Kapitel 22

1.2K 28 5
                                    

Natten over

Jeg kan mærke hans ene ben mellem mine lår, hans varme krop mod min og hans tunge åndedrag.

Han kysser forsigtigt min hals, mens hans hænder finder vej ned til mine lår, som han drillende kærtegner.

Jeg har så meget lyst til ham.

Han trækker mine shorts og trusser, som om det ikke kan gå for hurtigt.

Jeg trækker ham tættere ind til mig.

Indånder duften af

Ham.

Han lader sig langsomt glide op i mig og jeg mærke en varme sprede sig i min krop.

Jeg svajer i ryggen og tager et godt greb i lagenet.

Jeg stønner af nydelse.

Han kysser mig blidt fra halsen og ned til kanten af mine trusser.

Jeg blinker et par gange med øjnene og kigger rundt i værelset.

Jesper sover stadig og jeg putter mig lidt ind til ham og kysser ham så på næsen.

Han strækker træt sine arme og lægger dem om mig, trækker mig ind til sig.

"Ved du godt hvor smuk du er?" Siger han og lader sine bløde læber forsigtigt røre mine.

Vi ruller rundt, ligger og kæler lidt, indtil Jesper rejser sig.

Jeg tager fat i hans arm og hiver ham ned til mig igen, giver ham en grund til at blive

"jeg bliver nød til at hente morgenmad" siger han grinende og lidt efter kommer han tilbage med den lækreste bakke med brunch.

"Du er bare den bedste" siger jeg og læner mig frem for at kysse ham.

"Fortjener det ikke en belønning? " siger han kækt.

"Den får du senere" siger jeg og blinker frækt.

Jeg rejser mig fra sengen og går over og tager mine trusser og mit silke nattøj på, mens jeg står og tager nattøj på helt nøgen, kommer Jesper og omfavner mig bagfra.

" behøver du at tage tøj på? " spørger ham bedende. Jeg skubber ham drillende væk og sætter mig over for at spise.

Et par uger senere:

Jeg strækker mig, gaber og rejser mig op i sengen.

Sneen falder blødt udenfor som flormelis gennem en stor si.

På mit natbord står min kinderjulekalender og der er små nisser alle vegne.

Jeg strækker mig for at nå min kalender, åbner nr 17, et kinderæg ligger inden i.

Jeg springer op af sengen og trækker min blødeste julesweater over mit silke nattøj.

I to spring er jeg nede af trappen.

Ude i køkkenet sidder mine forældre og Liva, der er lækker morgenmad og min adventsgave ligger på tallerkenen, på Livas tallerken ligger kun papir, hun har nok ikke kunne vente med at åbne.

"Godmorgen skat" siger min mor og smiler, jeg smiler tilbage og sætter mig.

Jeg åbner forsigtigt pakken og inden i ligger det sødeste sæt undertøj.

Det er sort med blonder og er vildt cute "Taak" siger jeg og skynder mig over for at kramme både min mor og far. 

Jeg ved ikke, jeg synes altid det er lidt akavet at åbne undertøj foran min far.. haha.

Efter jeg har spist går jeg op på værelset igen, for at tjekke min mobil.

en besked fra Jesper - " Hey. Glædelig tredje advent, hvad har du fået?? Kommer du over? Knus" skriver han.

Jeg skynder mig at svare fordi han skrev det for et kvarter siden. " Hey. Tusind tak og iligemåde, er på vej vi ses om lidt, tager gaven med *blink* kys " skriver jeg.

Jeg rejser mig fra sengen og tager mit nye sæt undertøj på samt mine grå løse bukser og en hvid t-shirt.

Jeg løber ned af trappen, tager min sorte læderjakke på og mine sorte vinterstøvler, når nu det sner.

"Jeg tager over til Jesper " råber jeg og går.

Udenfor er det koldt, vinden bider i mine kinder og det er tungt at gå i sneen.

Det er Chris der som altid åbner da jeg banker på.

"Heey Chloe" siger han overrasket og smiler kækt.

Jeg ruller øjne af ham

"Hej " siger jeg og tager mit overtøj af.

" flot bh " siger han mens han grinende forsvinder ind på sit værelse.

Jeg kigger ned og ser, at min hvide trøje faktisk er okay gennemsigtig.

Jeg rødmer let.

Jeg går ned af gangen og åbner døren ind til Jespers værelse.

"Heej" siger han og rejser sig hurtigt fra sengen, krammer mig og giver mig et kys.

ChloeМесто, где живут истории. Откройте их для себя