Kapitel 12

1.5K 34 0
                                    

Jesper

Jeg begynder at danse og falder så langsomt ind i rytmen.

Jesper smiler og klapper af mig mens jeg danser rundt mellem folk.

"Hey vi skulle danse sammen" siger han og prøver at se sur ud.

Jeg griner bare og danser hen til ham.

Vi danser lidt indtil vi bliver trætte.

Så kommer As og Alex grinende ned af trappen fra balkonen, "hvad har i lavet?" Spørger Jesper grinende.

"Øhhm ingenting" svarer Aspyn og bliver ildrød i kinderne.

"Lad os gå i poolen" siger Alex og lægger en arm om min skulder, jeg kigger forarget på ham og ser Aspyns misundelse.

Det gider jeg dog ikke at tage mig af nu, vi er til fest. Jeg tager en tår af min øl, tager Jespers hånd og danser ud mod poolen.

As følger straks efter.

"hvad med bikinier? " spørger jeg.

"I kan bare bade i undertøj? Eller nøgner for den sags skyld" siger Alex med et smøret smil.

Jeg står lidt og overvejer om jeg nu har lyst til at bade i trusser og bh foran nogle drenge jeg næsten ikke kender, men Aspyn har allerede taget sit tøj af og er hoppet i.

"Det er okay hvis du ikke vil" siger Jesper pludselig med et medlidende blik.

Jeg tager mit tøj af og står så kun i en sort blonde bh og et par små sorte trusser.

Jeg kan se Jesper bare står totalt forstenet og kigger på mig og det samme med Alex. Jeg bliver helt nervøs, men også revet med for jeg vil jo gerne have at de skal synes, jeg er lækker, så jeg går stiller og sexet ned i vandet.

Aspyn ser bare totalt misundelig ud.

Jeg skynder mig at svømme hen til hende. "Hvad er der søde?" Spørger jeg.

"Jeg tror jeg tager hjem" svarer hun. "Er der noget galt?" Spørger jeg.

"Nej jeg er bare træt. Vi ses chloe" siger hun og går så.

Jeg får et stik af dårlig samvittighed og ved ikke helt om jeg skal gå efter hende.

Drengene står bare oppe på kanten og glor.

Da hun er gået ser de spørgende på mig.

"Hun var træt så hun tager hjem" siger jeg som svar til deres blik.

"Okay" siger Alex og trækker på skuldrene.

"Hvad skal vi lave?" Spørger jeg. "Mmmhh.. hvad med udspring" svarer Jesper begejstret.

"JA FEDT MAN" siger Alex og klapper i hænderne.

"Hhhm ja hvorfor ikke" siger jeg.

Jesper svømmer hen mod kanten og skal lige til at løfte sig op i sine arme da han vender sig om.

"damerne først" siger han og kører armen gennem luften for at vise jeg skal svømme derhen, så det gør jeg.

Jeg sætter mine arme på kanten og løfter mig langsomt og sexet op, jeg læner mig forover for at krybe hen over fliserne.

Alex pifter og klapper i hænderne da jeg læner mig forover og min røv stikker ud over poolkanten.

Jeg bliver totalt rød i kinderne og skynder mig at rejse mig mig.

Hvorfor bliver jeg genert? Ville jeg ikke have at de skal syntes om hvad de ser.

Bagefter trækker drengene sig op, "jeg starter" siger Alex og laver en salto ud i vandet, han lander med et plask, så er det blevet min tur, men mens jeg står og lige skal til at hopper i kommer Jesper løbende, løfter mig op og springer i vandet bærende på mig.

Jeg griner og griner så jeg får vand i næsen, også griner jeg bare mere. Vi hopper og hopper fra kanten og har det vildt skægt, lige indtil folk begynder at gå hjem og huset bliver tomt så går vi op af poolen.

" hvad er klokken ? " spørger jeg. Alex tjekker sit ur og svarer " ti i to"

"Nårh så må jeg også hellere til at smutte" siger jeg.

"Allerede?" Sige Jesper trist.

Jeg smiler.

"vil du ikke overnatte?" Spørger Alex.

Jeg tænker lidt og trækker så på skuldrene "hvorfor ikke." Svarer jeg.

"Men jeg bliver nød til lige at smutte hjem for at hente noget nattøj og noget tørt undertøj" siger jeg.

"Okay skal vi køre dig?" Spørger Jesper.

"Det må i gerne" siger jeg.

Jeg går hen og låser op fordi jeg er alene hjemme så vi kan sagtens gå ind.

De følger bare efter mig op på mit værelse.

"I kan sætte jer på min seng mens jeg finder tøj og skifter" siger jeg.

De sætter sig og jeg går ud på toilettet for at skifte, men da jeg står derude finder jeg ud af at jeg har glemt mit undertøj..

"Øhhm drenge kan jeg bede jer om noget ?" Spørger jeg.

"Ja hvad?" Svarer Alex

"gider i være søde at finde et sort sæt calvin Klein undertøj?" Spørger jeg.

"Selvfølgelig, kommer med det nu " svarer Jesper.

Lidt efter banker det på toilet døren og jeg åbner den på klem for at kunne få undertøjet. "Tak" siger jeg og skynder mig at klæde om.

Jeg har mit calvin undertøj på, en hvid croptop og nogle grå shorts.

Bagefter kører vi tilbage til Jespers hus.

"Skal vi ikke se film?" Spørger jeg.

"Jo lad os det" siger Alex, Jesper nikker bare.

"Okay jeg laver Popcorn, henter cola og slik" siger han.

"Okay så gør vi klar i sengen " siger jeg.

Alex og jeg går op på Jespers værelse, det er kæmpe stort og har en virkelig stor balkon, vi begynder at rede sengen med puder, tæpper og dyner.

Så henter tænder vi fjernsynet og trykker den hen på Netflix.

"Mmmh jeg kan dufte popcornene helt her oppe" siger jeg og fniser.

"Ehm.. Chloe " siger Alex pludselig..

"Ja hvad er der?" Siger jeg mens jeg rykker rundt på nogle puder.

Han svarer ikke så jeg ser spørgende på ham..

-- hvad tror i han vil sige?

ChloeWhere stories live. Discover now