~9.Bölüm~

4.6K 182 60
                                    

İyi Okumalar 😇
Oy Vermeyi unutmayın 😇
🔹 🔹 🔹 🔹 🔹 🔹

~ZEHRA ~
O karşımda duruyordu. Ve kaşlarını niye çatımıştı. Kapıyı kapattığında korkum daha fazla olmuştu. Hemen kafamı yere eymiştim. Ellerimle oynuyordum. Adımlarının çıkardığı sesle korkum katlanıyordu. İstediğim gibi dokunurum demişti. O bana geldikçe ben geri adım atıyordum. Ya dediğini yaparsa. Allah'm kurtar beni. Başımı kaldırıp ona baktığımda hala üzerime doğru geliyordu bende geri gitmek için adım atmıştım ki sert bir şeye çarpmamak duvar olduğunu anladım. Artık gidicek veya kaçacak yerim yoktu. Önüme geldiğinde başımdaki örtüyü kaldırdı. Ne demişti müzeyyen hanım kafanı kaldırma ben zaten kaldıramadım ki o  korktuğum gözlere bakamazdım ki. Ben bunları düşürken. Ömer ceketinin iç cebinden bir kutu çıkardı. İçinde kolye vardı. Gerganlığı takıcaktı anlaşılan. Kutudaki kolyeyi çıkartı. Ve boynuma doğru ellerini uzattığı ben ne olduğunu anlamadan kolyeyi takmıştı. O kolyeyi taktıktan sonra yavaşça kafamı kaldırmıştım. Ama öldürcekmiş gibi bakmasındab korkuyordum ben bu adamdan korkuyordum. Kafamı kaldırdığımda onun göz göze gelmiştim. Hem kafamı eymiştim. Ben yere bakarken o elini belime koymuştu.Hayır. Dokunucaktı. Bunu izin veremem veremem. Belimdeki elini daha sıkı tutup beni kendine yapıştırmıştı. Şuan iki elinde belimdeydi. Kafamı onun göğüs hizasında kaldırdığımda onun eyildiğini fark ettim. Buna dur demeliydim hatta geç bile kalmıştım. Elimi korkarak kaldırım karnına koyup itmiştim. Kaşlarını çatmış bana bakıyordu. İşte şimdi ölmüştüm. Çok kötü bakmıştı. Durdurdum kızıyordu. Eğer bişey söylemezsem daha kötü olucaktı.

Z:Ben... Ben

Sinirle soludu bu benim ikileme sebep olmuştu. Hemn kafamı yedim. Hala elleri belimdeydi, hatta daha  sıkıydı.

Ö:Sen ne?

Dişlerinin arasından söylemiştim işte. Daha fazla sinirlenmeden söylemeliyim. Gözlerimi kapatıp nefes aldıktan sonra konuşmaya başladım.

Z:Ben... Ben hazır değilim.

Hazır değilm ne ta istemiyorum desen zehra off. Belimde  ki elleri bir an gevşemişti. Ne yani bu kadar kolay mıydı. Ben ne olduğunu anlamadan belimden sertçe tutup beni kendine çekmişti. Nerdeyse burun burunaydık.

Ö:Çarşaf vermiz gerektiğini biliyosun.

Dedikleri  yutkunmama sebep olmuştu. Nefes alkışlarım hızlanmıştı. Nerdeyse ağlıcaktım. Gözlerimi sıkıca kapatıp açtım.

Z:B...ben istemiyorum.

Sesim ağlamaklı çıkmıştı. Zaten biraz daha böyle kalırsam ağlıcaktım.  Belimdeki elini çekip benden ayrılmıştı. Rahat bir nefes almıştım. Ona baktığımda elleri belinde duruyordu. Sinirle boğazında ki papyonu çıkardı ve komidinin üstüne attı. Ve aynı sinirle ceketinide çıkarmıştı. Elinde dolayıp camın kenarındaki koltuğa atmıştı. Ben ise köşe sıkışmış onu izliyordum. Ömer pencerenin yanına gitti ve perdenin arkasında aşağıya baktı. Ne görmüştü bilmiyorum ama sinirle bana dönmüştü. Ben gelinliğin ucundan tutup odanın ortasına gitmiştim. Onun bana sinirle gelmesiyle gözlerimi kapatmıştım. Bişey yapmasını yada bağırmasını bekliyordum. Bir süre bişey olmadığı için gözlerimi açtığımda ömer yatakta bişey yapıyordu. Ne yaptığını görmek için biraz yanına gidip kafamı eyip baktığımda sol kolumdan kan akıyordu. Kanı görmemle çığlığı basmıştım. Ben onun koluna bakıp çığlık atarken o yataktan kalkıp sağ eli ile ağzımı kapatmıştı.

ADINI SEN KOY (TÖRE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin