Attention
"Er det okay hvis jeg går ned og hjælper Jesper ?" Svarer han endelig.
"Øhm ja selvfølgelig" siger jeg.
Han går og jeg står alene tilbage.
Det var vist ikke helt det han ville spørger mig om.
Jeg bliver en smule nysgerrig.
Jeg kan ikke sige, at det ikke er dejligt at have to drenges opmærksomhed.
Jeg tager mit nattøj af så jeg kun har undertøj på og lægger mig så i sengen under et tæppe.
Endelig kommer drengene op.
Jesper smiler til mig og jeg rødmer en smule.
De klæder begge to om så de kun har joggingbukser på.
Og så lægger de sig på hver side af mig.
Mit hjerte banker lidt hurtigere end det plejer.
Og jeg kan mærke mine kinder blive en smule varme.
Vi tænder for en film.
Og jeg ved faktisk slet ikke hvad den handler om fordi det meste af tiden bruger jeg på at tænke over Jespers hånd, som ligger på mit lår, hans hånd har langsomt rykket sig længere og længere ind mod mig og nu ligger den på mit lår.
Jeg kan mærke en kildende fornemmelse i underlivet.
Jeg tager mig sammen til at kigge på ham og ser direkte ind i et par smukke mørkebrune øjne.
Jeg ser genert væk.
————————
Da jeg vågner næste morgen, ligger Alex og Jesper stadig og sover.Jeg rækker ud for at tage min mobil på bordet. Jeg har fået nogle beskeder, så jeg trykker ind på Facebook for at tjekke dem.
Der er en fra Aspyn, hun skriver: "Tak fordi du var en så god veninde igår, og tog med mig hjem..:V" jeg får lidt dårlig samvittighed, skulle jeg have taget med hende hjem?
Men jeg bliver enig med mig selv, om at det var okay jeg havde det sjovt igår, det fortjente jeg. Jeg ved godt at Aspyn har været der for mig, men jeg er også træt af altid at tænke på alle andre.
Resten af "beskederne" er faktisk ikke beskeder, det er notifikationer.
Jeg er blevet tagget i to opslag.
Det ene opslag er fra en pige som hedder Sofia, hun er nok en af de populæreste piger på skolen også er hun 10'ende klasser.
Sofia skriver: "Omg! Fedeste fest igår. Thx til alle for det. Love yaa -Jesper skat vi må snart ses<33" også har hun tagget alle fra festen, alle er enten 9'ende eller 10'ende klasser.
Jeg laver 3 hjerter i kommentar.
Og tjekker den anden notifikation som er et opslag fra Alex.
Han skriver: "Tak for i aften alle sammen"
Jeg skynder mig at skrive: "Søde dig" for nu er jeg blevet sulten.
Jeg lister derfor ud af sengen og over ved kommoden for at tage mit nattøj på.
Men jeg kan pludselig ikke finde det, jeg leder og leder men det er pist væk.
Jeg beslutter mig så for at tage Jespers t-shirt på som ligger på en stol i hjørnet.
Så går jeg ned ad trappen og ud i køkkenet, hvor jeg laver omelet, bacon og kryderboller.
Så for at gøre det lidt sundt, skærer jeg lige noget frugt ud. Jeg dækker også bord uden ved poolen og mens jeg gør det kommer Alex ned ad trappen.
ESTÁS LEYENDO
Chloe
Novela JuvenilUdrag: Jeg læner mit hovede mod hans bryst og begraver mit ansigt i hans trøje. Han lægger sig på ryggen i sandet med sin arm om mig. Jeg kan dufte ham, en blanding af herre parfume og noget jeg ikke helt kan sætte ord på. Ønsker, at jeg for evigt v...