pulak."You look sexy too..Haha" ujarku malu.Ketawa kecil bila teringat apa yang aku katakan tadi.
"Dah pandai ea sexy sexy ni"
Memang fakta do dia sexy.
Jaket hitam dan zip jaket dibiarkan terbuka.Bukan zip seluar eh.Baju T-shirt dalam pun hitam.Rambut tu dahlah aumm.Astafirullahh
Aizat memimpin tangan aku hingga ke FightingRoom.Omg..Rasa nak pengsan.Aku harap aku pengsan.
Semalam punyalah tak setuju bila dia suruh aku ikut sekali perlawanan Mafia Awards tu.
Disebabkan kekurangan konco wanita,aku terpaksa setuju.Hmmm.."Saya taknak!Noktah!"
"Saya tak tanya awak pun awak nak ikut ke tidak." Aizat selamba menjelirkan lidah.Cis!
"Saya lari hari Mafia Awards tu." ugutku.Tetapi Aizat sedikit
pun tidak takut.Kenapa dia susah diugut?!!"Like I Care?Saya boleh je cari awak."
Arghhh!!!!!GERAMNYA AKU NGAN MAMAT KEREK NI!!
Dahlah famous dulu.Nasib aku tak famous.Kay aku tahu aku tak laku.Haha."Taknak kawan" aku tarik muncung.Merajuk 2 jam.Aizat mengambil laptop dari ribaku.
Alaaa nak main cara kotor lah ni!"Come on Lia.Kami kekurangan konco perempuan"
"Bagi balik laptop saya" kataku geram dan tangan tercapai capai nak ambil laptop aku.Malangnya Aizat mengangkat tangannya lebih tinggi.
"Please accept"
"I can't accept.Macam mana kalau saya ditem-" Aizat memotong ayat aku.Dia meletakkan jari telunjuknya di bibirku.Automatik aku diam.
Baru nak kata tembak."Syyyy...Like I say.Kata kata adalah satu doa.Awak yang kata,kalau termakbul.Padan muka.Faham?" Asal Aizat seperti mak pula sekarang ni.
"Faham..But-"
"No Excuse.Bye.." Aizat terus meletak laptopku di meja kecil bersebelahan katil.Dia menarik selimut hingga paras leher.
"Aizat!!!!!!!!!"
Aizat memetik jarinya di depan mukaku.Baru tersedar dari mengimbas pasal semalam."Dah habis termenung masa hadapan kita?"
Aizat tersenyum nakal.Eyyy
manada termenung masa hadapan.Sorrylah.Aku mengimbas memori kita bersama.Chia chia chiaSweet tak?
"Manada..Now Fitri akan ajar nak berlawan.Focus kay?"
Aku hanya mengangguk.Aizat meletakkan aku bersama Sofea.Dia pergi meninggalkan aku bersama Sofea.Pergi lepak kat Ruang tamu lah tu.Sofea pasaipa gelisah semacam ni?
YOU ARE READING
[C]Gangster Mafia Suami aku???
RomanceTengku Amalia Qistina. Dia dan Aizat bagaikan kucing dengan anjing kalau berjumpa. Sah ribut taufan melanda kat sekolah tu.Terbang sekali kut sekolah tu Lia masih mencari rahsia disebalik identiti Aizat, Azlan, Shazwan dan Hakimi. Nyawa Lia jugak di...