Min første gang
Vi må begge to være faldet i søvn fordi jeg vågner i Tobys seng.
Jeg kommer i tanke om hvad der lige er sket og får næsten varmen tilbage bare ved tanken.
Jeg tager en af Tobys t-shirts på udover mit undertøj.
Bøjer mig ind over ham og kysser ham blidt.
Han åbner øjnene og smiler til mig.
Lidt efter beslutter vi os for at gå ud og tage noget mad.
Da vi kommer ud i stuen sidder Mathias der.
Han smiler kækt til os.Nårh men i nød da ihvertfald alene tiden" siger han grinende og giver mig elevator blikket.
Jeg mærker straks varmen i mine kinder og bliver klar over, at jeg kun har Tobys t-shirt på.
Jeg skæver til Toby som også rødmer.
"Har man ikke lov til lidt privatliv her i huset eller hvad" siger Toby irriteret og giver sin bror en knytnæve i siden.
"Altså nu kunne man ligesom ikke undgå at høre det, man kan vel sige jeg har lært dig lidt" siger han og griner.
Jeg kigger genert ned i gulvet og skynder mig så ind på værelset igen.
Men da t-shirten kunne dækker halvdelen af min røv har de fuldt udsyn til den da jeg skynder mig derind.
"Hun er min" siger Toby til Mathias inden han kommer ind til mig.
"Du må undskyld min bror" siger han og ser undskyldende på mig.
Jeg ser genert på ham.
Hvordan skal man reagerer overfor en dreng der nu har set en helt nøgen.
"Er du okay?" Spørger han og sætter sig ved siden af mig.
Jeg nikker.
"Ja jeg har det fint. Jeg tror bare lige, at jeg skal vænne mig til det" Siger jeg.
"Det forstår jeg virkelig godt. Men du skal bare vide, at det var noget af det dejligste jeg har prøvet og så håber jeg ikke, at du følte dig presset" siger han og ser mig dybt ind i øjnene.
Jeg rødmer en smule.
"Jeg synes også, at det var dejligt og jeg er glad for, at du var min første" siger jeg og kysser ham blidt.
Han følger mig hjem senere på aftenen og kysser mig farvel inden han går.
YOU ARE READING
Chloe
Teen FictionUdrag: Jeg læner mit hovede mod hans bryst og begraver mit ansigt i hans trøje. Han lægger sig på ryggen i sandet med sin arm om mig. Jeg kan dufte ham, en blanding af herre parfume og noget jeg ikke helt kan sætte ord på. Ønsker, at jeg for evigt v...