Kapitel 7

2.4K 42 6
                                    

Greece

Det er blevet søndag og vi skal afsted mod Grækenland.

Jeg har besluttet mig for ikke at fortælle andre en Taylor om hvad der skete til festen. Fordi jeg mener det er bedste sådan og nu Toby og jeg bare have en dejlig ferie sammen.

"Fly fra Kastrup til Chania. Kl 18:00. Bedes gå til gate A-14" er der en i højtaleren der siger. Vi begynder at gå mod gate A-14. Toby tager min hånd og smiler sit kække smil.

"jeg skal lige på toilettet" siger jeg til mine forældre.

Jeg trækker Toby med hen til det nærmeste toilet. Vi låser os inde på et af toiletterne. Toby trækker mig længere ind til sig og kysser mig blidt jeg gengælder kysset og han presser mig op af væggen. Han kysser mig ned af halsen og lader sine fingre komme op under min trøje hvor han forsigtig kærtegner mine bryster.

Vi er i vores egen lille verden da vi pludselig hører en banken på døren.

" Tror du ikke vi snart bør gå ?" Spørger jeg. "Jo det tror jeg "svarer han. Vi låser op og en sur gammel dame står udenfor "det er da ikke iorden at tage sig så lang tid" vrisser hun og gør store øjne da hun får øje på Toby.

Vi griner bare og skynder os til gaten.

Mine forældre står i køen til flyet.

"Det var i længe om" siger min far skeptisk.

"ja men der var Såå lang kø" svarer jeg og rødmer en smule.

Vi viser vores billeter og går ind i flyet. Toby og jeg skal sidde bagerst i flyet.

Kun os to.

——————
Da vi stiger ud af flyet.

Mødes vi af en varm og fugtig brise der dufter af en blanding af timian, varme og benzinen fra flyene.

Jeg lukker øjnene og nyder duften af ferie.

Vi tager en taxa ind til Chania by og bliver låst ind på vores værelser af den søde dame der ejer det hotel vi skal overnatte på.

———————-
Lige da vi vågner spiser vi morgenmad, som toby og jeg var nede at hente hos bageren.

Efter vi har spist tager vi vores kufferter og ruller dem gennem de små stræder der er boder med læder, oliven cremer, små caféer og restauranter, souvenir butikker og små bikse som sælger alverdens slik.

Vi kører i bus i ca. 2 timer mod Sfakia. Da vi når til byen, tager vi en lille båd til Loutro. Man kan kun sejle til byen og det gør også at der ikke er så mange turister. Loutro er nok en af de byer der er mest indbegrebet af Grækenland alle husene er hvide med blå skodder og vinduer. Byen ligger altså dissideret midt på stranden. Der kører ikke biler da øen er så lille. Vandet er turkis og jeg elsker det allerede. "Hvor er her flot" siger Toby.

"Ja her er skønt" siger min mor.

Da båden lægger til ved molen, ruller vi gennem byen med vores kufferter. vi drejer op af en lille vej mod et supermarket og ruller videre indtil vi kommer til en ret stor terrasse, med en lille urtehave. Der er en stor plante der har vokset og snoet sig rund på kanten af muren. Vi stiller vores kufferter og jeg går med min mor ned for at finde en hvis Pavlos, der skulle have vores nøgle. Han er ejer af en lille taverna og har en kæmpe grill med en masse ruller kød på spid.

Han giver os nøglerne og vi går op for at se hvordan hele sommerhuset ser ud.

—————-

ChloeWhere stories live. Discover now