Air mataku mengalir jatuh ke bawah dengan laju.Diikat di atas katil dengan tali.Sangat menyeksakan.Tangan dan kaki diikat dengan tali.Tali tersebut diikat pada tiang katil.Aku rasa nak menjerit.Tapi apakan daya.Tenaga aku lemah.
Walaupun bilik ni usang.Katil dia kaya sangat.Ala princess.
Sedar sedar sahaja aku dah jadi begini.Mulut pula ditutup dengan kain.Kreakkk
Seorang lelaki masuk ke dalam bilik.Dia smirk memandang aku macam nak tembus.Bawah mata aku kian lembap.Dia mengambil tempat duduk di birai katil.Aku terus meronta ronta atas katil ni.Nak cuba lari.
Tapi aku tahu benda ni takkan berkesan.Bergegar katil ni."Kenapa ni sayang?" dia mengusap pipi mulusku.
JAUHKAN TANGAN JIJIK KAU BABI!!!!
Aku meronta lagi kuat.Sampai bergoyang katil ni macam tak kukuh.
Pang!
"Ahh.." air mataku kalini mengalir dengan deras.Pipi aku terasa teramat sakit.Pedih.Laju tangan dia hinggap dipipi aku.Cecair panas dapat aku rasakan mengalir dibibirku.
"Kau buat lagi aku tak teragak rogol kau!!!" tengking lelaki itu.Kedua pipiku dicengkam olehnya.Hikss..Sakit.Dia duduk di atas perutku.Menambahkan senak di perut.
"Sorry Sayang..Jangan buat macamtu dah okay?" dia melepaskan pipiku.Perlahan lahan kain dimulut aku dia buka.
"Lepaskan aku babi!!!"
Dia menyerang bibirku dengan laju.Mencium lama bibirku.Dia sempat menggigit bibirku membuatkan aku meronta.
"Nice sayang"
Jijik!!!!
Aku menangis tersedu sedu.
Kenapa aku perlu hadapi ujian sebegini?Apa dosa aku?"Sayang bising lagi.Itulah denda dia"
Aku hanya mampu berdiam.
Kepala dikalihkan ke tepi.
Taknak pandang muka dia.
Dia psycho!!!"Sakitt" aduku perlahan.
"Sakit?Alololo~Meh sini saya buka" dia perlahan lahan membuka ikatan tali pada tangan dan kakiku.Kemudian dia mengangkat tubuhku yang lemah secara bridal style.Keluar dari bilik.
Kalau aku ada tenaga.Dah lama aku serang dia.Takpe..Kalini aku lepaskan kau.
Aku kembali memejamkan mata.
"Have a sweet dream darling"
***
Menjadi isteri pada gangster memang susah.Banyak benda kau mesti hadapi.And aku benci semua ni.Demi Aizat aku sanggup.Sekali lagi aku melihat wajahku ke dalam cermin.
Bibir aku sangat jelas kelihatan kering.Bawah mataku sembap.Rasa segar semula selepas mandi untuk menyegarkan badan.Gaun baju ala princess ni memang cantik.
Tudung je tiada.Rasa berdosa pun ada.Aku dah banyak tayangkan aurat pada makhluk babi.Syukurlah tidak boleh solat sebab abc.
Bilik ini khas untuk aku.Macam bilik untuk princess sofea je.
Tok tok
Lelaki itu menjengulkan kepalanya di pintu.Aku menoleh.Lihat je muka dia.
Mood aku hilang.Hati aku rasa membara.Sudahlah diluar bilik dikawal ketat.Ada dua pengawal lelaki."Done?"
"Dah berapa lama aku kat sini?" soalku dingin.Aku melihat wajahku semula di cermin.Aku menyikat rambut yang terurai.
"Two weeks"
Hati aku bagaikan nak meletup.Tak sangka dah lama berada di sini.Kalau tambah dua minggu ni mesti dah sebati jadi sebulan.Jejaka psycho itu tanpa segan silu masuk ke dalam bilikku.Dia menarik kerusi dan duduk di sebelah aku.Aku hiraukan dia.Teruskan menyikat rambut.
YOU ARE READING
[C]Gangster Mafia Suami aku???
RomanceTengku Amalia Qistina. Dia dan Aizat bagaikan kucing dengan anjing kalau berjumpa. Sah ribut taufan melanda kat sekolah tu.Terbang sekali kut sekolah tu Lia masih mencari rahsia disebalik identiti Aizat, Azlan, Shazwan dan Hakimi. Nyawa Lia jugak di...