Kapitel 2

3.6K 56 4
                                    

Toby

"Jeg har i et stykke tid holdt øje med dig og du er simpelthen bare så fantastisk, du er altid sød ved alle, og så klog" siger han og ser lidt genert på mig.

Jeg bliver helt mundlam og ved ikke hvad jeg skal sige.

Men det behøver jeg heller ikke, for han lægger forsigtigt sin hånd om min nakke og trækker mig ind mod sig. Vores læber mødes og jeg kan duften en blanding af hans cologne og saltvand.

Det føles helt specielt og kan på ingen måde sammenlignes med nogle af de andre kys jeg har fået i mit liv.

———————————-

Det er nu en uge siden Toby og jeg kyssede.

Han ringede dagen efter og ville ses. Vi har hængt ud næsten hver dag den sidste uge og jeg har stadig ikke helt forstået at han er MIN.

Det er idag det er første dag efter ferien og jeg skal begynde i 9. Så det vil sige, at det er mit sidste år i folkeskolen. Lad mig bare sige det sådan, at det har jeg ventet LÆNGE på. Jeg har gjort lidt mere ud af mig selv end normalt fordi det er første dag og så fordi jeg skal se Toby i skolen.

Jeg tror også bare at alle folk af en eller anden grund gør så meget ud af sig selv første skoledag og så går det bare ned af bakke resten af året haha.

Jeg løber ned i køkkenet og tager et æble. Nede i køkkenet sidder hele familien rundt om bordet og spiser pandekager.

"Hey giv også mig en" siger jeg da jeg opdager pandekagerne.

"Sæt dig ned skat" siger min far.

Jeg sætter mig og tager en pandekage. "Hvorfor så travlt Chloe?" spørger min mor. "Ikke for nået" svarer jeg, men rigtigt er det fordi hele min krop er fyldt med sommerfugle fordi jeg både glæder mig til at se Aspyn og Toby. "Er det igår Aspyn kom hjem?" Spørger min mor.

Hvorfor alle de spørgsmål tænker jeg..

"nej det var i fredags" svarer jeg.

Og da jeg endelig er færdig skynder jeg mig at tage min ting og kører mod skolen.

Jeg møder Aspyn ved mit skab,  vi bliver begge så glade for at se hinanden, at vi krammer i en evighed.

"Hvor er det dejligt at se dig igen" siger hun "iligemåde og der er så meget vi skal snakke om" svarer jeg. "Lad os ses efter skole" siger hun. "Ja kom hjem til mig når du har fri" når jeg lige at sige inden klokken ringer (vi går i parallelklasse) jeg skynder mig hen til mit skab og henter mine historie bøger.

I frikvarteret hører jeg alle snakke om en ny dreng. Men jeg har ikke set ham nogle steder? Mærkeligt.

Da klokken ringer går jeg ud mod cyklerne. Min mobil giver en lille lyd fra sig og jeg tager den op for at se hvem beskeden kunne være fra. Den er fra Aspyn, mens jeg går og læser den ser jeg ingenting og kommer til at gå ind i en.

Hvem tror i det er?? Kyss

ChloeWhere stories live. Discover now