Kapitel 9

1.9K 36 0
                                    

Best friends

Vi beslutter os for at gå hjem og lave noget aftensmad sammen og hygge resten af aftenen.

Taylor skal handle så han går en anden vej hjem.

På vejen møder vi 3 fyre.
Lad mig bare sige det sådan, at de ser ret godt ud.

"Hey Girls " siger den ene og smiler kækt.
han har mørkebrunt hår og brune øjne, de har alle bar overkrop så man kan se deres sixpacks,

Jeg mener, jeg ville lyve hvis jeg sagde, at jeg ikke nød synet bare lidt.

"Hey" siger Clair flirtende som altid.

"We are on our way to a party. Do you want to come?" Spørger en af de andre drenge han har lyst hår og blå øjne.

Vi kigger på hinanden.
Jeg ved, at de andre piger altid er klar på fest. Men jeg tøver lidt selv.

Og Sam svarer "Yeah, why not"

"Its a poolparty" siger ham den første med det mørkebrune hår.

" okay " svarer Lauren glad.

De virker allerede totalt oppe og køre over festen.

Jeg smiler lidt nervøst.

"Piger hvad med Taylor? " spørger jeg dem.

"Øhhm, det ved jeg ikke helt. Jeg ved bare, at der står 3 lækre fyre og venter på os " svarer Clair.

"Jeg ved ikke helt. Jeg tror bare, at jeg tager hjem til Taylor så" siger jeg.

"Uhh så kan i jo være lidt alene" siger Sam grinende og blinker til mig.

"hold nu op. Vi er bare venner" siger jeg men mine kinder blusser op.

"Alle og en hver har da lagt mærke til hvordan i hænger op og ned af hinanden" siger Clair.

Jeg ved ikke hvorfor jeg rødmer når de nævner det. Fordi vi er da bare venner? Er vi ikke?

Jeg siger farvel til pigerne og skynder mig hjem til Taylor.

Da jeg kommer ind alene kigger han undrende på mig, han står og er igang med at lave mad.

"Vi mødte  nogle drenge der inviterede os til poolparty, så de tog afsted " siger jeg som svar på hans ansigtsudtryk.

" hvorfor er du så her?" Spørger han med kækt smil.

" jeg ville da være sammen med dig" svarer jeg glad og omfavner ham bagfra.

"Du skøn" siger han og begynder at kilde mig.

Jeg griner og prøver at stoppe ham, men uden held.

Den måde han kilder mig på.
Den måde han ser på mig på.
Det virker så anderledes.

jeg rødmer lidt da min top glider op mens han kilder mig og noget af mine bryster kommer tilsyne.

"skal jeg hjælpe?" Spørger jeg hurtigt for at ændre den lidt generte stemning.

"Jada" svarer han og vi laver spaghetti bolognese. Efter vi har spist og bare siddet og snakket om alt muligt bliver vi enige om at se en film.

Så jeg gør min seng klat med puder og lagner, mens han laver nogle popcorn og slik klar.

Jeg kan ikke helt finde ud af hvad der er mellem os.

Hvad hvis nu de andre piger havde ret?

Jeg tager min bh af og tager bare en lidt kort sort top på og et par joggingbukser.

ChloeWhere stories live. Discover now