Overraskelsen
Næste dag bliver jeg vækket af Jesper som forsigtigt rusker i mig.
Jeg ser overrasket på ham og han giver mig et kys på munden.
"Kom" siger han og tager mig i hånden.
Jeg følger efter ham i mit nattøj.
Han trækker mig ned af trappen og ud til hans bil.
Udenfor sner det og jeg fryser i mit nattøj.
"Kom sæt dig ind" siger han og åbner døren for mig.
Jeg sætter mig ind.
Vi kører afsted.
Jeg sidder spændt og venter.
glæder mig til at finde ud af hvad det er vi skal.
"Hvad skal vi?" Spørger jeg nysgerrigt.
"Det får du at se" siger han og læner sig hen for at kysse mig på kinden.
Jeg bliver helt glad indeni, efter det der skete igår, er det her alt hvad jeg behøver.
Vi kører på små landeveje, der ser helt øde ud.
Det eneste jeg kan se er snedækkede marker.
Dækkene laver spor efter os i sneen.
Hver gang vi kører forbi et hus kan jeg se små julelys og andet julepynt i vinduerne.
Jesper standser pludselig bilen da vi er foran et hus, huset ser tomt ud og der er ingen julelys.
"Kom" siger han og åbner døren for mig. Han går op til døren og låser op.
Huset er en stor hvid villa, der ser ret nyt ud og har en smuk have, med massere af snedækkede træer.
Vi træder ind i entréen og Jesper tænder lyset.
Okay jeg tog fejl.
Der er fyldt med små julelys, lyskæder og små nisser alle vegne. Mine øjne lyser af glæde, fordi jeg elsker julepynt.
"Hvor er her fantastisk " siger jeg og er næsten ved at græde af glæde.
han holder mig ind til sig.
Han tager sine hænder og holder dem for mine øjne
"kom nu skal jeg vise dig noget" siger han.
Jeg venter nysgerrigt mens jeg bliver ført rundt i huset.
Endelig standser vi og Jesper fjerner sine hænder fra mine øjne.
Jeg blinker et par gange og åbner dem så rigtigt, jeg bliver helt varm af glæde da jeg ser hvad det er..
Inde på værelset er der balloner formet som hjerter.
Stearinlys, som danner et hjerte på gulvet og lyser værelset op på en romantisk måde.
To glas og en champagne flaske står på bordet og røde rosenblade er strået ud over hele gulvet.
Jeg får helt våde øjne og jeg ved ikke hvad jeg skal sige, jeg vender mig og om omfavner Jesper.
" Årh hvor er det helt fantastisk, jeg elsker dig " hvisker jeg.
Jesper kysser mig og vi går ind på værelset og sætter os i sengen, jeg lægger forsigtigt min hånd oven på Jespers og aer den.
" du ved øhm når jeg skal på efterskole" siger Jesper, bare ordet efterskole får en klump frem i halsen på mig.
"jeg ville for alt i verden helst have, at det skal fungere, men jeg kan ikke byde dig, at du skal vente på mig her hjemme" siger han og begynder at side lidt uroligt.
" Jesper jeg er ligeglad med om du kan byde mig det... For jeg vil have at vi skal klare det " siger jeg og kysser ham.
" du ved godt at det jo egentlig var det jeg også helst ville have " sige Jesper og kysser mig tilbage.
Jeg vælter bagover i sengen og vi ligger og kysser, Jespers hånd finder vej ind under min silke top og han kærtegner forsigtigt mine bryster fordi jeg ingen bh har på.
YOU ARE READING
Chloe
Teen FictionUdrag: Jeg læner mit hovede mod hans bryst og begraver mit ansigt i hans trøje. Han lægger sig på ryggen i sandet med sin arm om mig. Jeg kan dufte ham, en blanding af herre parfume og noget jeg ikke helt kan sætte ord på. Ønsker, at jeg for evigt v...