Birthday
Jeg binder bikinien i nakken og Tay lukker den i ryggen, mens han langsomt kærtegner min ryg.
" vi skal snakke" siger jeg og sætter mig på min seng.
" jaeh" siger Taylor og sætter sig ved siden af.
" hvad med det igår?" Spørger jeg.
"Jeg ved det ikke? Men jeg fortryder det ihvertfald ikke" Svarer han.
"Det gør jeg heller ikke" -
"men hvad med os to?" siger jeg."måske vi bare skal holde lidt lavprofil, indtil vi finder ud af hvad vi vil?" Foreslår han.
"Okay lad os det" siger jeg og smiler til ham.
Han trækker mig ind i et kys.
" kommer i?" Råber Sam pludselig,
" ja vi kommer" svarer jeg, og løber ned af trappen med Taylor i hælene.
Clair ser skeptisk på os da vi kommer ned sammen, jeg sender hende et "drop det nu blik" og hun begynder at grine lavt.
"Vi har pakket en madkurv, nogle håndklæder og badeting, så vi er klar til at tage afsted.
Vi går ned til havnen og finder den båd vi har lejet. Det er en lille græsk båd i lyseblå og hvid. Vi sejler hen til en hyggelig bugt lidt længere henne end den Toby og jeg var på.
Det turkise vand skummer omkring båden og det glimter i solen.
Jeg lukker øjnene og mærke varmen fra solen.
Jeg springer over bord da vi er langt nok inde.
Vandet er koldt i starten og jeg gyser.
Jeg tager imod vores fælles strandtaske og går op til stranden. Sam hopper i efter mig og giver et hviin da hun mærker vandet, aha så var det ikke kun mig der syntes det var koldt.
Efter Sam kommer Lauren og så tilsidst Clair.
Vi går alle op til stranden mens Tay binder båden fast til en klippe. Jeg breder tæpperne ud og vi sætter os indtil Tay kommer. Han kommer løbende hen og løfter mig op og lægger mig over hans skulder så mit hoved er mod hans ryg, jeg spræller med benene og skriger, han løber ud i vandet så det sprøjter til alle sider. Derefter kaster han mig ud i vandet.
Jeg når heldigvis lige at holde mig for næsen inden jeg bliver omgivet af vand.
Jeg elsker at ligge under vandet og hører sandkornene risle mod hinanden hver gang der kommer en bølge.
Da jeg kommer op til overfladen er, Sam og Lauren også kommet ud i vandet. Clair ligger oppe på tæppet og soler sig.
"lad os lege slåskamp" siger Sam som er en totalt drenge pige.
"Hvad går det ud på? Jeg skal altså ikke slås." Siger Lauren bestemt.
"Det går ud på at vi er 2 og 2 sammen så skal man sidde på hinandens skuldre, og slås med den anden person som sidder på det andet holds skuldre" svarer Sam.
"Okay det lyder sjovt" siger jeg, og eftersom jeg er fødselsdags barnet leger vi den leg.
Jeg kommer på hold med Sam, mens Tay og Lauren er sammen.
Jeg kan ikke beskrive den følelse da Tay vælger Lauren,
Altså jeg ved, at vi besluttede at holde lav profil men jeg føler alligevel et stik af jalousi.
Lauren smiler og griner mens hendes lyse hår blæser i vinden. Den måde de ser på hinanden på.
Jeg elsker hende selfølgelig men jeg kan også blive så misundelig på hende.
Jeg skal så sidde på Sams skuldre og Lauren på Tays.
Da hun skal op bliver han nød til at løfte hende.
Og hans hånd tager om hendes røv.
Det er som om jeg holder vejret.
Jeg forstår ingenting.
Men jeg kan stille og roligt mærke min krop fyldes med vrede.
Lauren smiler bare og ligner virkelig en der nyder det.
Jeg bliver så sur at jeg hopper ned fra Sams skuldre.
Jeg løber jeg op til Clair som liger forbavset på tæppet.
"Hvad sker der?" Råber Lauren.
"Dig. Du sker" råber jeg.
"Rolig Chloe" siger Taylor.
"Bare stop Taylor, bare glem at vi havde noget." Råber jeg og en salt tårer triller ned af min kind.
"Hvad sker der for jer?" Råber Sam forvirret.
Jeg går med faste skridt ned til vandkanten.
"Fuck dig Lauren du er så falsk" siger jeg.
"Siger du? Som bare flipper totalt ud pludselig ?" Råber Lauren.
" rolig" siger Taylor og prøver at holde mig men jeg skubber ham væk.
"Så tager du det roligt chloe" siger Clair som også er kommet ned i vandkanten.
"Hvad med alt det der skete igår? Var det bare ligegyldigt " råber jeg grædende til Taylor.
"Hvad sker der? Og hvad har det her med Lauren at gøre?" Spørger Clair.
"Så i slet ikke den måde de grinede sammen. Den måde hun flirtede med ham. Den måde han tog hende på røven" sårer jeg mens tårerne triller ned af mine kinder.
Jeg løber hen for enden af stranden og sætter mig på en klippe.
Lidt efter kommer Taylor hen til mig. "Chloe" siger han stille og sætter sig ved siden af mig.
Jeg kan mærke på ham at han virkelig tager sig sammen for at sige noget.
"Hvad?" Snerrer jeg.
"Stop nu chloe" siger han.
"Øhh skal jeg stoppe? Skal JEG stoppe? Hvorfor skal alle drenge gøre sådan nogle ting også bagefter få det til at virke som om det hele er min skyld" råber jeg.
Tårerne presser på mine øjenlåg.
"Chloe.. Hvad mener du?" Siger han.
"Hvad jeg mener? Jeg mener at du tog Lauren på røven! Og det var ikke et tilfælde" Råber jeg.
- "Hvorfor sker det kun for mig.. Er jeg ikke god nok? Er jeg grim? " siger jeg stille.
"Nej selvfølgelig er du god nok" svarer han.
"Det føles bare ikke sådan" siger jeg.
"Jeg kan ikke mere" svarer han.
Jeg ser forvirret på ham.
"Jeg tror bare ikke, at jeg er klar til at have noget med nogen" siger han.
Jeg begynder at græde endnu mere, jeg rejser mig og løber hen til båden jeg hopper op i den og begynder at binde den op.
Clair og Sam kommer løbende hen til mig.
"Søde hvad er der?" Siger Sam. "Ham brugte mig bare" siger jeg halvkvalt i gråd.
"Hvad? hvordan?" Spørger Clair.
" igår aftes var vi sammen" svarer jeg.
De omfavner mig begge to og holder om mig indtil jeg ikke har mere at græde af.
Tænk, at min fødselsdag skulle ende sådan her.
ESTÁS LEYENDO
Chloe
Novela JuvenilUdrag: Jeg læner mit hovede mod hans bryst og begraver mit ansigt i hans trøje. Han lægger sig på ryggen i sandet med sin arm om mig. Jeg kan dufte ham, en blanding af herre parfume og noget jeg ikke helt kan sætte ord på. Ønsker, at jeg for evigt v...