Invitationen
Han lader sine fingre kærtegne min mave, inden han trækker min t-shirt af.
Han trækker mig over mod sengen og jeg lander oven på ham, vi ruller rundt så vi ligger på siden og kigger hinanden i øjnene.
Han trækker sin trøje overhovedet, mine fingre finder vej til hans bukser og jeg knapper dem op og han trækker dem af, han trækker også mine af så vi tilsidst kun ligger i undertøj.
"skal vi ikke se en film? " spørger jeg.
- " jo det kan vi da godt"
Jeg tager dynen over os og han tænder for fjernsynet.
Jesper lægger sin hånd på mit lår og begynder forsigtigt at kærtegne mit inderlår, han kører sine fingre op af låret op over trusse kanten, hen af min mave og tilsidst min bh.
Jeg bliver virkelig tændt af det og stønner stille.
Han klikker forsigtig min bh op og kærtegner min bryster.
Jeg begynder at kysse ham for at give ham noget tilbage.
Jeg kysser ham på halsen og ned langs hans sixpack indtil jeg når til hans underbuksekant. Jeg lægger mig oven på ham og vi kysser, det udvikler sig til snav og vores tunger mødes. Jeg kan mærke hans varme krop mod min og hans ånde tunge åndedrat mod mit.
Vi ligger og kæler indtil min ringetone pludselig lyder.
Jeg rejser mig fra sengen og henter min mobil, det er Aspyn.
Jeg trykker på den grønne knap
" Heej " siger hun.
" Heej As " siger jeg overrasket.
" du undrer dig sikkert over hvorfor jeg ringer, men jeg ville bare lige høre om vi ikke skulle mødes? " spørger hun.
Jeg sidder lidt og tænker inden jeg svarer " øhm altså jeg er lige sammen med Jesper, men kan jeg ikke skrive til dig når jeg er hjemme? " svarer jeg.
" åh øh jo self" siger hun og lyder lidt trist.
Jeg får dårlig samvittighed.
" okay perfekt, vi skrives" siger jeg og lægger på.
" hva så? " spørger Jesper.
"hun tror jeg lyver" svarer jeg opgivende.
"lyver om hvad? " siger han.
"ja sku da om at være sammen med dig. Hun tror bare, at det er en undskyldning for ikke at være sammen med hende" siger jeg lidt irriteret.
"Hvorfor så sur" spørger han drillende.
Han læner sig ind mod mig og vores læber mødes, hans bløde varme læber mod mine.
Han lægger sine arme om mig, jeg prøver at slippe ud, men han begynder at kysse mig og jeg kan ikke kæmpe imod så jeg kysser med.
" du ville jo gerne" siger han og jeg griner bare.
" tag noget tøj på så kører vi en tur" siger Jesper pludselig.
Jeg ser dovent på ham og lægger mig tilbage ned under dynen.
" hvad hvis jeg hellere vil ligge her under dynen sammen med dig?" Spørger jeg med bedende øjne.
" Nixen biksen du kommer her, jeg lover dig at du kommer til at hygge dig" siger han og trækker mig op af sengen.
Jeg prøver igen at få ham overtalt ved at begynde at kysse ham, jeg trækker ham tilbage i sengen men han stoppe mig.
Han river mig op af sengen igen og kysser mig hurtigt på munden. Jeg giver op og tager derfor mine sorte bukser, hvide bluse og min læderjakke på igen.
"du kommer til at fryse i det der tøj " siger Jesper og kaster en grå striktrøje over til mig. Jeg tager den ud over min t-shirt også min læderjakke på.
Han tager blidt min hånd og fletter sine fingre ind i mine da vi går ud i gangen.
" Nåh ser man det, der har vi jo kæresteparret" siger Chris som kommer til syne i døren.
Jesper giver ham bare fingeren og kysser mig blidt på halsen.
Jeg tager mine støvler på og vi går ud af døren.
Udenfor ligger sneen som flormelis drysset over en kage, det er koldt og det sner en lille smule.
Jesper sætter sig på sin vespa og jeg sætter mig bag på med armene om ham.
Jeg kan mærke kulden bide i mine kinder og jeg får sne i håret.
" jeg blev inviteret til en fest af Alex og ja jeg ved godt, at i ikke kommer så godt ud af det med hinanden men jeg tænkte, at vi alligevel godt kunne tage derhen? " siger Jesper.
Jeg føler mig faktisk ret meget i fest humør og så har jeg også en chance for at blive gode venner med Alex igen.
" jo så lad os køre derhen" siger jeg smilende og læner mig mere ind mod Jespers ryg.
———-
Forfatters note:
Hey.Jeg håber virkelig, at i kan lide min historie om Chloe. Hvis der er noget jeg skal ændre, så må i rigtig gerne skrive til mig. Jeg kunne godt tænke mig at få noget konstruktivt kritik.
I må også meget gerne "stemme" på mine kapitler og måske skrive en lille kommentar om hvad i synes om den. Det ville gøre mig helt vildt glad.
Knus Lou <33
ESTÁS LEYENDO
Chloe
Novela JuvenilUdrag: Jeg læner mit hovede mod hans bryst og begraver mit ansigt i hans trøje. Han lægger sig på ryggen i sandet med sin arm om mig. Jeg kan dufte ham, en blanding af herre parfume og noget jeg ikke helt kan sætte ord på. Ønsker, at jeg for evigt v...