Valahol az ébrenlét és az álom között lebegek. Amikor kinyitom a szemem, odakint már világos van. Túlságosan világos. A kezembe veszem a telefonom, hogy megnézzem mennyi az idő, de amikor fel akarom éleszteni, rájövök, hogy le van merülve. Tegnap hajnali egyig beszéltünk Lucasszal telefonon. Ma van az utolsó tanítási nap a tavaszi szünet előtt, ezért remélem, a tanárok nem tartogatnak nekünk meglepetés teszteket, mert az agyam épp hulla fáradtan rogyik vissza a párnák közé.
Felteszem a mobilomat a töltőjére, de annyira le van merülve, hogy beletelik egy kis időbe, mire életre tudom kelteni. A telefonom órája szerint alig tíz percem maradt elkészülni, ha nem akarok elkésni, így szélsebesen kipattanok az ágyból, és a szekrényemhez szaladok. Találok egy inget, de szoknyát sehol. Bosszankodva rohanok be a mosószobába, közben a gombokkal vacakolok. Odabent egy hatalmas halom ruhát találok, ami mind vasalásra vár. Szétzilálom az egészet, mire végre ráakadok egy egyen szoknyára. Néhány ruha a földre esik, azokat felnyalábolom, és visszadobom a kupac tetejére. Julie meg fog ölni, ha ezt meglátja.
A hajamat persze szerencsésen elaludtam, így elöl enyhén feláll. Kétszer áthúzom rajta a fésűt, de másra már tényleg nem maradt időm. Megmosom a fogamat, aztán felkapom a hátizsákom, és kirohanok a szobámból. Az utolsó két lépcsőfokot kihagyom, és hangosan csattanva ugrom le a földszintre.
Amikor beszaladok a konyhába, George épp az aznapi újságba van merülve, és a kávéját kortyolgatja. Julie-t sehol sem látom, mostanában már korán elmegy itthonról. A bátyámhoz szaladok, és puszit nyomok az arcára. Ebben a pillanatban odakintről hangos dudálás hallatszik, így mindketten felkapjuk a fejünket. Újabb dudálás harsan, sokkal hosszabb, mint az előző, így szaladni kezdek az ajtó felé.
- Szép napot, bratyó! Délután sietek haza! – kiáltok hátra a vállam felett.
- Kitartást! Délután már tavaszi szünet – szól utánam, én meg mosolyogva kirohanok az ajtón.
J. J. türelmetlenül toporog az autója mellett. Bosszúsan az órájára mutogat.
- Gyerünk már, szedd a lábad! Mind elkésünk! – sürget idegesen, mire a kocsihoz rohanok, és szabályosan bevetődök hátulra. Campbell idétlenül vigyorog rám.
- Jó reggelt, szépségem! – hajbókol.
- Szállj le róla, Campbell! – Lucas fordul hátra az anyós ülésről. Eddig fel sem tűnt, hogy ő is itt van.
- Szia, Bailey – köszönök neki is. Próbálok minél természetesebben beszélni, több-kevesebb sikerrel.
- Szia, Effie – mosolyog rám.
Szerencsére J. J. épp el van foglalva azzal, hogy bosszankodjon, különben biztosan észrevette volna, hogy Lucas túlságosan bensőségesen ejti ki a nevemet. Kapkodva bekapcsolja a biztonsági övét, és kifarolunk a felhajtónkról.
- Próbáltalak hívni, de elérhetetlen vagy – mondja J. J. mérgesen. - Elfelejtetted, hogy felveszlek?
- Sajnálom. Lemerült a telefonom.
- Mostanában elég sok mindent elfelejtesz. Totál szétszórt lettél – morogja tovább.
- Ja, pont úgy viselkedsz, mint J. J., amikor beleszeretett Cassie-be. Hetekig rózsaszín köd volt az agyában. – Érzem, hogy az arcom égni kezd, ezért lehajtom a fejemet, és a hajamat babrálom, mintha le akarnám simítani.
- Nem vagy vicces, Camp – puffog tovább a barátom. - Este is próbáltalak hívni, Eff, de folyton foglaltat jelzett.
- Öhm... igen, mert... mert Rose néni felhívott Londonból. Néha elfelejti, hogy itt öt órával több van – nevetek zavaromban.
YOU ARE READING
Kötődés
Teen FictionEffie élete megváltozik, méghozzá drasztikusan. És az csak tovább bonyolítja a dolgokat, hogy képtelen irányítani az érzéseit a titokzatos kék szemű srác iránt. Olykor a boldogan élünk még meg nem halunkig hosszú és döcögős út vezet. Vajon megéri mi...