Kapitel 26

1.2K 27 2
                                    

Endnu en overraskelse

Gadelygterne og stjernerne er de eneste lys i natten.

Jesper følger mig helt op til døren og kysser mig farvel.

" behøver du at gå? " siger jeg og længes allerede efter ham.

" vi ses imorgen okay? " siger han og giver mig et ekstra kys.

Jeg låser stille døren op og lister forsigtigt i seng uden at vække nogen.

Jeg misser med mine øjne, gaber og strækker mig.

Jeg kigger ud af vinduet, det regner. " god start på morgenen" siger jeg ironisk, svinger mine fødder ud over sengen og trækker i mine bløde julesutsko.

" der er morgenmad skat " råber min mor nede fra køkkenet.

Jeg skynder mig over til mit tøjskab, tager et par stramme sorte jeans og en grå sweater på, reder mit hår og tager lidt makeup på.

Jeg åbner mit vindue halvt op så der kan komme lidt frisk luft ind og derefter smutter jeg neden under.

Jeg går ud i køkkenet, der dufter af pandekager og der står en stak på bordet. Min mor og Liva sidder ved bordet. " godmorgen skat" siger min mor smilende.

Jeg er overrasket over hvor glad hun er, undrer mig over hvorfor hun ikke er sur over at jeg var så sent ude igår, en søndag aften.

" Godmorgen" siger jeg træt og dumper ned på en stol. Jeg tager et par pandekager over på min tallerken og begynder at spise.

Min mor rømmer sig " hvor var du igår Chloe?" Spørger hun skeptisk.

Når så hun havde ikke glemt det. " hjemme hos Jesper " siger jeg.

" jeg synes altid at, du er hos Jesper, du er aldrig hjemme.

"vi er jo Kærester" siger jeg som om det giver sig selv.

" men hvorfor kom du først hjem kl 3? " spørger hun lidt irriteret.

" jeg skal i skole " siger jeg og rejser mig.

Jeg tager min jakke, mine sko og min taske og smutter ud af døren.

Jeg når lige ind i klassen før min matematiklærer kommer ind.

" Jeg giver jer ingen lektier for i Juleferien så i må have en dejlig jul " siger min Dansklærer Inden klokken ringer og hele klasse løber ud af døren.

Jeg tager min jakke på, min taske over skulderen og min halstørklæde om halsen.

Efter vi alle har ønsket hinanden god jul er jeg på vej ud af hovededøren da jeg hører mig navn blive råbt. Jeg vender mig om og bliver glædeligt overrasket for Jesper står midt på gangen.

" Hej smukke" siger han og smiler.

Jeg løber hen til ham og kaster mig om halsen på ham. Jeg lægger mit hovede på hans skulder og mærker hans varme krop mod min. Jeg lader forsigtigt mine læber kysse hans hals.

" jeg vidste ikke at du kom" siger jeg og kysser ham blidt på munden.

" Det vidste jeg egentlig heller ikke men jeg fik bare lyst, skal vi tage hjem til dig?" Spørger han.

" Ja lad os det, jeg har fri imorgen så vi kan være sammen så længe vi vil " siger jeg og han tager min hånd.

Jeg låser døren op og vi går ind.

" er her nogen hjemme" råber jeg men får intet svar, så jeg går ud fra, at vi er alene hjemme.

Vi tager vores overtøj af og går op på mit værelse. Han dumper ned på min seng og lægger sig godt til rette og kigger på mig.

" hvad er der?" Siger jeg smilende og bliver lidt genert.

" du er bare så smuk" siger han.

Jeg bliver helt genert og rød i kinderne.

Jeg tager mine stramme bukser af bytter dem ud med nogle mørkegrå Shorts.

Jeg skifter også min striktrøje med en lidt kort hvid top.

Det er lidt grænseoverskridende at stå og klæde om foran Jesper men han har jo set mig sådan før.

Da jeg har klædt om smider jeg mig i sengen ved siden af ham. Han lægger sig helt tæt ind mod mig så vores arme og ben rører.

Jespers fingre finder forsigtigt vej ind under min trøje og han begynder at kærtegne min mave. Jeg kan mærke hans fingerspidser mod min hud og hans varme krop mod min.

" vil du ikke overnatte her?" Siger jeg og drejer mit hovede så jeg kigger direkte ind i hans brune kastanje øjne.

Han kysser mig blidt på næsen " selvfølgelig vil jeg det" siger han og vores læber mødes.

Kysser udvikler sig lidt og vi ruller rundt så jeg sidder overskrævs på ham.

Jeg kigger ham direkte i øjnene og kysser ham blidt på halsen.

Jeg bevæger mig forsigtig mod hans mund.

Han begynder at kærtegne mit lår lige ved kanten af mine meget korte shorts, jeg nyder det men fjerner forsigtigt hans hånd og ryster på hovedet.

" ikke nu" siger jeg og smiler lidt genert.

Han han skubber mig drillende ned så jeg næsten falder ud over sengen.

Jeg griner og hænger med hovedet ud over sengen.

"hjælp mig op" siger jeg grinende.

"næh nej hvis jeg skal hjælpe dig op, så skal du også give mig noget for det" siger han og griner.

"okay okay så" siger jeg og han giver mig en hånd op.

Jeg lægger mig igen og griner færdigt.

"Når men hvornår får jeg så noget " siger han utålmodigt. Jeg puffer grinende til ham.

"du må vente " siger jeg og blinker til ham.

"hvis du ikke vil give mig noget må jeg jo bare selv tage det" siger han og nærmest overfalder mig. Han prøver at kysse mig men jeg kæmper grinende imod.

Men han kender mine ømme punkter og begynder igen blidt at kærtegne mit lår ved kanten af mine shorts og jeg kan ikke kæmpe mere imod.

Jeg ligger lidt og nyder det inden jeg begynder at kysse ham. Han kysser med og det bliver hurtigt til snav.

Vores varme tunger mødes. Imellemtiden er min mor kommet hjem.

"der er mad Chloe" råber hun nede fra køkkenet.

Jeg stopper forsigtigt kysset og kører mine fingre gennem hans pjuskede hår.

Jeg rejser mig fra sengen Og tager min sweater ud over min korte top og så går vi ned af trappen. Der dufter dejligt i køkkenet og der er dækket fint op.

Jeg undrer mig over hvor de er henne og kigger derfor ind i stuen. Til min store overraskelse sidder hele min og Jespers familie derinde og snakker. Jeg kigger på Jesper og han kigger overrasket på mig.

"hvad laver i her?" siger jeg og ser spørgende på dem.

"skat vi har en overraskelse " siger min mor.

Jeg fatter ikke rigtig noget af hele situationen.

"vi skal holde jul sammen med Jesper og hans familie" siger min mor smilende og afventer min reaktion.

Jeg bliver så glad at jeg hopper op og kaster mig om halsen på Jesper.

ChloeWhere stories live. Discover now