Brødre
Hans øjne falder på min gennemsigtige trøje.
" jaja jeg ved godt den er gennemsigtig" siger jeg og han ser undrende på mig.
"det gør da ikke spor" siger han flirtende og smiler.
"stop" siger jeg og skubber ham så han lander i sengen, med mig oven på sig.
" Nåh hvad fik du så i adventsgave" spørger han.
" det her" siger jeg og trækker lidt op i min bluse så halvdelen af min bh kommer til syne, bagefter trækker jeg lidt ned i mine bukser så man kan se trusserne.
"Hmm det kan man vist ikke sige noget dårligt om" siger han og bider sig let i læben.
" hvad fik du? " spørger jeg nysgerrigt. " den her" siger han og viser mig en sort og hvid strippet trøje.
"ej hvor den fed " siger jeg og læner mig ind for at kysse ham.
Pludselig bliver døren smækket op og ind kommer Chris
"Hey hvad laver i to?" Spørger han som om han er overrasket.
Jeg ligger oven på Jesper i sengen og vi ligger og kysser så jeg ved jo godt hvad det ligner.
" undskyld jeg forstyrrer jeg kan Se at i rigtig hygger" siger Chris med et kækt smil.
" skrid nu bare" siger Jesper irriteret og kaster en pude efter ham.
" hvad vil du?" Spørger jeg.
"Øhhm jeg ville bare lige sige at vi laver konfekt nu" siger han uskyldigt.
" forresten er den der bh bare sindsygt sexet" siger han og smiler frækt. Jesper rejser sig i sengen og løber hen efter Chris som han skubber ind i døren.
" skrid!!" Råber han og smækker døren.
Han sætter sig i sengen og jeg lægger en arm om ham.
"du skal ikke tage dig af ham, han prøver bare at irritere dig" siger jeg og kysser ham på kinden.
" han er bare så pisse irriterende.. Han skal hele tiden komme og forstyrre bare fordi han håber at fange dig nøgen.." Siger han og slår med knyttede næver ind i væggen.
Jeg bliver helt stille og ved ikke hvad jeg skal sige.
"Jesper" siger jeg og læner mig ind mod hans ryg.
" jeg er din og det er dig jeg kan lide, ikke Chris" siger jeg og kysser ham i nakken.
Han vender sig om og kysser mig. Han læner sig mod mig, så jeg vælter bagover og vi ruller rundt i sengen.
" kom" siger han og tager mig i hånden med ud i køkkenet.
Ude i køkkenet sidder Jespers forældre og Chris, de er i fuld gang med konfekten.
Der står små skåle med farvet krymmel og smeltet chokolade, det færdige konfekt på en bageplade.
Marcipan, nougat er spredt ud over det store køkken bord.
" åh Hej Chloe. Kom og set jer" siger Jespers mor smilende. Jesper trækker en stol ud til mig og jeg sætter mig. Efter vi har formet en masse konfekt, snakket og grinet, går vi ind i stuen og sætter os. Jespers forældre er ud i køkkenet for at lave varm kakao og kaffe, så det er kun Chris, Jesper og jeg i stuen.
Vi sidder lidt i en akavet tavshed fordi Chris og Jesper stadig er lidt uvenner. Chris tager sin mobil op og sidder lidt på den.
"det var da hyggeligt at lave konfekt " siger jeg for at bryde tavsheden.
"ja og det var jeg heller ikke i tvivl om at det ville blive fordi det er altid hyggeligt når du er med " siger Jesper og læner sig smilende tilbage i sofaen.
Jeg læner mig også tilbage og putter mig ind til ham, han lægger sin arm om mig, kysser mig på panden og nusser mig i håret.
Jespers mor kommer gående ind med en bakke i hænderne, der står 3 dampende krus kakao på.
Jespers far kommer ind med to kommer kaffe og vi sætter os og hygge snakker, men der er stadig den der akavede stemning mellem Chris og Jesper.
"hvad end det er der er med jer to og hvad end det er i har skændtes om så ser jeg, at i får løst det for jeg er sikker på, at Chloe også synes at det er irriterende" siger Jespers mor lidt surt.
Jeg ser taknemmeligt på hende.
Jesper rejser sig fra sofaen.
" jeg har simpelthen intet at undskylde for, kom " siger han og tager mig i hånden.
Jeg ser undskyldende på Jespers forældre, da vi går ind på hans værelse
"Jesper " siger jeg beroligende.
"jeg vil ikke være den der kommer imellem dig og Chris, så kan i ikke blive gode venner igen? " spørger jeg.
Jesper vender sig mod mig, lægger sine hænder på min hals og kigger mig dybt ind i øjnene.
"Chloe du er ikke kommet imellem os, vi er bare brødre som skændes" siger han og kysser mig.
Han skubber mig op af væggen og vores varme tunger mødes, det udvikler sig til snav.
Jesper finder forsigtig vej ind under min trøje.
YOU ARE READING
Chloe
Teen FictionUdrag: Jeg læner mit hovede mod hans bryst og begraver mit ansigt i hans trøje. Han lægger sig på ryggen i sandet med sin arm om mig. Jeg kan dufte ham, en blanding af herre parfume og noget jeg ikke helt kan sætte ord på. Ønsker, at jeg for evigt v...