Mówi się, że przypadki chodzą po ludziach. Wiele osób zgadza się z tym powiedzeniem. Nie raz opowiadamy bliskiej nam osobie, jak zrobiliśmy coś przez przypadek np: stłukliśmy ulubiony (znienawidzony przez nas) wazon babci, uderzyliśmy kolegę czy wylaliśmy herbatę na nowy (obrzydliwy) dywan mamy.
Są to zwyczajne przypadki, które mogą spotkać zwyczajnych ludzi. Nic specjalnego, niezwykłego, nieoczekiwanego.
A teraz wyobraźmy sobie, że oprócz tych zwyczajnych wypadków, istnieją te magiczne i niewyjaśnione dla zwykłych ludzi. Te, przydarzające się czarodziejom o mocach, których nie śni się zwykłemu mugolowi .
Nie żeby te magiczne zrządzenia losu jakoś bardzo różniły się od tych mugolskich. Po prostu, jest w nich szczypta magii, która często sprawia, że ów wydarzenia są jeszcze bardziej śmieszne, niebezpieczne lub destrukcyjne. Np: na ulubiony wazon babci wystarczy rzucić zaklęcie niewidzialności, ty nie musisz go oglądać i zostaje ci, modlić się, żeby długo nie został odkryty.
Mimo widocznych różnic pomiędzy tymi światami, istnieją pewne podobieństwa...
Ale ja nie o tym. Wracając do strasznych przypadków chodzących po biednych ludziach... Każdy zapewne zna Harry'ego Pottera, Chłopca-Który-Przeżył-Aby-Zabić-Tego-Którego-Imienia-Nie-Wolno-Wymawiać, Złotego Chłopca Gryffindoru znanego jeszcze pod wieloma "ksywkami".
Tak, to właśnie na nim skupi się ta historia, która przybliży wam życie chłopca po stracie bliskich, po wielu starciach z Voldemortem, po wielu manipulacjach ze strony Dumbledora. Ukaże, jak za sprawą głupiego losu, życie nastolatka diametralnie się zmieni. Będzie musiał wybrać stronę w trwającej wojnie. Wybór z pozoru wydaje się łatwy, jednak czy taki jest?
***
Tym niecodziennym prologiem, zaczynam moje pierwsze opowiadanie na wattpadzie. Strasznie się stresuję 😂. Mam nadzieję, że wytrwam w dodawaniu rozdziałów regularnie. Nie będzie to jakiś długi fanfik, z jakieś 10 rozdziałów, może trochę więcej. Wszystko wyjdzie w praniu. Pierwszy rozdział powinien pojawić się za niedługo. No to do miłego zobaczenia 🤗
CZYTASZ
I Would
FanfictionTom Marvolo Riddle zmienił się. A raczej, nigdy nie był taki, jak wszyscy myśleli. Harry Potter ma dość kłamstw i ludzi, którzy traktują go jak dziecko. Chce podejmować własne decyzję, w końcu żyć po swojemu. Przez przypadek, zwykły zbieg okoliczno...