❓Hakimi❓

5.3K 216 3
                                    

Lia🎀:Hi,Mamat kerek

        Mamat_kerek typing...

Mamat_kerek:Hi😊.For your information,my name is Aizat.

Eeii,mamat kerek ni 😬 Dah perangai kau kerek gila.Macam mana?!

Lia🎀:Suka hati aku lah 😝

Mamat_kerek:Whatever 😏
Kau pahal whatapps aku?

Lia🎀:Mana Hakimi?Dah 2 minggu aku x nampak dia...

Mamat_kerek:Aku ingat kau cari aku 😏😏😏

Mamat kerek ni dah kenapa???Perasan je lebih.Kau ingat aku ni gila kan kau ke?!No way!

Lia🎀:Susah sangat ke jawab soalan aku?!

Mamat_kerek: Susah sangat!Soalan KBAT!Jawapannya...
AKU X TAHU
HAHAHAHAHAHA
😂😂😂😂

Aku baling buku teks biologi aku.Lepaskan geram,aku ambik bantal peluk aku dan gigit dan tarik2.Kalau Aizat kat sini...DAH LAMA AKU GIGIT DIA SAMPAI LEBAM!

Baru aku nk baling fon kat dinding.

Ting!

Telefon aku bergetar tanda mesej masuk,terus x jadi baling.Aku buka aplikasi whatapps.Dari mamat kerek rupanya.

Mamat_kerek:Lek ah 😙 Aku gurau je.Sebenarnya Hakimi...

Itu je dia balas?!Whatthaheckk!!!Taip je lah,lembab.

Ting!

Whatapps baru masuk.

Mamat_kerek:Hakimi berkurung kat rumah.Dia macam tu sejak Sofea x de.Mandi x basah,tidur x kenyang,tidur x lena...Aku pun x faham.Dia macam....Suka Sofea.Aku dah lawat dia dua hari lalu.Muka pucat macam mayat kering...

Bilik x de cahaya langsung.Dia mencangkung atas katil.

X habis2 tanya ' Sofea dah x de ke?'

'Dia x mati lagi kan?'

'Dia kat mana?'

'Aku harap answer kau Sofea masih hidup'

Aku baca mesej dia ni,berdiri bulu roma aku.Seram nya 😨😨😨 Hakimi dah gila ke?!
Allah,sanggup gila.Dia suka kan Sofea ke???

HAKIMI GILA CINTA!!!

Yang masih bernyawa sepatut nya teruskan life,tinggal kan apa yang dah lalu.

Lia🎀:Thanks bagi maklumat 😄😄😄

Mamat_kerek:You are welcome,My honey bunny 😘

Uwekk 😖😖😖 Geli aku.Erghh,yukks.Ayat sweet la pulak.Aku malas nk layan mamat kerek ni,baca novel kat wattpad lagi best.Aku pun cari kat library wattpad aku,semua citer romance melayu & korea.

Aku pilih...

💗Cinta 100 Segi,BANYAK SEGI KAU!💗

Sinopsis citer:

Seorang perempuan yang cute,beauty,mesra dan sebagainya digilai ramai lelaki.Dia memilih lelaki yang bernama BAVI.Lelaki yang biasa sahaja,entah apa istimewa sangat Bavi tu.Bavi tu hidung macam Babi,gemuk macam Babi dan Genius.Sebab tu mak bapak Si Bavi pilih nama dia Bavi.

Aku rasa nk ketawa je.Citer macam best,aku pun baca.Memang our the best 👍

Tapi,fikiran aku melayang ke mana tah.Fikir keadaan Hakimi.Kesian dia...

------------------------------------------------

Rumah banglo di depan mata aku di lihat dengan redup.Cantik rumahnya,aku pun tekan loceng kat dinding luar.

Ting tong!

Siapa-perakam suara

"Saya kawan Hakimi,Amalia"

Ohh.Sekejap Aunty bukakan pagar-perakam suara.

Pagar rumah banglo itu dibuka.Terpancar lah wajah wanita yang mungkin 30-38 puluhan.Aku melangkah masuk dan menyalam tangan Ibu Hakimi.Dia tersenyum manis melihat kedatangan aku.

"Mari masuk.Aunty buatkan air jap" Aunty menarik tangan aku masuk ke dalam rumahnya.Perabot semua cantik do...Aku melihat kawasan Ruang tamu.

"Kamu duduk dulu.Aunty nak buat air" aku menarik tangan Aunty,dia menoleh.

"X payah,Aunty.Saya nak jenguk Hakimi je" aku x nak menyusahkan Ibu Hakimi ni.Kesian pulak.Aunty dan aku duduk di atas sofa.

"Nak lawat Hakimi.Kamu naik tangga tu dan tingkat pertama ada dua bilik.Bilik Kimi dan adik dia Lina.Ada dua jalan kat situ,kamu belok kanan dan jalan terus" terang Aunty.Aku mengucapkan terima kasih sebelum pergi.

Aku ikut arahan Ibu Hakimi dan jumpa pun pintu bilik Hakimi.Aku menarik nafas
panjang sebelum pintu diketuk.

Tokk×2

Pintu x dibuka,aku perlahan memulas tombol pintu bilik Hakimi dan masuk.Pintu dibiarkan dibuka.Gelap nya~
Aku meraba raba dinding mencari suis,jumpa pun suis.Aku pantas membuka suis lampu.

"Arghhhh!!!!!!!!!" hati aku berdegup kencang.

[C]Gangster Mafia Suami aku???Where stories live. Discover now