Ada yang komen buat season2.
Aku sebenarnya malas nak buat season2 tapi ada yang komen nak aku buat season2.
Aku on je.Tapi support tau dan conflict sentiada ada.HAHAHAKay aku kejam.
Mohon jangan kecam.Redho kalau ada part cerai.Huhu..Just ready.
Atau part curang
Atau part kahwin lain
HAHAHA AKU MEMANG AUTHOR KEJAM *blekmun*
Jangan lupa follow aku.Korang follow aku followback.
No nofication from me.So boleh ah follow.***
Aizat sudah berlepas ke luar negara.Yah tempat dia di Universiti.Baru dua hari yang lepas dia meninggalkan aku.
Sedih pun ada gak.Tapi dia pun ada matlamat untuk mencapai cita citanya.Aku sebagai wife dia faham.Ecewahh faham bhai.
Haritu asal sampai suruh Aizat tidur luar bilik sebab dia nak ke overseas balik🌚
Marah punya pasal.Hahaha Kantoi.
Auhor pecahkan rahsia.Kuaja takleh simpan rahsia.Emmm nasib author.
Ting!
Ada mesej masuk.Dari Digi.
Emmmm aku guna simcard digi.Digi tiap hari mesej.Tanpa membuang masa.Aku pun baca mesej digi.Rajin pulak baca harini.Pas internet anda tamat tempoh.Pada esok hari.Sila isi semula pada tarikh yang telah ditetapkan.
Baru teringat tak isi topup agi ( ̄∀ ̄)
Indahnya dunia tanpa mesej digi lebih baik.Semak.Dunia dah maju guna whataaps.
Dia dok ketinggalan zaman guna app mesej.Masih stay zaman 90-an.Salam takziah buat digi.Makin ke belakang.
Whataaps ke depan.Hahaha
Apa aku merepek sia.
Apapun amari ke kedai 7eleven.Buka lagi ke dah lewat malam ni ea?
Hmmm...
Bongok.Buka ah.Nama pun kedai serbaneka 24 hour open.
Pegi jela.
Aku melihat masa sekarang.
Tepat pukul 01:00 pagi.Demi internet aku sanggup.Topup digi Rm10 je.Jaket hitam dipakai dengan tudung berwarna hitam.Lantaklah orang tak nampak.Tidak lupa juga bawa dompet dan phone.Bismillah..
Harap haraplah Abang dua ekor tu dah tidur depan tv.Untuk makluman korang.Diorang sebok tengok tah perlawanan bola sepak tu.Korea vs Malaysia.
Yerrr korea menang.
Malaysia kalah.Author pun tengok kalau ada bab korea.
HAHAHAKaki terjengket jengket menuruni satu satu anak tangga.Dari atas tangga.Dua susuk tubuh itu dah tidur atas sofa.
Grurrrr..
Azlan dengkur kuat semasa tidur.Dia memang raja tidur.
Ash comey je tidur satu sofa lagi.Dia tak tidur ganas.Dengan langkah senyap.Aku berjaya keluar dari rumah granny eh rumah aku.Wuuuu jarang keluar malam buta macamni.
Suasana malam ni sunyi je.
Jalan tak seberapa nak sesak sebab kawasan perumahan.
Kedai 7eleven hanya satu kilometer dari rumah.Emmm jauh gak.Batu batu kecil di tepi jalan disepak sambil kedua belah tangan dimasukkan dalam poket jaket.Angin yang sejuk menyapa kulit membuatkan bulu roma menegak.Huhu sejuk.
YOU ARE READING
[C]Gangster Mafia Suami aku???
RomanceTengku Amalia Qistina. Dia dan Aizat bagaikan kucing dengan anjing kalau berjumpa. Sah ribut taufan melanda kat sekolah tu.Terbang sekali kut sekolah tu Lia masih mencari rahsia disebalik identiti Aizat, Azlan, Shazwan dan Hakimi. Nyawa Lia jugak di...