× Version 2 ×

3.4K 91 23
                                    

Gangster Mafia Suami Aku 2

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Gangster Mafia Suami Aku 2

Anyeong. I've published a book version 2. Please give me support to continue book version 2. Seya harap awak semua menikmati Gangster Mafia Suami Aku version 2.

Promot time🌼💙!!

"Pagi panas. Petang hujan. Malam rinduuuuuuuuuuu kan baby!!"

"Astaga"

Tengku Nur Aizat ditakdirkan bertemu seorang gadis baru di dalam hidupnya setelah ketiadaan Tengku Amalia Qistina. Pelbagai ragam melayan gadis rebena itu.

"Kasihanilah aku yang arif"

"Astaga pebende kau ni pompuan?"

Kehadiran gadis itu bagaikan pelangi menceriakan semula hidup Aizat. Namun secara tidak sangka perbuatan Mafia Aizat terpaksa disembunyikan. Tidak mahu gadis itu tahu pasal kegiatan Mafia dan Aizat tidak akan sesekali melibatkan gadis itu dalam dunia Mafia. Seperti Lia dahulu.

+++

"Baby nak gi mane?"

"Aku ada hal lah sayang. Nanti aku balik"

"LAMA KE?!!"

"Nape sayanggggg?"

"Ehe nanti takut indu"

"Astaga"

Kegiatan Mafia Aizat tidak langsung diketahui oleh gadis tersebut. Aizat benar benar tidak mahu kehilangan gadis itu lagi seperti Lia dahulu. Baginya ianya satu kesalahan besar dahulu ketika dia membenarkan Lia terlibat dalam kegiatan Mafia. Kini tidak lagi. Bahkan dirahsiakan.

+++

"Sampai hati awak Aizat."

"A-aku minta maaf"

𝐼𝑛𝑔𝑖𝑛 𝑚𝑒𝑛𝑔𝑒𝑡𝑎ℎ𝑢𝑖 𝑝𝑒𝑛𝑎𝑚𝑎𝑡 ℎ𝑖𝑑𝑢𝑝 𝑔𝑎𝑛𝑔𝑠𝑡𝑒𝑟 𝑚𝑎𝑓𝑖𝑎 𝐴𝑖𝑧𝑎𝑡? 𝐾𝑒𝑒𝑝 𝑟𝑒𝑎𝑑𝑖𝑛𝑔, 𝑣𝑜𝑡𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑐𝑜𝑚𝑚𝑒𝑛𝑡. 𝐷𝑜𝑛𝑡 𝑓𝑜𝑟𝑔𝑒𝑡 𝑡𝑜 𝑓𝑜𝑙𝑙𝑜𝑤 𝑚𝑒. 𝑆𝑎𝑦𝑎 𝑚𝑒𝑚𝑖𝑛𝑡𝑎 𝑚𝑎𝑎𝑓 𝑝𝑎𝑑𝑎 𝑒𝑛𝑑𝑖𝑛𝑔 𝑐𝑖𝑡𝑒𝑟 𝑛𝑖 𝑦𝑎𝑛𝑔 𝑚𝑒𝑛𝑔𝑎𝑟𝑢𝑡 𝑏𝑢𝑡 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑣𝑒𝑟𝑠𝑖𝑜𝑛 2 𝑚𝑎𝑦𝑏𝑒 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑐𝑜𝑚𝑓𝑜𝑟𝑡 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑠𝑜𝑢𝑙 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑎 𝑛𝑒𝑤 𝑔𝑖𝑟𝑙 𝑎𝑝𝑝𝑒𝑎𝑟𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑛 𝐴𝑖𝑧𝑎𝑡'𝑠 𝑙𝑖𝑓𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑛𝑜 𝑛𝑜𝑛𝑠𝑒𝑛𝑠𝑒 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑖 𝑑𝑖𝑑 𝑏𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 𝐻𝐴𝐻𝐴𝐻𝐴𝐻.

𝐼𝑚 𝑠𝑜𝑟𝑟𝑦 𝑎𝑔𝑎𝑖𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝑒𝑛𝑗𝑜𝑦 𝑮𝒂𝒏𝒈𝒔𝒕𝒆𝒓 𝑴𝒂𝒇𝒊𝒂 𝑺𝒖𝒂𝒎𝒊 𝒂𝒌𝒖 𝒗𝒆𝒓𝒔𝒊𝒐𝒏 2. 𝐸ℎ𝑒𝑘𝑠𝑠 𝑚𝑎𝑦𝑏𝑒 𝑎 𝑏𝑖𝑡 𝑑𝑖𝑠𝑎𝑝𝑝𝑜𝑖𝑛𝑡𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑛𝑜𝑛𝑠𝑒𝑛𝑠𝑒 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔. 𝑂ℎ 𝑦𝑎 𝑎𝑛𝑑 𝑎 𝑏𝑖𝑡 𝑐𝑟𝑖𝑛𝑔𝑦. 𝑇ℎ𝑒𝑦'𝑟𝑒 𝑠𝑢𝑐ℎ 𝑎 𝑠𝑤𝑒𝑒𝑡 𝑐𝑜𝑢𝑝𝑙𝑒. 𝐸ℎ𝑒𝑘𝑠𝑠 𝑒𝑛𝑗𝑜𝑦 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑟𝑎𝑚𝑎 𝑔𝑎𝑒𝑠.

[C]Gangster Mafia Suami aku???Where stories live. Discover now