Kapitel 5

2.4K 43 5
                                    

2 months later

Der er sket så meget på det sidste. Aspyn og jeg snakker ikke rigtig sammen mere. Jeg ved ikke helt hvad der skete, men vi er vist bare vokset fra hinanden.

Toby og jeg er stadig sammen og jeg er STADIG totalt forelsket i ham. Jeg er begyndt at være meget sammen med Taylor og Lauren for tiden også nogle gange med Sam men hun har fået en kæreste så hun har ikke så meget tid.

Faktisk skal jeg mødes med Taylor om en halv time.

Jeg går ned i stuen og sætter mig i sofaen fordi jeg gerne lige vil være lidt sammen med min familie.

Min far sidder i den ene side af sofaen og min mor i den anden min far kigger op og smiler hemmeligt til min mor. Jeg ser spørgende på dem.

"Okay skat, far og jeg har noget vi skal sige" siger min mor.

"sig det nuuu hvad er det?" Plager jeg spændt.

"Det er fordi mor og jeg har købt et sommerhus på Kreta, og vi skal derned på søndag i 2 uger! " siger min far.

"OMG HVOR ER JEG GLAD! HVOR VILDT JAAA!!" Råber jeg og rejser mig fra sofaen. Jeg omfavner både min far og min mor.

"Også har vi også noget andet som du vil blive glad for... Toby må gerne komme med" siger min mor med et smil.

"Ej hvor jeg elsker jer! Jeg skynder mig op og fortæller ham det" siger jeg glad.

Jeg løber op af trappen kaster mig på min seng og ringer op til Toby.

"Hey smukke hva' så?" Spørger han med det samme.

Toby jeg har den bedste nyhed" råber jeg nærmest af bar begejstring.

"Sig det dog" siger han og lyder spændt.

"vil du med på ferie?" Spørger jeg.

"Øhm altså jeg forstår ikke helt?" Siger han lidt forvirret.

"Det er fordi mine forældre har købt et sommerhus på Kreta og vi tager derned på søndag i to uger. Og hvis du vil kan du komme med?" Siger jeg glad.

" Hvor fedt det vil jeg vildt gerne, jeg spørger lige mine forældre så ringer jeg til dig senere. Forresten hils dine forældre og sig tusind gal" siger han.

"Okay ses kys" siger jeg og lægger på.

Jeg ser på klokken fuck den er meget jeg må skynde mig hen til Taylor han venter sikkert. Jeg pakker mine ting. Og løber neden under "farvel " råber jeg og smutter ud af døren.

Taylor bor lidt i udkanten af byen, men der ligger en lille strand ikke så langt derfra.

Jeg banker på døren til hans hus. Det er hans søster der åbner, "Hej søde" siger hun og giver mig et kram.

"Hej Louise " siger jeg. Hun åbner døren op så jeg kan komme ind.

Da jeg kommer ind på Taylors værelse kan jeg se han sidder i sin seng.

"Heej " råber jeg og kaster mig oven på ham i sengen. Han griner og kilder mig "Heej søde" siger han. Det føles så godt endelig at være sammen med ham alene.

Han er trods alt min bedste ven. Vi sætter os op og jeg læner mig ind til ham.

Jeg roder drillende i hans lyse krøller.

"Skal vi ikke gå ned til stranden, inden det bliver alt for sent?" Spørger han. " jo lad os det" siger jeg.

Vi tager håndklæder og vores sko. Og løber i bare tær gennem sandet.

Vi griner og skubber til hinanden. Taylor løber hen og tager mig op og bærer mig, han løber ud i vandet og kaster mig så i.

Vandet er mega koldt og jeg gyser da jeg kommer op til overfladen igen. Vi dykker og svømmer sammen lige ind til det bliver aften.

"skal vi ikke invitere nogle andre, til en fest?" Spørger Taylor. "Jo god idé" siger jeg "okay hvem skal vi invitere?" Spørger jeg. "Øhhm jeg kender nogle drenge som du vil kunne lide, også kan du invitere nogle piger, ikke for at være ond men lad vær at inviter Toby så kan du bare ikke feste ordentligt." Siger Taylor. " okay det bliver fedt" svarer jeg. Jeg har lidt dårlig
Samvittighed over ikke at skulle invitere Toby, men vi behøver jo heller ikke altid at være sammen.

Jeg fisker min mobil op af lommen og laver en gruppe på facebook med Lauren, Sam, Clair og en masse piger fra både 9. og 10. Der er ialt 20 mennesker. Mens jeg venter på svar tager jeg mig lige sammen og inviterer Jonas.

Spørgsmål: hvorfor tror i at hun inviterer Jonas?

ChloeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang