Kapitel 25

1.1K 28 2
                                    

Another party

Jesper standser scooteren da vi når hen foran en kæmpe stor hvid villa.

" kom" siger han, tager min hånd og vi går op til døren og banker på.

Døren åbnes og en meget køn pige kommer frem i døråbningen, hun har en sort stram kjole på, en meget åben kavalergang og langt lysebrunt hår.

" Heej Jesper" siger hun og giver ham et kys på kinden.

" Hej Laura" siger han smilende.

Laura giver mig elevatorblikket.

" fint at du  lillesøster med" siger hun, åbner døren så vi kan gå ind

" jeg er altså hans..." Når jeg kun at sige før hun smutter ind i et stort mørkt rum fyldt med mennesker.

Jeg er allerede irriteret på hende og skal lige til at sige noget, men tager det i mig fordi jeg gerne vil have, at Jesper får en god fest.

Vi går hånd i hånd ind i det mørke rum, folk danser i blinkende farverigt neon lys midt i rummet og der står drikkevare og chips i hjørnet på et bord.

" Hey " siger Alex og kommer til syne i menneskeflokken.

Han går hen og krammer Jesper.

Da han ser mig bliver han tavs " øhm Hej Chloe" siger han usikkert, jeg svarer ikke men går bare forbi ham og hen til drikkevarerne, han ser såret efter mig.

Jeg tager et papbæger og fylder det med øl og går tilbage til Jesper som stadig snakker med Alex.

" Chloe kan vi lige snakke sammen" siger han og Jesper sender mig nogle bedende blikke.

" fint" siger jeg lidt irriteret og følger efter ham ind på et værelse. Vi sætter os på sengen og sidder sådan uden nogle af os siger noget. Alex rømmer sig.

" undskyld Chloe jeg er så ked af det jeg fik sagt" siger han og ser ned.

" Alex jeg blev så ked af det, jeg kunne så godt lide dig og det kan jeg stadig men" siger jeg.

" Chloe du aner ikke hvor meget jeg har fortrudt det" -

"Tror du, at du kan du tilgive mig?" siger han.

"Alex" siger jeg og piller ned kanten af striktrøjen.

"Vil du i det mindste bare prøve?" Spørger han usikkert.

"jeg savner dig Alex, så ja jeg vil gerne prøve" siger jeg og læner mig ind til ham. Afsnit 99
"jeg savner dig Alex så ja jeg tilgiver dig" siger jeg og læner mig ind til ham.

han kysser mig blidt på kinden.

" lad os gå tilbage til festen" siger jeg og vi går sammen ud af værelset og ind til de andre.

Men da jeg kommer ind kan jeg ikke finde Jesper, jeg leder efter ham overalt.

Jeg begynder at få det lidt dårligt og sætter mig på en stol med ansigtet begravet i mine hænder.

Jeg føler mig så pivet.

Kan jeg ikke engang klare mig en halv time uden Jesper.

Pludselig mærke jeg en hånd som aer mig på ryggen, jeg kigger op og der står Laura, jeg ser overrasket på hende.

" er du okay? " spørger hun.

Jeg bliver lidt pinlig berørt over at jeg sidder sådan her bare fordi jeg ikke kan finde Jesper.

ChloeWhere stories live. Discover now