Kapitel 8

2.2K 37 0
                                    

Break up

Jeg river min hånd væk.

river mit blomstrede tæppe op.

Går med raske skridt gennem sandet så det flyver om mig hver gang jeg løfter fødderne.

Jeg begynder at pakke alle tingene.

Toby sidder helt stiv og forskrækket midt på det andet tæppe.

"Så rejs dig dog!!" Råber jeg.

Hans ansigt går fra trist til vredt " chloe slap nu af?!" Råber han mens han rejser sig. En tårer løber ned af min kind.

Det giver et stik i mit hjerte at se ham græde.

"Fint så tager jeg bare båden" snerrer jeg og løber ned mod båden hopper op i den og begynder at sejle. Toby løber efter men når ikke op i båden før den begynder at sejle. Jeg sejler og sejler indtil Toby bare er en lille prik horisonten.

Jeg stopper pludselig.

jeg ved ikke hvorfor, men jeg stopper og så bryder jeg ud i gråd.

Jeg krummer mig sammen og lægger mig i fosterstilling. Alle følelserne kommer bare ud.

Hvad sker der med mig?

Er det min skyld? Burde jeg have tacklet det anderledes?

Toby kommer svømmende helt inde fra land, så jeg rækker en hånd ud, får ham op i båden og giver ham et tæppe

"er du okay ?" Spørger jeg

"ja tak fordi du hjalp mig op. Og undskyld chloe virkelig" svarer han trist.

"det var så lidt. Jeg kan godt tilgive dig " svarer jeg

Han ser overrasket på mig.

"men" siger jeg og hans ansigt bliver trist igen ." Jeg tror vi har brug for en pause mellem hinanden" svarer jeg.

" hvorf.." spørger han.

Men jeg afbryder ham" undskyld men jeg har brug for en pause.." Svarer jeg.

Tårerne triller ned af mine kinder og han omfavner mig. Han giver mig også et sidste farvel kys..

————————-
En uge senere.

Okay der er sket så meget siden sidst. Toby rejste dagen efter vi "slog op" jeg ved ikke hvad der sådan gjorde det, men jeg var bare ikke forelsket i ham mere efter det skete.

Måske er jeg bare ikke klar til forhold.

Jeg tager min mobil og ser på displayet "3 nye beskeder" jeg skynder mig ind for at tjekke dem.

Den første jeg læser er fra Clair, hun skriver: [ Hej smukke. Så er jeg på vej mod Grækenland Jaaaa!! See u soon]

Taylor skriver:  hva' så smukke? Så ses vi snart. Glæder mig til at fejre dig imorgen. Er der om ca. 3 timer.

Bagefter tjekker jeg Sams besked, hun skriver: [ Heej søde, har du det godt? Lauren og jeg er godt på vej, vi er lige landet så vi ses nok om 2-3 timer? kys]

Jeg svarer dem alle sammen og sidder smilende tilbage med mobilen i hånden.

Nårh ja glemte jeg at fortælle at det er min fødselsdag Imorgen?

Det er derfor de alle sammen komme herned.

Jeg går ned i køkkenet for at få noget morgenmad, men da jeg kommer ned er huset tomt.

ChloeWhere stories live. Discover now