Fuhh...

4K 160 2
                                    

-Pov Azlan-

BANGG!!!

Depan mata ngan kepala aku sekali,aku nampak adik aku dan Aniq accident.Keretanya terbabas di tengah jalan.

Air mata cuba ditahan.Tangan digemgam kuat.

KAU AKAN MATI SHADOWW!!!

"Dragon.Shall we?" soal koncoku yang tidak sabar membasahkan tangannya.

Baru aku tersedar dari alam lain.

"Go!SERANG!!!" aku berkata dengan kuat seperti polis nak jalan.Tapi,polis lembab.Dok jalan lambat.Asal x serang terus?

Mati mati jelah

Demi negara jugak

Aku mati demi..-erk...

Naf:Demi masuk neraka*tetiba muncul*

Hiraukan Naf.

Black Dragon menyeramg ramai2 or aku patut panggil

Serang berjemaah

Black Shadow yang baru keluar dari hutan tidak sedari kami baru datang.Aku datang2 je.Suruh konco sorok.Masatu,baru dengar bunyi tembakan dilepaskan.Perhatian aku teralih pada kereta Max.

Bukan Ultraman Max !

Sasaran first aku kini berada di depan mata.Pisau dikeluarkan dari tapak bawah kasut.Kat situlah aku sorok.Ambik tali kasut dan ikatlah.

Kadang2 aku seret kasut,bunyi pisau kena seret.Habis kantoi jugak bila nak pergi siasat.

Mangsa aku ni pandang depan.Nak serang belakang ke secara jujur?Dalam memikirkan hal itu,aku tersenyum sinis.

"Hi"

Mangsa aku pusing belakang.
Baru je dia mahu memberikan tumbukan tubu dibahagian perut,aku menahan tangannya menggunakan tangan kiri.Dah tangan kanan pegang pisau.

Dalam kesempatan ini,aku terus menikam perut dia.
"Bye.Jumpa kat Neraka" kataku dengan sebuah senyuman sinis sebelum menolak dia jatuh ke atas jalan raya.

Next

Tapp Tapp...[Bunyi tapak kasut]

Bunyi tapak kasut dari belakang aku,okay aku dah agak.

"Campak pisau ke bawah" arah laki itu.

Aku tersenyum sinis.

Tendangan kaki ke belakang.
Aku main tendang je.

"AUCCHHH!!!ASAL KAU TENDANG JUNIOR AKUU!!!!!!!!" jeritnya kesakitan.Dia dah terbaring atas lantai sambil adu sakit.

"Opppsss....Sorry wei" kataku.Aku duduk mencangkung di sebelah dia.

"And sorry again because-" aku saja putus kan ayat.

Aku membuka baju sikit bahagian perut.Ternampak lah abs dia berketul ketul.

"KAU NAK ROGOL AKU KE BODOHH!!!" sempat lagi dia tengking aku.

Aku melukis satu simbol Black Dragon menggunakan pisau.Mangsa aku tidak berhenti nak tumbuk aku walaupun Junior nya masih sakit.

"Because killing you" aku terus menikam perut nya di tengah2 tanda simbol.

PUSSSSHHH!

"Shit!" aku lap muka guna tangan.

Habis tersembur darah dia pada muka Handsome aku.

Bayangkan Azlan as Lee Jong Suk 😍😇😍

"Kau pahal sembur aku?!!" aku bangun dari mencangkung.Terus ditendang kepala dia kuat.

[C]Gangster Mafia Suami aku???Where stories live. Discover now