Mistake or?
Da filmen er færdig ligger vi og snakker lidt.
" hvad skal vi så lave nu??" Spørger Chris og jeg gaber træt.
" sove tror jeg" siger Jesper grinende og kigger på mig. Jeg putter mig ned under dynen og lukker øjnene.
" næh nej vi sover ikke her inde smukke" siger Jesper og løfter mig op, jeg griner og spræller men han lægger mig bare så jeg ligger på hans skulder med hovedet hængende ned af hans ryg. Jeg spræller med benene og slår ham grinende på ryggen.
Da jeg hængende på Jespers ryg forlader værelset når jeg lige at se Chris' triste ansigts udtryk og får det dårligt.
Men Jesper er jo min kæreste så hvorfor får jeg ondt af ham? Jesper bærer mig ind på sit værelse og smider mig ned i sengen efterfulgt af sig selv.
Han begynder at kilde mig og jeg griner og puffer til ham. Han sætter sig på mig og holder mig fast mens han kilder mig.
Pludselig stopper han og vi begynder at kysse, vores tunger mødes og det bliver vildere, vi ruller rundt så jeg ligger øverst og Jesper putter forsigtigt en tot af mit om bag ved mit øre fordi den var røget ned.
Jeg skælver ved hans berøring.
" du er så smuk" siger han og kigger mig dybt i øjnene, hans smukke brune øjne.
Mine kinder blusser op og jeg bliver genert.
"Stop" siger jeg genert og kigger væk.
Han trækker min bluse lidt op og kærtegner forsigtigt min mave. Jeg lader forsigtigt mine fingre kærtegne hans sixpack.
Jeg kysser ham på halsen, på maven, ned langs hans mave og stopper lige ved underbuksekanten.
Jeg lægger mig tæt op ad ham og med hovedet på hans mave og falder langsomt i søvn mens han kører sine fingre hen over min hovedebund.
Jeg vågner langsomt op, gaber og strækker mig.
Først da jeg sætter mig op finder jeg ud af, at jeg ikke er hjemme, men hos Jesper.
Men hvor er han?
Jeg rejser mig, sætter mit hår op i en knold og går derefter ud i gangen hvor jeg støder ind i Chris.
Jeg vakler lidt og støtter mig til ham.
"Godmorgen" siger han. "Godmorgen" siger jeg lidt forvirret over hele situationen.
"Morgenmad?" Spørger han og jeg følger efter ud i køkkenet.
Jeg dumper ned på en stol mens Chris laver en kop kaffe.
Lidt efter lander en kop kaffe på bordet foran mig og jeg trækker den til mig som om det gjaldt liv eller død, jeg lever seriøst af kaffe.
Chris griner og sætter sig på stole overfor. "Kaffe adicted?" Spørger han.
"Kan man godt sige" svarer jeg grinende.
"Nårh men hvad kunne du så tænke dig til morgenmad?" Spørger han og rejser sig.
" hmm pandekager. Helt klart!" Udbryder jeg.
"Hahah okay så laver jeg pandekager, men jeg kunne nu godt bruge lidt hjælpe" siger han og smiler kækt.
"Okay okay" siger jeg, rejser mig og puffer let til ham.
Jeg finder alle ingredienserne i køleskabet og begynder at slå æg ud.
Chris hælder lidt af dejen på panden.
" vil du se et trick?" Spørger han.
" ja medmindre det er det trick hvor fyren skal spille så smart også kaster pandekagen direkte op i loftet " siger jeg og vi griner begge to.
Han tager panden og vender pandekagen i luften, det ser så let ud.
" Hey må jeg prøve" siger jeg og rækker ud efter panden.
Han giver mig den men holder igen sin hånd oven på min og vi vender den sammen.
" jeg gjorde det" siger jeg begejstret og klapper i hænderne.
" ja du er så god" siger han grinende og giver mig et kys på kinden.
Jeg bliver lidt forskrækket og ved ikke hvad jeg skal gøre.
Han bliver lidt flov " undskyld det skulle jeg ikke have gjort" siger han og bliver rød i kinderne.
" det er okay" siger jeg og kigger ham direkte i øjnene.
Han stryger blidt en tot hår om bag mit øre.
Jeg skælver ved hans berøring.
Vi står så tæt, kan mærke hans hjerte banke.
Han læner sig en smule frem og vores læber mødes, vi kysser og jeg kan mærke hans varme ånde.
Jeg trækker mig.
Og det går op for mig hvad jeg lige har gjort.
jeg skynder mig ind i stuen.
Hvad tror i Jesper siger til det??
JE LEEST
Chloe
TienerfictieUdrag: Jeg læner mit hovede mod hans bryst og begraver mit ansigt i hans trøje. Han lægger sig på ryggen i sandet med sin arm om mig. Jeg kan dufte ham, en blanding af herre parfume og noget jeg ikke helt kan sætte ord på. Ønsker, at jeg for evigt v...