Merhaba arkadaşlar öncelikle özür dilerim geç oldu ama geldi 😇
İyi Okumalar 😇
Oy Vermeyi unutmayın 😇
🔹 🔹 🔹 🔹 🔹 🔹 🔹 🔹 🔹 🔹 🔹~ÖMER ~
Alışverişten sonra sevim hanımın ısrarı üstüne akşam yemeğini yedik. Sofra zehra karşıma oturdu zaten tek boş yer orası vardı. Kahvelerimizi içtikten sonra gittik ve şuan yatağımda sırt üstü yatıyorum. Bugün yorucu bir gün ama bi o kadar da eğlenceli oldu. Büyük yatak dediğimdeki surat ifadesi neydi gülmemek için zor tuttum kendimi "ömerin yüzü gülmüştür."
Cidden büyük yatak iyi olucak, ben o kızla aynı yatağa yatmam yatmıcam. Unutma ömer o kıza bu konağı zehir ediceksin çünkü o bunu hakediyor. Benden kurtulmak için yalvarıcaksın Zehra KAYA.~ZEHRA ~
Ömerler gittikten sonra avluda oturan kızlara yorgun olduğumu söyleyip odama çıktım. Yalnız kalmaya ihtiyacım var. Kedimi yatağa sırt üstü attım. Cidden bugün yorucu olmuştu peki yarın nolucak yine yorulcam ben tek bedenen değil ruhende yoruldum hemde çok. Dört gün sonra evlenicem belki hayatım zindan olucak belkide... Belkide ne zehra o adam seni hep üzücek görmedin mi nasıl oynadı senle bügün büyük yatakmış ne kadar büyük alırsan al ömer Kervancıoğlu ben seninle aynı yatakta asla uyumam asla.
Z:Allah'ım sen bana yardım et güç ver kimsenin karşısında ezilmiyim hiç bilmediğin bir yere gittiğimde mutlu olmasan bile bir sığıntı gibi olmayayım....Herşey Abim İçin....~LEYLA ~
Kızlarla avluda oturduk kahve içiyorduk zehra yorgunum diyip çıktı ama ben biliyorum arkaşımı yalnız kalmak için yaptı peşinden gitmek istediğim ama biraz kendi başına düşünmesi iyi olucak. Ben inanıyorum canım arkadaşım çok mutlu olcak başlarda kırılıcak dökülcek ama mutlu olucak. Ben ikisinin bakışlarında gördüm zehranın mide bulandığında ömer peşinden gittikten sonra bende gittim odaya girceğim sırada ömer zehranın kolunu tutmuş burun burunaydılar kalpleriniz ne kadar uzak olursa olsun birgün hiç ayrılmamak üzerine yakın olucaksız. Allahım sen bu süreçte canım arkadaşıma yardım et. Düşüncelerimden yaseminin dürtmesiyle ayrıldım.
Ya:Leyla abla...
L:Efendim
Ya:abla iyimisin
L:iyiyim canım yok bişey nediyordun sen
Ya:alışverişete noldu
L:nasıl yani
Sab:ay anlasana ablamla ömeri soruyor.
L:hımm "Leyla bağdaş kurar."
Ooo neler olmadı ki
Ya:bak şimdi merak ettim
Sab:aman ne olcak be gelin odası seçtiler işte ne var bundaSabahın bu sözü üzerine kafamı iki yana sallarken kapıda bizi dinleyen cananı gördüm. Sonra kızlara dönüp olayı pat diye sölicektim canan biraz kudursun demi
L:ne var öylemi yok tabi ömerin özelikle büyük yatak isteminde ve ısrarla avantajlı olur demesinde hiç bişey yok sabahçım.
"sabah ve yaseminin ağzı açık kalmıştır. İkiside birbirine Baktıktan sonra Leylaya dönerler."
Sab- Ya:Neee!!
Sab:Oha çüş yavaş gel be
Ya:eniştem baya baya yürümüş"Leyla kızların haline gülüyordur."
Sab:ne gülüyon olayı anlat
L:noldu bizim bunda ne var diyen sabaha
Sab:aman boşver o eskide kaldı hadi anlat.
L:Bak şimdi....Olayı kızlara anlatırken gözüm kapıdaydı canan hala bizi dinliyordu bende onda inat olayı birazcık abartarak anlattım tabi bizim kızlar ağzı açık bakıyorlardı.
Ya:Vay be enişteme bak hem cool hem yakışıklı bi o kadarda çapkın
Sab:sen eniştenemi yürüyon lan
Ya:yok artık abla
Sab:sus çarpcam bir tane şimdi
L:Kızlar sakin olun asıl ben yarını merak ediyorum
Sab:hadi be yarında alışveriş var 'diyip geriye yaslanır. "
L:Evet var" leyla sesini kısıp" kızlar yarın ablanız çok güzel olmalı
Ya:o niyeki
L:Ömer KERVANCIOĞLU delirmesin mi yani
Sab:"sabah parmağını Leylaya sallıyarak" vayyy çakal
L: bekle bizi yarın zehöm
Ya:zehöm?
Sab:herşeyi anla bunu anlama Zehra Ömer
Ya:hee anladım..Sabah abla yarın bizde olalım bu eğlence kaçmaz
Sab: olur valla
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADINI SEN KOY (TÖRE)
Fanfiction"BERDEL OLUCAK" Aşkı hiç tatmamış bir kadın , Aşkı acısıyla tatmış bir adam... İkisinin hayatı bir avluda buluştu.Biri olacakları mecburiyetle gönülsüz kabul ederken , diğeri hırsla öfkeyle intikam ateşiyle kabul etti. Yenilen Adamdı, kazanan Kad...