Forelsket
Jeg vågner ved den irriterende lyd af vække uret.
Jeg sætter mig op i sengen og strækker mig.
Jeg rejser mig og går over til mit klæde skab og finder det tøj som Jesper valgte igår, bagefter går jeg ned i stuen og tager en portion morgenmad.
Liva kommer løbende ud "Heej Chloe" siger hun med sin nuttede stemme og krammer mig. "Godmorgen smukke" siger jeg og giver hende et kys. Da jeg har spist ringer jeg til Jesper.
"Ja hallo det er Jesper" siger han.
" Hej Det er Chloe kommer du og henter mig? " spørger jeg.
"jeps holder udenfor" siger han. Jeg skynder mig at løbe ud til ham, han kysser mig på munden.
Alle kigger da Jesper følger mig ned af gangen og især da vi kysser farvel lige ude foran klassen.
Da jeg går ind i klassen glor Clair og hendes to veninder på mig, og hvisker.
"Jamen dog der har vi jo pjækkeren" siger Clair med sin klamme falske stemme og griner sit falske grin.
Jeg prøver bare at ignorere det.
"Eller skulle vi kalde hende for slut" siger hun og nu griner de alle sammen med.
Jeg stopper op og der bliver helt stille i klassen, "undskyld hvad kaldte du mig?" Spørger jeg og rynker brynene.
"Hvor fanden har hun fået det fra? Hvem har fortalt hende om festen? " tænker jeg.
"Nogle fortalte mig om jeres lille leg til festen, har du ikke bare været i seng med alle? Adr" spørger Clair og laver en grimasse.
"Det kan godt være at jeg har sex med mine kærester, men jeg er spiller i det mindste ikke falsk veninde med nogen" svarer jeg hende igen.
"Av der fik hun" siger nogle af drengene.
"hvornår har jeg spillet falsk veninde med nogle?" Spørger hun.
"Jeg troede du var min veninde, jeg inviterede dig enda med til Grækenland også pludselig når vi kommer hjem, var du bare sådan der overfor mig. Jeg forstår hvis du er helt kold men du må da kunne huske at vi var gode veninder?" svarer jeg.
"Os to veninder? Ha never going to happend" siger hun.
Jeg beslutter mig for ikke at bruge mere tid på hende.
Da klokken ringer skynder jeg mig at tage min taske. Jesper sidder og venter ude ved indgange.
Jeg løber direkte hen til ham og giver ham et kys.
"Hva så? Hvordan gik det? " spørger han.
"Fint.. Bortset fra de kaldte mig en slut.." Siger jeg og mine øjne bliver våde.
" Bare glem de jaloux tøser" siger han og aer mig over håret.
"Lad os tager hjem til mig" siger siger jeg.
Vi låser døren op og går ind, jeg er alene hjemme og mine forældre kommer først hjem senere så vi har massere tid til at kysse og sådan, uden de skal afbryde.
Da vi kommer ind i entréen hænger vi vores jakker og sætter vores sko, så tager jeg Jesper i hånden og vi går op af trappen og ind på mit værelse. Jesper skubber mig op af døren og begynder at kysse mig, det udvikler sig til snav, jeg skubber ham ned i sengen og lægger mig oven på ham. Jesper klikker min bh op og tager mine trusser af, jeg lyner hans bukser ned og kærtegner hans mave.
Jeg sætter mig overskrævs på ham Og begynder at kysse hans mave og kærtegne hans hals. Vi ruller rundt og han begynder at kysse mine bryster og tage mig på numsen. Jeg stønner da han kærtegner mig lige ved trusse kanten, han laver langsomt bevægelser og det er skønt.
Jesper begynder at snave og hans varme tunge flettes med min, jeg kan mærke hans sixpack mod min mave og mine bryster og hans varme ånde mod mine læber.
Min hjerte banker, min krop er helt varm, og mit hår er uglet. Jeg kan høre støn og tunge åndedrag.
"Jeg elsker dig" hvisker jeg i hans øre, og kysser ham på kinden.
Jeg lægger mig i sengen, træt og udmatter, tænker at jeg godt lige kan lukke øjnene to sek. Men jeg falder i søvn.
Jeg vågner ved, at Jesper kysser mig, jeg ligger lidt og åbne så mine tunge øjenlåg. Jesper sidder med min computer i skødet og ser et eller andet.
"Hej smukke" sige han og smiler. Jeg er alt for træt til at sige noget så jeg smiler bare, og putter mig godt ned under den bløde dyne.
"Du har sovet i 2 timer, du må have været træt" siger han og griner. Jeg elsker hans grin, den varme, glade latter som bare fylder hele rummet.
Da jeg endelig får taget mig sammen, svinger jeg benene ud af sengen og sætter dem på træ gulvet, jeg bliver lidt svimmel da jeg rejser mig, fordi jeg fik rejst mig for hurtigt.
Jeg tager hurtigt tæppet fra sengen og dækker min krop og går derefter hen til mit skab, for at finde noget nattøj. Jeg tager bare noget Hvidt blonde undertøj og en sort t-shirt, som går lige ned over min numse. Så hopper jeg tilbage i sengen og lægger mig hen mod Jesper. Han løfte sin arm og lægger den rundt om mig, så jeg kan putte mig ind til ham.
Han surfer lidt rundt inde på Facebook og nogle andre hjemmesider, og jeg keder mig.
"Skal vi ikke se en film?" Spørger jeg.
"Jo det kan vi godt" svarer han, og trykker ind på Netflix ikonet.
Vi vælger en film.
Efter filmen er det ved at blive sent og Jesper skal hjem.
" du må ikke gåå" siger jeg og kaster mig om halsen på ham, han griner og kysser mig lige på panden. Vi går ned af trappen og ud på gaden
"vi ses imorgen" sige Jesper og vi kysser i lang tid, som altid inden han går.
YOU ARE READING
Chloe
Teen FictionUdrag: Jeg læner mit hovede mod hans bryst og begraver mit ansigt i hans trøje. Han lægger sig på ryggen i sandet med sin arm om mig. Jeg kan dufte ham, en blanding af herre parfume og noget jeg ikke helt kan sætte ord på. Ønsker, at jeg for evigt v...