Kapitel 16

1.5K 31 0
                                    

S, p eller k

"Jeg går lige ind på værelset og ringer til nogle venner" siger Jesper og forsvinder ind på værelset.

Jeg tager også min mobil frem og skriver til Sofia hende fra 10'ende som engang taggede mig på et billede fra festen dengang jeg mødte Jesper, hun virker ret sød, jeg skriver også til en masse andre piger fra min årgang, og så skriver jeg til Toby fordi jeg savner ham som ven, og jeg har været tarvelig mod ham.

Jeg får hurtigt besked fra en masse af dem og de fleste kan komme.

Jesper kommer ud i køkkenet,

"hva så? Kunne de komme? " spørger han.

"Ja de kommer om en halv time." Siger jeg og smiler.

"Fedt drengene kunne også komme" siger han glad.

Vi går ind på Jespers værelse for at klæde om, og jeg får lov at låne en stram sort kjole af Jespers mor.

Jesper ligger på sengen og kigger på mig mens jeg trækker min strik trøje af, også mine bukser, så jeg tilsidst kun står i undertøj.

"Jeg tror jeg bliver sindssyg" siger Jesper og rejser sig.

Han går hen og kærtegner min mave og bryster. Jesper begynder langsomt at kysse mine bryster, så halsen og tilsidst på munden.

"Så så jeg skal jo lige kunne klæde om" siger jeg og griner. "Jamen " sige Jesper og spiller sur for sjov, mens han lægger sig tilbage i sengen.

2 sek efter går døren op og ind kommer Christopher, jeg får et chok og det tror jeg også han gør for jeg står jo kun i trusser og bh.

Christophers kinder blusser op og han skynder sig at kigge væk, jeg skynder mig bare at fange en af Jespers trøjer og tager den på.

"Forhelvede Chris! Hvorfor banker du ikke på?" Råber Jesper surt.

"Undskyld Undskyld virkelig det var ikke min mening" siger Christopher og jeg kan hører på hans stemme at han mener det.

"Det er okay, du kunne ikke gøre for det, du vidste jo ikke at jeg kun stod i undertøj" siger je.

"Fuck dig.. Du ville jo bare se hende i undertøj og du håbede sikkert at du ville afbryde os midt i sex.. Men nej" snerrer Jesper.

Jeg bliver helt stille og mine kinder blusser op for hvis nu han havde kommet ind bare 5 sek før så havde vi jo stået og kysset og kælet helt vildt.

"Ja men jeg kan da se jeg kom lidt for tidligt i var da lige på vej" siger Chris for at provokere.

"Chris jeg kan pisse godt lide dig men gider du ikke stoppe med at snakke om at vi har sex, nu har vi godt nok ikke haft sex men hvis vi havde behøvede du heller ikke at vide det" siger jeg irriteret over begge brødre.

De bliver begge to helt stille. "Undskyld Chloe, jeg kan bare godt lide at drille min bror, men jeg er ked af jeg kom ind" siger Chris med en tristhed i stemmen.

"Jeg går lige på toilettet" siger Jesper og forlader rummet. Da jeg så har taget Jespers trøje af igen kommer han ind ad døren og kommer over og kysser mig.

"Det var lidt akavet" sige han og smiler.

"Det kan man godt sige, altså du må gerne se mig nøgen men måske ikke lige din bror" siger jeg og griner.

Da vi begge to endelig har fået klædt om er de vores venner ankommet. Det er musik, snacks, alkohol og en masse mennesker, hvilket er de tre vigtigste ting ved fester. Sofia kommer hen og krammer mig "Heej søøøøde " siger hun krammer mig.

ChloeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin