Home
Vi sidder ved deres spisebord og spiser de toast han lige har lavet.
"Hvad skal vi så lave Idag?" Spørger Jesper, han ser på mig med et lumsk smil som nok hentyder til om vi ikke bare skal ligge og kæle dagen lang.
"Jeg bliver nok nød til at tage hjem, mine forældre spørg efter mig og jeg skal have lavet lektier til imorgen" svarer jeg med et lidt trist smil, for det jeg har mest lyst til er at blive men det går ikke.
"Okay men hvornår ses vi så?" Spørger Jesper.
"Hør her Jesper det er sådan at j-" jeg når ikke at sige mere før han afbryder mig.
"Jeg ved det, du føler ikke sådan med mig" svarer han og prøver at se ligeglad ud, men jeg kan høre tristheden i stemmen.
"Nej Jesper. Jeg er vild med dig, men jeg vil bare gerne tage det lidt roligt" siger jeg.
Jeg kan godt høre hvor dumt og barnligt det lyder, og tænker at hvis han ikke havde tanker om at "droppe" mig før, så får han det ihvertfald nu.
Men da han hører mit svar, begynder han bare at smile, så meget at man bare kan se glæden stråle i hans øjne.
"Okay godt, fordi....Ehh.. Chloe jeg tror jeg har fået følelser for dig" siger han.
Han ser ned i bordet imens, for at afvente mit svar. En glædes strøm fylder hele min krop, og jeg kan mærke mine kinder blusse op.
"Jeg kan også godt lide dig" siger jeg og rejser mig. Jeg tager min tallerken med i hånden og sætter den på køkkenbordet, derefter går jeg op på Jespers værelse og tager hans t-shirt af.
Jeg har et lille problem da mit nattøj jo er blevet væk, så jeg må have undertøj på inden under min jakke. Da jeg så endelig kommer ned af trappen står Jesper og venter på mig.
"Må jeg godt få dit nummer?" Spørger han grinende. "Selvfølgelig" svarer jeg og tager min mobil frem.
Da vi har udvekslet numre følger han mig ud til hoveddøren.
"Hvad klasse går du egentlig i? " spørger jeg inden jeg går. "Jeg er 2.g'er, hvad med dig?" Spørger han.
"Jeg går i 9." svarer jeg lidt genert.
Da vi står ude på parkeringspladsen krammer Jesper mig farvel.
"Den her weekend har været dejlig, lad os ses snart" hvisker han i mit øre.
Jeg smiler bare og kysser ham blidt.
Han tager sine hænder, om livet på mig.
Kysset varer længe.
Men jeg trækker mig tilbage.
"Jeg må hjem" siger jeg.
Jesper står og vinker da jeg kører afsted.
"Jeg er hjemme" råber jeg, og smækker døren efter mig. Jeg skal lige til at gå op af trappen,
Da min mor siger "nej du skal ikke bare gå op. Hvor har du været hele weekenden?" Jeg kan høre på hendes stemme at hun er irriteret, så det bliver jeg også over, at de skal blande sig i alt.
"Hvorfor skal i vide alt hvad jeg laver?" Siger jeg næsten råbende.
" Nu skal du stoppe unge dame! Du er kun 15 år og derfor bestemmer vi stadig over dig. HVOR HAR DU VÆRET?" Nu råber mor.
Jeg kan se far stikke et hovede frem bag avisen inde i stuen, han følger med i alt. Jeg er rasende på mor over hun skal være så uretfærdig, hvad skal jeg dog sige?, skal jeg lyve? Nej. Jeg vælger at fortælle sandheden.
" jeg var hos en dreng" snerrer jeg.
" EN DRENG?" Siger mor forskrækket.
"Ja en dreng.. Eller faktisk to, de er mine venner" svarer jeg surt.
"Overnattede du hos dem? Du ved vel godt at det er forbudt at du overnatter hos drenge??" siger mor så strengt.
"MOR NU MÅ DU SIMPELTHEN STOPPE!! JEG OVERNATTEDE HOS HAM JEG HAVDE IKKE SEX ELLER NOGET OKAY? JEG OVERNATTEDE HELT NORMALT.." Nu råber jeg meget højt, faktisk så højt at jeg selv bliver lidt forbavset.
Min mor står bare måbende og jeg løber op af trappen, ind på mit værelse, og lægger mig på min seng.
Da jeg har ligget i et kvarter, går jeg igang med lektierne. Efter 1 times baksning med lektierne, banker det på neden under, jeg venter lidt for at høre hvem det er. Men da der ikke er nogle der åbner, vælger jeg selv at gå derned. Det viser sig at have været en meget god ide.
Hvem tror i det er?
<333 kys Lou
YOU ARE READING
Chloe
Teen FictionUdrag: Jeg læner mit hovede mod hans bryst og begraver mit ansigt i hans trøje. Han lægger sig på ryggen i sandet med sin arm om mig. Jeg kan dufte ham, en blanding af herre parfume og noget jeg ikke helt kan sætte ord på. Ønsker, at jeg for evigt v...