Two boys
Vi sidder i Chris' bil som vi har lånt og er på vej mod indkøbscenteret.
"Hvad skal vi så lave til aftensmad?" Spørger Jesper. Hans forældre er taget til Tyskland hele ugen så det er bare Chris, Jesper og jeg.
" hvad med Mexicanskepandekager med fyld?" Svarer jeg.
" jo det lyder lækkert" siger han og læner sig over for at give mig et kys på kinden.
Han tager min hånd og fletter sine fingre ind i mine.
Vi går rundt mellem hylderne fyldt med madvare og prøver at finde alt på indkøbslisten.
" hvad mangler vi?" Spørger han.
"Kylling, tex mix og cremefraiche " siger jeg og går på jagt efter cremefraiche. Efter ca. times indkøb er vi godt trætte og dumper ned på sæderne i bilen.
" så er vi hjemme" råber jeg da vi træder ind i entréen hos Jesper.
Der kommer noget som skal forestille et Hej inde fra stuen, jeg griner og vi går ud i køkkenet for at pakke ud.
Jesper tænder for vandhanen og sprøjter lidt vand på mig.
" Heey det skal du få betalt" siger jeg grinende og sprøjter tilbage på ham.
Vi griner begge to højt og han løfter mig op så jeg sidder på køkken bordet og begynder at kysse mig. Hans tunge er flettet sammen med min og vi er presset helt op af hinanden.
Chris kommer gående ud i køkkenet med en tallerken og ser os, han skær en grimasse.
" adr find et hotelværelse for jeg kan ikke holde det her ud i en hel uge" siger han og holder sig for øjnene.
Vi griner bare og jeg hopper ned fra køkkenbordet.
" hvem vil hjælpe med aftensmaden ?" " spørger jeg.
"Jeg skal se fodbold " siger Jesper og går ind i stuen.
Jeg kigger på Chris.
Det er underligt fordi, for første gang lægger jeg mærke til, at han faktisk er ret lækker.
Hans hår er pjuske på en sød måde og det er lysere end Jespers, også er hans øjne ret betagende.
"Vil du så hjælpe?" Spørger jeg.
" selvfølgelig vil jeg det" siger han og smiler sit kække smil.
Jeg skubber hurtigt de tanker væk, som jeg pludselig har fået og tænker på, at jeg jo har Jesper.
Vi går igang med maden, vi pjatter og har det vildt sjovt.
Jeg rører i gryden, så det sprøjter ud på køkkenbordet.
Jeg begynder at grine.
"kom så skal jeg hjælpe dig" siger han og stiller sig om bag mig.
Han tager min hånd og begynder at røre rundt.
Jeg kan mærke mine håndflader blive varme. Mit hjerte begynder at hamre mens han står der, hans krop mod min.
Jeg kan mærke hans varme åndedrag i nakken og jeg holder vejret. Han fjerner forsigtigt hånden men sørger for at røre mig så meget som muligt.
Jeg står som forstenet og tør slet ikke at bevæge mig.
Han begynder at hakke nogle grønsager, som om intet skete men jeg ved, at han tænker på det, jeg kan se det på den måde han vender ryggen til mig.
Jeg dækker bordet og sætter maden på.
" så er der mad " råber jeg til Jesper og sætter mig sammen med Chris.
Jeg kigger ned i tallerken og der er en lidt akavet stemning.
"Du øhm undskyld" siger han forlegent. Jeg kigger op og smiler til ham.
Jesper kommer og sætter sig på en stol, han begynder at øse op og ænser slet ikke den lidt akavede stemning mellem Chris og jeg. " ummh det smager dejligt" siger han og kysser mig blidt på munden.
Ud af øjenkrogen kan jeg se Chris ansigts udtryk ændres og jeg kan se, at det såre ham, så jeg trækker mig. Men tager forsigtigt Jespers hånd under bordet.
" skal vi se en film? " spørger jeg efter maden.
"Ja lad os det" siger de andre to.
"Så laver jeg slik og Chips klar nu når i to lavede maden" siger Jesper og jeg smiler taknemmeligt til ham.
" hvor skal vi se filmen henne ?" Spørger jeg.
"Jeg tænkte på vores forældres værelse, du ved de har en stor seng og et kæmpe fjernsyn" siger han og vi går derind.
Og rigtigt som han sagde, de har en stor dobbeltseng med masser af bløde tæpper og dyner, og et kæmpe fjernsyn hænger på væggen.
Vi tænder fjernsynet, slukket lyset og gør det lidt hyggeligt.
Jesper ind med en kæmpe slik og Chips skål. Jeg tager min mobil op af lommen og skriver en besked til min mor:
- " Hej mor jeg sover hos Jesper i et par dage, hans forældre er i Tyskland. Vi ses snart elsker jer "
Jeg trykker send og lægger mobilen på natbordet.
"skal vi så tage nattøj på? " spørger Chris.
" jeps" siger Jesper.
Jeg går med Jesper ind på hans værelse for at skifte, men jeg har ikke rigtig noget nattøj så jeg beslutter mig for at have mine hvide Calvin trusser på og den grå undertrøje jeg havde på indenunder min trøje.
Jesper tager sin trøje overhovedet og jeg kan ikke holde øjnene fra hans sixpack.
Han tager også sine bukser af så han kun har underbukser på.
"Tror du det her er fint?" Spørger han og jeg nikker grinende.
Jesper kommer over og trækker forsigtigt min trøje af mens han sørger for at røre mig mest muligt.
Jeg trækker mine jeans af og tilsidst står jeg kun i trusser og undertrøje.
Vi går ind på værelset igen og jeg lægger mig på maven midt i sengen. Jesper går ud i køkkenet for at hente noget at drikke og Chris kommer til syne i døråbningen og han smiler ved synet af mig.
Han har også kun underbukser på og hans markerede sixpack, kan jeg ikke holde øjnene fra.
Han kommer over i sengen og jeg lægger mærke til, at hans blik hænger lidt for meget ved røv.
Lidt efter kommer Jesper ind og vi lægger os under dynen.
Jeg ligger lige mellem dem begge to og det kan jeg se Jesper ikke er så vildt med.
Chris ligger helt tæt op ad mig og jeg kan mærke hans ben mod mit. Jesper har sin hånd på mit underlår og aer mig forsigtigt.
Det minder mig om den aften efter festen med Alex og Jesper hvor jeg lige havde mødt dem.
Chris rykker sig lidt og kommer ved et uheld til at ramme et af mine bryster med sin albue og han begynder at rødme og undskylder.
Jesper vender bare øjne af ham.
" det bliver en skøn uge" tænker jeg og smågriner ved mig selv.
- RIGTIG GLÆDELIG JUL TIL JER ALLE.
Jeg håber, at i får en dejlig dag og aften med jeres familier og, at i får nogle gode gaver selvfølgelig hehe.
Knus Lou <33
YOU ARE READING
Chloe
Teen FictionUdrag: Jeg læner mit hovede mod hans bryst og begraver mit ansigt i hans trøje. Han lægger sig på ryggen i sandet med sin arm om mig. Jeg kan dufte ham, en blanding af herre parfume og noget jeg ikke helt kan sætte ord på. Ønsker, at jeg for evigt v...